Evet, dayanamayıp yeni bölüm yazdım.Umarım beğenirsiniz.
Tam bir saattir burada ne giyeceğimi düşünüyorum. Partiye cidden gitmek istiyorum. Hem Jake beni davet ettiği için hem de Hailey'de orada olacağı için. Yani evet biraz Jake içinde gitmek istiyorum ama bunu bilmesini istemiyorum. Duştan yeni çıkmış olmanın etkisiyle titredim ve tekrar gözlerimi dolaba diktim.
Uzun bir süre tekrar dolaba baktıktan sonra dolabımın en diplerinde olan o mini elbiseyi gördüm. Çok kokoş da değildi çok sade de değildi.
Aynaya baktım ve bunun için gayet güzel durduğumu düşündüm. Yoksa fazla mı kısaydı bu? Evet ama bence kısa olması beni daha seksi gösterebilirdi.
Elbiseyi giyip tekrar aynaya baktım ve bunun altına hangi ayakkabıları giyebilirim diye düşünmeye başladım. Kısa bir düşünce fırtınasından sonra topuklu ayakkabılarımı giydim ve hafif bir makyaj yaptım.(Multimedia)
Saatime baktığımdan saat sekizi gösteriyordu. Hızlıca evden çıktım ve taksiye binip evi tarif ettim.
...
''Bayan, geldik'' sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım ve teşekkür edip parayı verdim ve taksiden çıkarak kapının önüne geldim.
İlk başta çalıp çalmama konusunda ne kadar tereddüt etsem de sonradan çalmam gerektiğine karar kıldım. Kapıyı çaldığımda kapıyı açan Chris olmuştu.
''Hey, selam Diana'' dedi yüzü güler bir şekilde.
Şu Jake'in arkadaş grubu içerisinde tek iyi olan oydu. Eric fazlasıyla fesattı ve hiç bir zaman iyi anlaşamazdık.
Chris'e gülümsedim ve içeri girdim. İçerisi baya bir kalabalıktı ve ben her zaman kalabalık ortamlardan nefret ederdim. Chris arkamdan gelip bana karşıdaki odaya geçmemi işaret etti. Karşı odaya doğru ilerledim ve ani bir hareketle Chris önüme geçip kapıyı açtı.
Odada sadece Joe, Eric ve Hailey vardı ve tabiki de Jake'de. Hepsi birden bana baktı ve ıslık çaldı. Jake sadece benim bacaklarma odaklanmıştı. Ona baktığımı farkettiğinde başını başka bir tarafa çevirdi ve konuşmaya başladı.
''Gelebilmişsin.Gelmeyeceğini düşünüyorum. Hem de derste beni gözlerinle taciz ettikten sonra.''
Ne? Aman Tanrım! Gözlerimin hep oraya kaydığını görmüş müydü?
Hailey gözlerini irileştirdi ve bana şaşkınca baktı.
''Ne? Hayır tabiki de. Ben sadece... ımm, şeyy.''
''Bir şey söylemene gerek yok çoğu kızınki oraya kayıyor'' dedi sırıtarak.
Pis egoist kendini beğenmiş sapık!
....
Partide öylece takılırken yanıma birinin geldiğini hissetim. Başımı çevirdiğimde suratsız bir Joe ile karşılaştım.
''Selam'' dedim ince bir sesle.
''Baya marifetli bir kız olmalısın?''
''Efendim?'' dedim şaşırır gibi.
''Kardeşime ne yaptığını görmüyor musun?Seninle tanıştığından beri yüzü gülüyor. Geceleri senin adını sayıklayarak uyanıyor. Ayrıca onun üzerinde yarattığın etkiyi görmüş olman gerekirdi.''
''Ne etkisi?'' dedim gözlerimi açarak. Hiç olmadığım kadar şaşırmıştım.
''Bilirsin işte. Biz erkeklerde olur ve o seni gördüğü zaman zor durumda kalıyor.''
''Ne yani hiç bir şey yapmadan onu tahrik mi ediyorum?''
Bu kadar etkilenmesi benim suçum değil. Biliyorum benimde onu gördüğüm zaman karnımda kelebekler uçuşuyor. Ama buna bir isim veremiyorum.
Gülümsedi ve aklımı okurmuş gibi ''Buna aşk deniyor.'' dedi.
Ne yani ben Jake Arrow'a aşık mı olmuştum? Ya da Jake Arrow ile birbirimize aşık mı olmuştuk?
Sırıtarak yanımdan uzaklaştı ve dans edenlerin arasında karıştı.
Not: Sınır yok ama en az 10 okuma olsa güzel olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change Me
RomanceMerhaba, ben Diana. Diana Amanda Stone. 17 yaşındayım. Herkes çok sinir bozucu olduğumu söyler. Ki bende bunun farkındayım zaten. Ama eskiden böyle değildim. Saf ve inek kızlardandım. Dönüm noktamı başlatan galiba annemi kaybetmem oldu. Bütün hayatı...