1.rész

6.2K 375 166
                                    

Fáradtan haladtam a reggeliző irányába. A díszes, piros, fehér színben színezett ruhám nem éppen állt rajtam "normálisan". Mostanában egyre kevesebbet alszom, minek az az oka, hogy a nagynéném, névszerint Katy, a jelenlegi uralkodó eszeveszetten keres nekem férjet. Aminek nem mondanám, hogy örülök, és szerintem más is így érezne a helyemben. Senki sem akarna kényszer házasságot, egy életre.

Benyitottam a reggelizőbe s már ott várt a megterített asztal s a nagynénem is.

-Jó reggelt Katy. -köszöntem összeszorított fogakkal. Az utóbbi miatt nem szívesen beszélek vele-

-Jó reggelt, {név}! Gyere ülj le gyorsan! -paskolta meg a mellette lévő széket- Új híreim vannak a házasságos üggyel kapcsolatban!

-Remek... -Oda ballagtam az asztalhoz s leültem a székre- És mik lennének azok a fejlemények?

-Hát, tudod gondolkodtam és rájöttem, hogy kéne neked egy kis teret adnom, ezen a téren.

-Ez azt jelenti, hogy magam vá-

-Az általam megadott körökből -szakított félbe-

-És mik lennének ezek a körök? -kérdeztem, abban reménykedve, hogy nem a legpénzszomjasabbakat mondja majd-

-A három egység főbb tagjai, a Fal védők, a Rendőrség és a Felderítő alakulat.

-Az úgy elég tágas.

-Igen. Bár én azt szeretném, ha a Rendőrségtől választanál párt.

-Miért? A másik kettőből miért nem lenne jó? -kérdeztem érdeklődve-

-A Falat védőknél, akárhogy nézem a legalja munkát végzik. A Felderítőkről meg ne is beszéljünk, bármikor hozhatják még a legjobbak halál hírét is.

-Uhum, van benne valami.

Szóval valójában szűkült a választási köröm. Eddig, legalább minden nemes szóba jöhetett. -gondoltam.

-A hírt már mind a három parancsnoknak továbbítottam. -sóhajtotta- Ezen a héten mindegyik hadnagyi és kapitány rangú embere eljön ide.

-Értem.

-Válaszd azt, akit a legjobban szeretnél, de gondolj a választásod következményeire is, {név}-azzal felállt az asztaltól s kiment a teremből-

Remélem találok egy normális embert köztük, akit tudok szeretni.

----------

Erwin behívta az irodájába Mike-t s Levit, Katy nénéd levele miatt.

-Köszönöm, hogy eljöttetek. -mondta-

-Csak mond, hogy mit akarsz Erwin! Sietős a dolgom, az a szaros Eren képtelen a felügyeletem nélkül egy normális takarító munkára. -mérgelődött Levi-

Mike nem szólt semmit, csak sóhajtott egy nagyot.

-Miért vagyunk itt? -kérdezte Levi-

-Mindnyájan tudjuk, hogy a jövőbeli uralkodónknak jelenleg férjet keresnek. Namár most. Kaptam egy levelet -felmutatta a Katy álltal írt levelet- Mind a három egység hadnagyai és kapitányai jöhetnek sorba.

-Nincs az az Isten. -vágta rá Levi-

-Megértem, de a részvétel kötelező, ha az utóbbi kettő egyike a rangod.

-Nyugodj meg, Levi heichou. -szólalt meg végül Mike- Szinte biztos, hogy a Rendőrségtől fog valakit választani, és nem tőlünk.

-Ajánlom is.

-Azt is hozzá kell tenni -kezdte Erwin- hogy hatalmas anyagi segítséget nyújtana az adott egységnek a választott.

-Mondasz valamit, de még mindig inkább halok meg egyedül, húsz koszos macskával, mintsem, hogy legyen egy feleségem.

Erwin csupán sóhajtott s Levi beszólását figyelmenkívűl hagyva folytatta.

-Holnap indulunk, készüljetek!

-Te is jössz?  -lepődött meg Levi-

-Igen, mivel parancsnoki rangom van, de nincs feleségem nekem is kötelező megjelennem.

My Princess {LevixReader} BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now