Levi, Erwin s Mike a hintó felé indultak, amivel reggel jöttek.
-És mond csak Levi -kezdte Erwin- Mi a véleményed {név} kisasszonyról?
-Egy egyszerű kölyök. -vágta rá- De, hogy őszinte legyek azt hittem, hogy valami nyávogós valami lesz, de nem ilyen.
-Ezek szerint elnyerte a tetszésed? -vigyorgott Levire Mike-
-Ezt mégis hogy értsem?!
-Megtetszett?
-Nem. Csupán meglepett a viselkedése. -jelentette ki ridegen-
-De miért beszélsz róla így? Egész jól elvoltatok.
-Már nem is beszélhetek egy velem ellenkező neművel anélkül, hogy senki se gondolna többre egyszerű csevejnél?
-Nem nagyon látunk téged nővel társalogni. Mindegy, hanyagoljuk a témát.
-Ajánlom is. Semmi kedvem ilyen gyerekes cuccon vitatkozni.
Időközben elérték a hintót s elhelyezkedtek benne. Erwin s Mike egymás mellett, Levi velük szemben. Csend ült köztük, senki sem szólt egy szótsem.
•°• vissza a te szemszögödhőz °•°
|_| egy héttel később |_|
A nagynénémmel az asztalnál ültünk, friss reggelivel magunk előtt, ami tükörtojás, szalonna s kenyér volt.
-Nos -kezdte a néném, miközben belevágott a tojás szélébe- már minden jelöltel találkoztál. Van valaki, aki elnyerte a tetszésed?
-Nem igazán. Mellesleg, alig beszéltem bármelyikőjükkel két percnél tovább.
-Kivéve Levi hadnaggyal. -dalolta vidáman -
-Azt sem különösebb szándékkal... -motyogtam elnézve az ellenkező irányba-
-Jut eszembe, ma elmegyek a Felderítők bázisára és arra gondoltam, hogy téged is magammal viszlek.
-Miért mész hozzájuk?
-Bizonyos ügyeket kell megbeszélnem a főparancsokukkal.
-Mikor indulnánk?
-Reggeli után. Megszeretném járni az oda-vissza utat még ma.
-Értem, rendben. -sóhajtottam egyet, majd folytattam az evést -
Miután megreggeliztem bementem a szobámba, hogy átvegyem a ruhám egy másikra, ami alkalmasabb arra, hogy kimozduljak benne.
Egy térdig érő ruhát választottam, aminek az alján pici fodrok voltak.A kijárati kapu felé vettem az irányt, ahol a néném már a hintó kiséretében várt.
-Hogy kiöltözött valaki ~
-Ez csak egy sima ruha, nem találok benne semmi elegánst.
-Ahogy gondolod. Gyere, szálljunk fel!
Bólintottam s bemásztam a hintóba és rögvest leültem a puha, párnázott ülésre. Katy velem szemben foglalt helyet. Szólt a kocsisnak, hogy indulhatunk s a kocsis engedelmeskedett.
Kettő, két és fél órán keresztül tarthatott az út. Mikor kiszálltunk a kocsiból egy barna hajú, szemüveges nő várt minket. Katy mosolyogva felé haladt.
-Hogy vagy, Hanji?
-Remekül-remekül! -a tekeintete találkozott az enyémmel, majd visszafordult nénémhez- Ő lenne az unokahúgod? -a szemeim felcsillantak, mikor a válasz kérdésére egy igen volt-
Elindult felém s már éppen kinyitotta a szájat, hogy mondjon valamit, mikor egy ismerős hang félbeszakította.
-Hé kibaszott pápaszemes, mégis hová rakta- -a mondandóját megszakította, mikor meglátott engem és a néném- Mit keresnek itt? -fordult Katy felé -
-Beszélnem kell Erwin parancsnokkal bizonyos ügyekben s gondoltam, az én imádnivaló unokahúgomat is elhozom! -dalolta mosolyogva, mire Levitől csak egy "tch"-t kapott válasz ként-
-Elkisérlek a főparancsnokhoz! -mondta Hanji, majd együtt elindultak a hatalmas épület bejárata felé-
Zavartan néztem körbe. Nem tudtam, hogy mit csináljak; menjek Katy után, maradjak itt vagy valami más. Mindenesetre elsősorban szabadulni akartam Levi nyomasztó jelenléte mellől.
El akartam menni, de, mikor elfordultam a hintótól Levi rögtön utánam szólt.-Tudtommal most jársz itt először, kölyök.
-Nos, igen...
-El akarsz tévedni? Csak, hogy tudd nem foglak keresgélni.
-Vicces, hogy ezt olyantól hallom, aki pár napja egy labirintusban veszett el.
-Kuss!
Kerek szemekkel néztem felé. Be kell vallanom most mondják ezt először nekem.
-Így kell beszélni a jövendőbeli uralkodóval?
-Most két féle úton tudnék beléd kötni, de nem teszem.
-jegyezte meg bosszúsan az orra alatt- Inkább gyere, adok neked teát, úgy se tudnál magaddal mitkezdeni. -azzal elindult az épület bejárata felé, én pedig követtem-Felvezetett a harmadik emeletre, az irodájába.
Az ajtóval szemben volt egy író asztal, mögötte egy nagy ablakkal. A szoba bal oldalán könyves polcok, míg a jobb oldalon csak egy ajtó volt. A bejárat s az asztala között volt két kanapé, közöttük egy dohányzó asztallal.
-Ülj le. -mondta matt hangon-
Engedelmeskedve leültem az egyik kanapéra, Levi pedig eltűnt az előbb említett ajtó mögött. Pár perc múlva előbukkant, az egyik kezében egy teás kancsóval, a másikban pedig két csészével. Leült velem szembe s lerakta a három hozott dolgot. Töltött magának, majd jelezte, hogy tölthetek.
A csészével a kezemben, keresztbe tett lábakkal hátradőltem a kanapén.-Köszönöm.
-Mit is, kölyök? -az egyik kezét a kanapé háttámlájára tette-
-Hogy... -elgondolkodva a padlóra néztem, majd újra rá- Hogy törődsz velem valamijen szinten. Gondolom van jobb dolgod is, mint, hogy velem teázgass.
-Hát- -félbeszakította az, hogy kopogtak az ajtón-
-Levi hadnagy! Eren vagyok, meghoztam a kért jelentéseket!
-Gyere!
A fiú engedelmeskedett s ragyogó szemekkel Levi felé indult. Viszont, mikor meglátott kicsit lefagyot.
-Izé... -motyogta- J-jó napot!
-Szia. -eresztettem felé egy lágy mosolyt-
-Van még valami? -szólt közbe Levi-
-Nem, nincs uram! Én tavoznék is...
Levi intett a fiúnak, hogy menjen, mire ő szinte futva kirohant az ajtón.
•°°•
Eren befordult a lépcső irányába, ahol találkozott Armin-nal s Mikasa-val.
-Szia, Eren! -köszönt neki a szőke- A hadnagytól jössz?
-Igen... Hé, figyeljetek!
-Igen?
-Ti tudták, hogy van valakije?
ESTÁS LEYENDO
My Princess {LevixReader} BEFEJEZETT
Fanfic{név} az uralkodó család egyetlen jövendőbeli örököse, aki már 18 éves s a nagynénje eszeveszetten keresi, a hozzá való férjet.