-Nos? Mi történt, amiért így el kellett tűnnünk? -kérdeztem néném, miközben a hintóban haladtunk hazafelé-
-Nem fontos... -motyogtam, miközben az ujjaimmal játszottam-
-Nah mondd el! Hadd segítsek!
-De nincs baj... Csak...
-Csak? -kérdezett vissza-
-Megbántottam valakit, akit nagyon nem akartam és most valószínű, hogy utál...
-És ki lenne az a valaki? -nem válaszoltam semmit, csupán lehunytam a szemeim- Levi hadnagy az illető? -hallottam a hangjában, hogy elmosolyodik-
-Igen... -a pír lágyan felkúszott az arcomra- Olyat mondtam, amivel megsértettem és...
-Jajj, kicsim, ne aggódj! -tette rá kezeit az enyéimre, majd mélyen szemembe nézett- Biztos vagyok abban, hogy ki fogtok békülni, ne aggódj! Mostpedig én itt kiszállok.
A hintó pár pillanat múlva meg is állt s Katy kiszállt. Egy városban voltunk, valószínű, hogy itt is ügyeket kellett intéznie.
A hintó elindult s a néném alakja egyre jobban távolodott.-----
Lágyan sóhajtottam s kinéztem a kocsi ablakán. A fák sorra tűntek el, majd fel előtte. Már éppen azon voltam, hogy álomra hajtom fejem, mikor a hintó hirtelen befékezett s megállt.
Furcsálva kinéztem az ablakon.-Kocsis, valami gond van? -szóltam ki a férfinak-
Nem kaptam válaszul semmit. Kinyitottam az ajtót s láttam, hogy egy idegen férfi áll a lovak előtt. A hátamon végig futott az hideg. Még hallottam pár lépést a hátam mögül, megfordultam s még egy férfit vettem észre.
Nagyot nyelve elkezdtem hátrálni az erdő irányába, a másik kettő pedig jött utánam. Mikor kellően eltávolodtam a hintótól láttam, hogy a kocsis vérbefagyva fekszik a földön. A lábaim elkezdtek remegni s a könnyek is gyűlni kezdtek a szememben. Az egyik elővett egy tört a zsebéből s rám vigyorgott.
Gondolkodás nélkül hátatfordítottam s futni kezdtem, be, mélyen az erdőbe. Hallottam a lépteket magam mögött. Csak futottam és futottam, mígnem egy rét szerű helyre értem. Lihegve megálltam s megfordultam. A két férfi már sehol sem volt. Lihegve térdre rogytam, viszont, mikor egy jól ismert hang megszólított rögtön felpattantam.
-Kölyök?
-Le-Levi... -ránéztem a férfira, aki kikerekedett szemekkel nézett rám- Én...
-Mi történt? -kérdezte értetlenül-
Nem tudtam mit mondani. A könnyek összegyűltek a szememben s egy könnyed mozdulattal a férfi nyakába ugrottam s minden szégyenérzetem ellenére sírni kezdtem.
Éreztem, ahogy a férfi vonakodva ugyan, de átöleli a derekam. Nem szorított magához, éppen csak, hogy hozzám ért .
-Nem félsz, hogy valaki meglát? -tette fel a kérdést matt hangon-
-N-nem... Nem ér-érdekel... -feleltem dadogva, miközben szorosan kapaszkodtam a férfi vállába, mintha az életem múlna rajta- Nem érdekel, ha férre értik...
-Értem. -eltólt magától a vállaimnál fogva s mélyen a szemembe nézett- Mégis mi történt?
- A-a néném kiszállt a v-városban, a-aztán az erdőben k-két fér-férfi... -hüppögtem a könnyeim közt fuldokolva-
-Értem, semmi gond, {név}. Már nincsenek itt. -azzal szorosan magához ölelte félelemtől remegő testem, majd lágyan simogatni kezdte a hátam- Nyugodj meg. -súgta a fülembe-
Mikor újból elengedett ,már nem folytak a könnyeim, csupán a szemem volt pokolian vörös.
-Figyelj, Levi... S-sajnálom, amit nemrég mondtam, nem úgy értettem...
-Felejtsd el, kölyök. -sóhajtotta- Mindenesetre, hogy tervezel visszajutni a nénédhez?
-Még nem tudom... -motyogtam magam elé nézve-
-Visszaviszlek. -kaptam a tömör választ-
-Hogyan?
A tekintetével a távolba pillantott. Követtem az irányt s a férfi fekete lovát vettem észre. Pirulva visszanéztem a hadnagyra, aki csupán annyit mondott:
-Azt mondtad nem úgy értetted, hogy zavarna az, hogy együtt látnak minket.
ESTÁS LEYENDO
My Princess {LevixReader} BEFEJEZETT
Fanfic{név} az uralkodó család egyetlen jövendőbeli örököse, aki már 18 éves s a nagynénje eszeveszetten keresi, a hozzá való férjet.