Másnap arra keltem, hogy Katy rázogatva ébresztget.
-{né~év} kelj fel gyorsan!
-Mégis minek? -bújtam a párnám alá-
-Azért, mert már két perce a reggelizőben kéne lenned!
-óó~ most az a pár perc~
-Itt van három férj jelölted a Felderítőktől!
Ahogy meghalottam a dolgot kipattantam az ágyból s kerek, és vastagon csipás szemekkel meredtem nénémre.
-E-ez komoly?
-Azám, szóval sipírc öltözni, kisasszony!
Felöltöztem s rendbe szedtem magamat. Egy lilás fekete ruhát választottam s Katy társaságában indultam a reggeliző irányába.
Mikor beértünk a terembe három férfi már az asztalnál ült. Egy szőke-, barna- s egy fekete hajú.
Leültünk az asztalhoz s nekiláttunk az evésnek.-Nos, akkor -kezdte Katy- Én ugyan tudom, hogy kik vagytok, de {név} viszont nem, szóval bemutatkoznátok?
-Erwin Smith vagyok, örvendek kisasszony. -egy mosolyt engedtem a férfi irányába-
-Mike Zacharish, örvendek.
-Levi Ackerman. -vágta hozzám nyersen-
-Én is örvendek. -mosolyogtam- Gondolom ismeritek a nevem, de azért én is bemutatkoznék, {név} vagyok.
-Na, beszéljünk valamiről! -szólt közbe Katy-
-Mit csinálsz szabadidőben? -kérdezte Mike-
-Álltalában rajzolgatok, de szeretek olvasni és sétálgatni az erdőben, vagy lovagolni.
-Jól tud lovagolni? -kérdezte Erwin udvariasan -
-Mondhatni.
Minden szem az alacsony Levira szegeződött, aki egyet cöcögve sóhajtott s ő is kérdezett.
-Akarod te ezt az egész férj vadászósdit? -hideg szemekkel nézett rám-
-Levi! -szólt rá Erwin- Viselkedj!
-Csupán kérdeztem valamit. Nem tudom, hogy mi a baj a dologgal.
-Ilyet nem illik!
-Nem baj, már megkérdeztem.
-Való igaz. -sóhajtotta a néném- De, ha nem gond, erre nem válaszolnánk
-Felőlem.
Mindenki visszatért az ételéhez. Ugyan váltott még pár szót Katy s Erwin, de nem hallottam, annyira sutyorogva beszéltek.
Miután végeztünk a reggelivel Mike is társult a kis beszélgetéshez, míg Levi kiment a helyiségből. Furcsállóan néztem az irányába, de végül én is követtem a példáját s kimentem. Bevallom, eleinte követni akartam, de mire kiértem ő már nem volt sehol. Gondoltam egyet egy irányba.---Levi szemszöge---
A lehető leghamarabb szabadulni akartam onnan. Semmi kedvem azzal törődni, hogy elnyerjem a csaj tetszését, pláne úgy, hogy ő nem akarja ezt az egész hacacárét.
Fogalmam sem volt, hogy hová tartok, ebben az iszonyat nagy palotában, de majd kilyukadok valahol. Eltévedni csak nem fogok.
Végig sétáltam a díszesebbnél díszesebb folyosókon, míg nem elértem a palota kertet. Hatalmas volt tele különböző fákkal, növényekkel, virágokkal. A közepén egy hatalmas bokor fal állt, a közepén egy kis kapuval, ami láthatóvá tette, hogy ez a fal még folytatódik. Gondoltam egyet és elhatároztam, hogy átvágok rajta. Mit árthat?
Ahogy beértem a kapun láttam, hogy ez egy kibaszott nagy labirintus. Remek. Mindegy, akkor is átvágol rajta, állítólag, ha az ember mindig jobbra fordul, akkor kijut.
KAMU SEDANG MEMBACA
My Princess {LevixReader} BEFEJEZETT
Fiksi Penggemar{név} az uralkodó család egyetlen jövendőbeli örököse, aki már 18 éves s a nagynénje eszeveszetten keresi, a hozzá való férjet.