-Ezt hogy értsem?
-Majd meglátod. -a hangjában nem hallottam semmit, szó szerint semmit-
Mikor a boksz ajtaja kinyílt a ló automatikusan kijött rajta s Levi elé állt. Mikor ez megtörtént a férfi bement az említett bokszba s levette egy szögről a nyerget s a gyeplőt. Könnyed mozdulattal felhelyezte a ló fejére s hátára, majd felpattant a lóra.
Magamba merülten figyeltem a hadnagyot s az hozott vissza a valóságba, hogy mikor felszállt a lóra a kezét nyújtotta felém.-Mi lesz már kölyök? Azt mondtad, hogy menni akarsz vele egy kört.
-I-igen, d-d-de... -pirulva lesütöttem a tekintetem a földre- Már... Már így is pletykálnak rólunk, h-ha... Ha meglátnak minket így, a-akkor az egyikünknek sem l-lenne jó.. -éreztem, ahogy a pír csak kúszik és kúszik az arcomra, már rákvörös lehettem-
-Ennyire érdekel mit pusmognak? -kérdezett vissza-
-Még szép! -néztem hírtelen a szemébe, még mindig égő arccal- Én vagyok az emberiség következő uralkodója! Ha valami, ha valami...
-Ha valami? -kérdezett vissza teketóriázás nélkül-
-Ha valami vi-viszonyról kezdenek pletykálni közted és köztem... -a vér vörös arcommal még mindig mélyen a szemébe néztem, de már a harag is gyűlt a szemembe- Az befolyásolná a jövőbeli viszonyom köztem és az alattvalók között!
-Értem. -válaszolt tömören- Ezesetben... - azzal megrántotta a gyeplőt s kivágtatott az istálló kapuján-
Pár pillanatig üres tekintettel néztem magam elé, majd a hadnagy után indulva kirohantam az épületből.
-Levi várj! Nem úgy -! -félbeszakítottam magam, mikor láttam, hogy a férfi egy, az istállóhoz közel lévő kijárat felé váktat, majd eltűnik a távolban- Francba is! Nem úgy értettem..!
A fő épület felé vettem az irányt s elkezdtem keresni a néném. Meg is találtam a harmadikon, épp Erwin főparancsnokkal beszélt. Mikor meglátott láttam rajta, hogy máris rövidre fogja a férfival.
Mikor végzett odajött hozzám.-Mi az, {név} -chan ~? Hol hagytad a hadnagyot?
-Katy... Menjünk haza...
~•~•~
Levi leszállt a lováról s kikötötte a legközelebbi fához.
Egy szirt végződésű réten volt, melyről látható volt a távolban lévő város házainak teteje.Sóhajtva leült a fűbe s a tájat kezdte fürkészni. Nem mintha keresett volna bármit is, csupán szeretet volna kicsit megfeledkezni a valóságról. Mindig ezt teszi, ha idejön például egy küldetés után vagy, ha valaki nagyon felidegeli. De nem, most egyikről sem volt szó, csupán arról, hogy valamiért {név}, a fiatal hercegnő szavai teljesen felzaklatták.
Nem egyszer volt, hogy bárki felemelte vele szemben a hangsúlyot, sőt, ennél sértőbb dolgokkal jutalmazta, de most ez más volt. De azért, mert úgy viselkedett a lánnyal ahogy, legszívesebben letagadná magát. Az, hogy mi járt akkor a fejében...
Sóhajtva elterült a fűben s a szemeire helyezte kezét.
-Mit csinálsz itt shorty? ~- zuttyant le hirtelen Hanji a férfi mellé-
-Mégis mit akarsz? -kérdezett vissza mozdulatlanul-
-Láttam, hogy a két vendégünk csak úgy elviharzott a kocsival... Arról nem is beszélve, hogy láttam, a hercegnő nagyon fel volt dúlva. Történt valami?
-Semmi.
-Na, ne legyél ilyen titkolózó! Láttalak ám titeket az istálló felé menet az ablakból! Mi történt? Kérdezem újra.
-Nem fontos. -átfordult az oldalára ellentétes irányba a lánytól-
-Itt fetrengsz a földön és nem mondasz szinte semmit... Lepattintott az első szerelmed?
-Mi?! -fordult vissza-
-Mit mondott neked a hercegnő? Mit csináltál?
-Inkább mit akartam... -Motyogta-
-H-h-h-hogy mit?! -csillantak fel Hanji szemei-
-Ne értsd félre! -förmedt rá- Csupán...
-csupán? -nem érkezett válasz- Naa ~ mondjad!
-Lovagolni szerettem volna vinni, de...
-De?
-Azt mondta nem akarja, hogy terjengjen bármi is velünk kapcsolatban... Francba is! -felült majd a lányra nézett- Miért mondom el ezt neked?!
-Levi...
-Mi van?
-Visszautasítottak, életedben először és ennyire magad alá gyűrt~?
-Fogd be a mocskos pofád! És, ha ezt bárkinek is elmered mondani, hogy miről beszéltem, esküszöm kinyírlak!
-Shorty te lennél a király ~ annyi tisztítószert vehetnél, amennyit csak akarsz! -mondta tovább röhögve Hanji, Levi mondatát teljesen figyelmet kívül hagyva-
KAMU SEDANG MEMBACA
My Princess {LevixReader} BEFEJEZETT
Fiksi Penggemar{név} az uralkodó család egyetlen jövendőbeli örököse, aki már 18 éves s a nagynénje eszeveszetten keresi, a hozzá való férjet.