Miután megebédeltünk Hanji-val kimentünk a folyosóra. A többiek nem szóltak semmit, nem zavartatták magukat.
-Miről szeretnél beszélni? -kérdeztem a falnak dőlve-
-Igazából az előbb rosszul fogalmaztam ~ Nem mondani, hanem kérdezni akarok va-la-mit ~
-És mi lenne az? -kérdeztem érdeklődve oldalra hajtott fejjel.
-a picike hadnagy milyen a te társoságodban? Mármint, mikor kettesben vagytok. -furán felcsillantak a szemei, mik elszántságot tükröztek-
-Ezt mégis miért-? -félbeszakított-
-Hát nem egyértelmű?! -mondta drámaian- Ezzel akarom szivatni!
-Nem tudom miért, de valamiért éreztem, hogy ilyesmi okból... -motyogtam az orrom alatt- De miért tudnád ezzel igazán szekálni? Semmi értelme, el fogja engedni a füle mellett.
-Azt hiszed, mi? Majd meglátjuk!
-Sajnálom, de, ha elmondom, akkor olyan, mintha én is cukkólnám, amit nem akarok.
-Olyan vagy~ -durcázott- Na, mindegy! Viccet félre téve, ha van bármi kérdésed, bármivel kapcsolatban keress engem! Szívesen segítek kegyednek! -majd vigyorogva meghajolt, de érezni lehetett, hogy csak bohóckodik-
Mosoly ült a szám szélére ezen cselekedete miatt. -Köszönöm!
-Hé, szaros szemüveg! -szólt közbe egy nagyon jól ismert hang- Erwin beszélni akar veled a szaros Eren-ről! -a távolban lévő barna hajú fiúra mutatott, aki épp az ebédlőből jött ki két barátja társoságában-
-Repülök ~! -fordult Levi felé, majd hozzám - Szia, {név} -chan! -azzal elindult egy sarok felé, ami mögött hamar el is tűnt-
-Mégis miről beszéltetek? -lépett hozzám Levi hadnagy-
-Semmi különösről, csupán felajánlotta, hogy, ha segítségre van szükségem, hozzá nyugodtan fordulhatok.
-És ezt miért kellett privátban? -ráncolta össze szemöldökét-
Válaszul csupán felemeltem két oldalra kezeim, egy tudatlan tekintettel párosítva. Nem válaszolt semmit, csupán cöcögött egyet.
Szerintem sejti, hogy Hanji szekálni akarja velem kapcsolatban...Próbáltam gyorsan terelni a témát s megtörni a pillanatnyi csendet.
-Figyu, Levi!
-Mit akarsz? -kérdezett vissza, szinte rögtön-
-K-körbe vezetnél? Szeretném megismerni a helyet.
-Legyen. -sóhajtotta- De csak azért, mert te vagy a nagy királykisasszony és ezért, ha bármi olyat teszek veled, amit egy normális emberrel jön Erwin és leharapja a fejem.-jegyezte meg gúnyosan-
A pillanatnyi mosoly, mely akkor ült számra, mikor elfogadta az ajánlatom, hírtelen lehervadt. Hogy lehet valakinek ilyen személyisége?! Egyszerre kedves és iszonyatosan bunkó.
Végül elkezdte a körbevezető utat. Először a földszintet mutatta meg,amelyen a 3Dmanőverekkel teli szobák helyezkedtek el, illetve ugye az étkező. Felmentünk a lépcsőn az első emeletre, ahol a katonák szobái s pár fürdő volt. Utána jött a második emelet, amelyen még pár szoba volt, melyekben a katonák laktak, illetve egy könyvtár és az irattár. A harmadikon pedig az irodák voltak.
-Köszönöm, hogy megmutattad a helyet! -mosolyogtam felé-
-Még van egy hely... -motyogta,alig hallhatóan- Kövess!
Bólintottam s engedelmeskedtem. Lementünk a lépcsőkön s a földszinten elindultunk egy kijárat felé. Nem a nagy kapu volt, amin bejöttünk ,valószínű ez egy hátsó kapu. Mikor kiértünk a sejtésem beigazolódott. Egy nagy füves területre értünk, melyet pár elszórt virág díszített.
-De gyönyörű!
-tch. Hogyne. Ez a királyi palotában lévőhőz nagy szar! -felelte Levi- Mindenesetre nem ez, amit mutatni akartam.
-Hanem?
Elindult, én pedig követtem. Kirajzolódott előttünk egy épület s mikor közelebb értünk hozzá megtudtam állapítani, hogy mire is szolgál. Egy istálló. Viszont az feltűnt, hogy két bejárata is van egy oldalon.
-Miért van két kapuja? -kérdeztem a hadnagyot-
-Mert a rangos katonákét elkülönítjük. -jött a válasz- Voltál már istállóban azzal az úri fenekeddel?
-Lovagolni is tudok. -vigyorogtam rá pimaszul-
Levi nem szólt semmit, csak hümmögött egyet.
Bevezetett az említett épületbe s megállt egy nagy fekete mén boksza előtt.-Ő az én lovam. -mondta, miközben megsimogatta a fejét-
-De szép! Mi a neve? -kérdeztem,miközben én is elkezdtem simogatni. Meglepően nyugodt állat-
-Nincs igazán neve. Nincs szüksége rá, hallgat ő rám anélkül is.
-Valóban? Okos egy jószág lehet!
-Az is.
A tekintetemet átvittem Leviről a lóra.
Olyan jó lenne lovagolni vele. Szép ló, állítólag még okos is, ráadásul az emberiség legerősebb katonájáé.
Levi, mintha a gondolataimban olvasott volna.-Mész vele egy kört?
-Jó lenne, de ebben a ruhában... -néztem magamra- Nem igazán tudok női nyeregben lovagolni. -mosolyodtam el zavaromban-
-Vagy úgy. -sóhajtott egyet- Mellesleg még jobb is, ha nem ülsz rá. Még csak én voltam rajta.
-ühüm...
-De te nagyon szeretnél menni vele.
-Ühüm...
-Nagyon-nagyon?
-Nagyon-nagyon!
-Ezesetben -kinyitotta a boksz ajtaját- csak egyetlen egy megoldás van.
KAMU SEDANG MEMBACA
My Princess {LevixReader} BEFEJEZETT
Fiksi Penggemar{név} az uralkodó család egyetlen jövendőbeli örököse, aki már 18 éves s a nagynénje eszeveszetten keresi, a hozzá való férjet.