three

1.6K 112 23
                                    

Jimin: Hyung wstałeś już.?
Jimin: Hyungg..
Jimin: Widzę, że jeszcze nie..

*wyświetlone przez Suga*

Jimin: Jednak żyjesz.

Suga: Dobra pytaj... dziecko diabła

Jimin: Na prawdę
Jimin: Nie żartujesz
Jimin: Więc..
Jimin: Co lubisz robić w wolnym czasie i...
Jimin: ..wolisz dominować czy być uległy.?

Suga: Skąd ci przyszło takie pytanie do głowy ?

Jimin: Po prostu, tak jakoś wyszło.. hihi

Suga: Więc co do pierwszego pytania to kocham spać i komponować no i jeszcze grać na pianinie.. życie bez muzyki było by bezwartościowe i monotonne..
Suga: a co do drugiego to nigdy tego nie robiłem więc nwm..
Suga : Bądź ze mną szczery, ktoś ci kazał do mnie napisać czy po prostu w życiu ci się nudzi..

Jimin; Nic z tych rzeczy hyung , po prostu podobasz mi się i stwierdziłem , że czemu by nie spróbować.. ty też mógłbyś spróbować mnie pokochać tak jak ja pokochałem Ciebie​ ..

Suga: Nie jestem gejem, więc odpuść i znajdź sobie​ jakiegoś chłopaka wartego ciebie. Szczerze mówiąc  jesteś pewnie wartościowym dzieciakiem, więc wierzę że znajdziesz swoją bratnią duszę.

Jimin: Ale ja nie chcę nikogo innego.. chcę Ciebie​ hyung i tylko Ciebie..

                                                                                            *Suga *
Po przeczytaniu tej wiadomości coś mnie ruszyło tak jakby moje serce mocniej zabiło, ale niee, nie mógłbym zakochać się w takim dzieciaku. Przecież to nie normalne tym bardziej, że to nie możliwe żeby moja orientacja wprowadzała mnie w błąd, a może jednak, niee.. 

                                                                                                 
                                                                                                  ***
A oto i on trzeci rozdział . Mam nadzieję , że jesteście zadowoleni i podoba się wam. Do zobaczenia w następnym rozdziale <3

wings - messenger🌠[ yoonmin ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz