Reggel arra keltem hogy vizes az arcom.
-Miért vizes az arcom?-
Kérdeztem a reggeli rekedtes hangomon.Azt hittem tesóm csinált valamit de mikor kinyitottam a szemem elmosolyodtam. Amy nyalogatta az arcomat.
-Legalább valaki felkelt hogy ne késsek el a suliból.-
Dörmögtem az orrom alatt ezzel anyámra célozva.Mióta összejött Stivvel azóta nagyon elhanyagol.
Felültem az ágyra török ülésbe és nyújtóztam egy nagyot.Hirtelen berontott a szobámba tesóm és rámugrott. Egy olyan helyre ugrott amit hadd ne mondjak ki.
Én meg ordítottam torkom szakadtából
-NATE SZÁLLJ LE RÓLAM!!!!!-Erre ő leugrott az ágy mellé és röhögött mint valami bolond.
Én pedig összegömbölyödtem magazatpózba az ágyon.Mikor jobban éreztem magam felültem és egy gyilkos pillantást vetettem rá mire ő azt kiabálta
-NE!!!!!!-
És kiszaladt a szobámból.Mint aki jól végezte dolgát indultam a fűrdőbe hogy elvégezzem reggeli teendőimet. Igaz sántitva de eljuttam uticélomhoz.
Letusoltam aztán fogat mostam és készültem felöltözni mikor eszembe jutott hogy nem hoztam ruhát. Egy szál törölközőben mentem vissza a szobámba.
Féltem hogy bejön Stive de hál'istennek nem jött. Előkotorásztam pár kényelmes ruha darabot.
Mikor elkészültem lementem a konyhába mert baromi éhes voltam. Mikor beléptem láttam hogy Stive és anyu nyalják falják egymást.
-Menjetek szobára!!!--
Kiálltottam de úgylátszik nem hallottak mert folytatták. Szegény kisöcsém meg mitsem sejtve ette piritósát a nappaliba.Egy mérges pillantást vetettem anyáékra és felkaptam cuccaimat majd már úton is voltam a suliba.
A csajok a kapuban beszélgettek. Mikor megláttam őket elkezdtem rohanni hozzájuk. Mikor odaértem egy nagy,szoros ölelésbe vontam őket és elkezdtem zokogni.
-Hé, csajszi mi a baj?-
Kérdezték szinte egyszerre.
-Anyu és Stive már megint az orrunk előtt csinálják pedig hányszór rájuk szóltam. Komolyan mondom mintha én lennék az annyuk!-Erre mindhárman elmosolyodtuk. De utána megint keserves sírásba kezdtem. Elkezdték simogatni a hátam miközben én a vállukon sírtam.
-Figyi csajszi ha gondolod hozzánk költözhetsz.-
Ajánlotta fel Evei.
-Nem tehetem. Nem hagyhatom ott az öcsémet a dögkeselyűknél. De nagyon köszönöm hogy ilyen kedvesek vagytok. Nem is tudom mi lenne velem nélkületek de tényleg!!-Mondtam majd egy nagy szoros ölelésbe vontam őket.
Ekkor megkordult a hasam. Eszembe jutott hogy nem reggeliztem semmit.
-Te nem reggeliztél semmit??-
Kérdezték meglepetten ugyanakkor mérgesen.-Nem mert minél hamarabb el akartam tűnni a házból.-
Mondtam lehajtott fejjel mert tudtam hogy ilyenkor nagyon mérgesek.-Figyelj szivem!-
Mondta immár Bella.
-Én megértem hogy nagyon nehéz de nem hanyagolhatod el magad!
Tudod hogy mi mindig itt vagyunk neked és számíthatsz ránk. -
A végére már sírva borultunk egymás nyakába.
Így voltunk körülbelül 5 percig aztán Evei felkiáltott
-Na egy kis vidámságot!!-
Ezen hangosan elnevettük magunkat.-És Stella!-
Nyújt felém egy sonkás szenyát Bella.
-Ezt edd meg mert nem akarom hogy óra közben elájulj nekem. És nem tűrök ellentmondást!!!!-Mivel tudtam hogy úgyis rám erőszakolja ezért elkezdtem falatozni bevallom nagyon jól esett. Még beszélgettünk pár percet aztán csengettek órára.
Hali lúrkók!!😃😃😃😃
Remélem tesztett😁😁😁
Nemsokára hozom a kövi részt ☺☺☺
Hagyjatok magatok után nyomot😊😊😊
Számítok rátok😃
Ja és boldog karácsonyt mindenkinek🎄🎄🎄
Puszi Bia😙😙😙😙😙😙
YOU ARE READING
Love messages//h.s.// SZÜNETEL😢😢
FanfictionNézz hátra! -Ez ált a levélben. Nekem a könny is kicsordult a szememből. Annyira féltem. Remegve csukot szemmel megfordultam. De ami a szemem elé tárult arra nem találtam szavakat. ❕🔊 Figyelem!!!! Ez az én agyam szüleménye!!! Úgyhogy kérlek ne k...