Figyelem!!!
Lesz benne trágár beszéd és káromkodás!!!Az egész délutánt átbeszéltük anyával. Mindent elmondott.
Elmondta hogy miután elmentem megkérdezte Stivet hogy igaz-e amit mondtam.
Először tagadta de aztán mindent bevallott.
Bevallotta hogy csak azért volt anyával hogy engem megfektessen.
De akkor miért akart leányiskolába küldeni????
Nem értem a logikáját.Mindegy. Örülök hogy eltakarodott innen az a seggfej.
Persze ezt anyának nem mondtam így a szemébe.
Azért mégis csak szerette ellentétben azzal a barommal.
Most komolyan!!! Ilyen egy szemétládát!!!!
Ha mégegyszer meglátom letépem a faszát és a száján kéresztűl dugom le a torkán!!!!Anyával helyre jött a kapcsolatunk. Mindent elmondtam neki. Mármint az erőszakolós sztorit.
Azért még annyira nem bízom benne hogy elmondjam ezt a leveles dolgot.
De majd mindennek eljön a maga ideje.Miközben meséltem többször is elsírtam magam anyával egyetemben.
De a végén már a nevetéstől sírtunk mert előidéztük a régi emlékeket.Úgy 11 körül szóltam hogy mostmár ideje lefeküdni amivel anya is egyetértett mert azért holnap mégis csak suli.
-Szeretlek!!!-
Mondtam szorosan ölelve.
-Annyira hiányoztál!!!-
Folytak némán könnyeim.-Jaj kislányom te is nekem!!!
Nem is tudod mennyire!!!-
Mondta ő is sírva.Elköszöntünk egymástól és kiment a szobámból.
Egyedűl maradtam.
Egyedűl a gondolataimmal.
Annyi minden járt a fejemben.
Fel sem tudtam fogni hogy vége.
Vége ennek az egész haragnak, gyűlöletne, fájdalomnak.
Helyette újra a szeretet.Még egy óráig gondolkodtam így a plafont bámúlva majd már csak azt éreztem hogy a szemeim ólom súlyúak és szépen, lassan becsukódnak.
# Reggel #
Szinte kiugrottam az ágyból annyira boldog voltam!!!
Annyira de annyira boldog voltam!!!De ebben nem csak az játszott szerepet hogy anyával kibékültem.
Megint azzal a smaragd zöld szempárral álmodtam csak most annyi külömbséggel hogy most meg is csókolt.
Olyan forró, olyan édes, olyan gyönyörű, olyan....olyan igazinak tűnt.Pizsamástól, kócosan szökdécseltem le a konyhába ahol anyu szorgoskodott.
-Valaki nagyon boldog!-
Mondta anyu mosolyogva mikor ráültem a bárszékre.-Hát te is az lennél hogyha az édesanyukáddal kibékülnél hosszú idő után!!-
Igen az álmos részt kihagytam.
Mint mondtam még nem állok készen a leveles dologra.
-Miért?! Te talán nem??-
Kérdeztem az egyik szemöldököm felhúzva.-Én vagyok a legboldogabb!!!-
Mondta vigyorogva.
-Nem is mert én!;-
Mondtam mégjobban vigyorogva.Igen a saját anyámmal elkezdünk veszekedni ki szereti jobban a másikat.
Általában ezt a szerelmespárok szokták tudtommal de mi ilyen fura család vagyunk.-Hagyjátok már abba!!-
Mondta tesóm nyörögve miközben jött lefelé a lépcsőn.
Mivel a szemét dörzsölte arra következtettem hogy mi keltettük fel.-Bocika babuka!-
Gügyögtam neki mint valami kétévesnek.
Erre ő odajött és sípcsonton rúgott.
-Baszki!! Ezt még visszakapod kis pöcsfej!!-
Hát igen. Nincs valami szép szám.Elkezdtem kergetni Natet miközben anyu kiabált hogy fejezzük be.
Úgy 30 perc múlva elkaptam.
Mit ne mondjak írtó gyors.Rádobtam a kanapéra és vadul elkezdtem csikizni mire ő visított és rángatózott.
-Na mostmár tényleg elég!!!-
Ordított anyu nagyon hangosan.Lehajtott fejjel ballagtunk vissza a konyhába. Miközben reggeliztünk néha egymásra néztünk. Olyankor elkezdtünk kuncogni.
-Na jó! Megyek megnézem a postát. Addig semmi verekedés!!-
Tette fel a mutató ujját anyu.-Ne inkább majd én!!-
Ugrottam fel hirtelen. Mi lesz hogyha meglátja a levelet.
Mondjuk nem biztos hogy kaptam de azért reménykedni szabad. És mellesleg nem szeretnék kockáztatni.-De kislányom!! Hogy nézel ki???!!! Így akarsz kimenni az utcára???!!-
Kérdezte anyu röhögve.-Igen!-
Mondtam magabiztosan.
-Addig te szépen leülsz a szép kis popsidra és eszel még!!-
Mondtam mire ő furán nézett de nem érdekelt.Már szaladtam is ki és akkor megláttam.......
Na??;;!
Itt az új rész!!!
Tetszik?? Ha igen akkor komizz vagy csillagozz!;!Puszi Bia😘😘😘😘😘😘😘
BINABASA MO ANG
Love messages//h.s.// SZÜNETEL😢😢
FanfictionNézz hátra! -Ez ált a levélben. Nekem a könny is kicsordult a szememből. Annyira féltem. Remegve csukot szemmel megfordultam. De ami a szemem elé tárult arra nem találtam szavakat. ❕🔊 Figyelem!!!! Ez az én agyam szüleménye!!! Úgyhogy kérlek ne k...