Figyelem!!
Előfordulnak benne trágár kifejezések!!!~ 1 hónap múlva~
Egy hónap telt el mióta énekeltem a büntiben.
Azóta minden megváltozott.
Új barátok új stílus.
Sokkal lazább lettem. És a barátok. Megtudtam azoknak az arcoknak a nevét akik velem voltak a büntiben.
Így most Lala, Hanna, Jess, Simon, Johni, Rocki, Erick és Sam a barátaim közé tartoznak.Így vagyunk mi 11-en haverok Belláékkal.
Együtt szoktunk néha napján lazulni a srácokkal Johniék garázsában amit már tök jól berendeztünk.
Nagyon jó barátok lettünk.
Mindig kiállunk a másikért legyen akármiről szó.És a levelek. Azóta is kapok igaz volt mikor másfél hétig nem volt de utána újra.
Ami a fura az egészben hogy One direction pont akkor utazott el egy kis kiruccanásra.
Igen kicsit utána néztem a fiúknak és bekell valljam nagyon megtetszett a zenéjük.
Be is követtem őket néhány veboldalon.Most is itt ülünk Johniéknál és hülyülünk.
-Vagy emlékszetek mikor a kémia terembe voltunk és Simon annyira szaladt hogy fellókte a fizika tanárt az meg lefejelte a falat??!!-
Kérdezte Rocki röhögve amin mi is elkezdtünk röhögni.-Na jó' van most már ne csak engem szivassatok!-
Mondta Simon komolyan de látszott rajta hogy mindjárt elrögi magát.-Inkább zenéljünk!!-
Pattant fel Jess amin kicsit felkuncogtam de én is követtem.Johni odaült a dobok mögé, Simon a szintihez, Hanna a basszushoz és mi Jessel a mikrofonokhoz.
-Mivel kezdjünk?-
Kérdezte Jess csillogó szemekkel.-One direction C'mon c'om??-
Kérdeztem vissza játékosan.-Ok de kövinek én választok!!-
Tette fel a mutató ujját amin felnevettem.
-Igenis asszonyom!!-
mutattam katonásan mire mindenki elkezdett kuncogni.Majd elkezdődött a szám.
Először a szinti utána a dob és végül a basszus.
Én énekeltem az első részt a refrént pedig közösen.
A második rész pedig Jess a refrént megint együtt.
Imádok velük zenélni.Mikor vége lett a számnak Jess rögton letámadott.
-Most pedig én szeretném egyedul az Aint my fault!-
Mondta miközben kihúzta magát.Én csak megforgatram a szemeimet. Tudom hogy tetszik neki Johni és ezzel kelti fel a figyelmét.
Én lehuppantam Bella és Evei közzé a kanapéra.
-Nagyon jók vagytok!-
Vigyorgott Bella.-Ja nem mentek az X-faktorba?!-
Kérdezte Evei komolyan de tudtam hogy csak viccel.-Hülye vagy??!!-
Kezdtem el röhögni.-Ti lányok!-
Rázta a fejét.-Mé' te mi vagy??-
Kérdeztem szórakozottan.-Egy érett nő!-
Húzta ki magát amin felnevettünk Bellával.Észre sem vettük és vége lett a számnak. Mi kicsit át szoktuk alakítani a dalokat a mi ízlésünkre. De hát na! Mi ilyenek vagyunk!
A délutánt azzal töltöttük hogy zenéltünk és baromkodtunk.
Fáradtam lépkedtem az út szélén haza fele menet mikor észre vettem hogy lefékezett mellettem egy kocsi.
Majd mikor nem álltam meg(mert kitudja ki az?!)
jött mellettem szépen lassan.
Nagyon furcsa, fekete, sötétített ablakos kocsi volt.Majd hirtelen elkezdett lehúzódni az ablak amitől kicsit megijjedtem de nem mutattam ki. Megtanultam már hogy hogy ne mutassak ki nérzelmet.
-Szia kislány!
Nem tudod merre van a ...... utca?!-
Kérdezte egy kb. 40 éves férfi.-Itt menjen egyenesen majd a legközelebbi utcába forduljon be majd ott forduljon balra és meg is van!-
Mosolyogtam rá a kocsi melett 10 méterre.-Nem hallottam kérlek közelebb jönnélt??-
Kérdezte vigyorogva.
Na nekem itt telt be a pohár.-Mit képzelsz pöcsfej?!
Majd szépen odasétálok oszt te meg egy mozdulattal beraksz a kocsiba, elkábítassz, és halálra erőszakolsz?!
Csak szeretnéd!!-Azzal elkezdtem sprintelni.
Nincs nekem kedvem most elrablósat játszani.Mikor már észre vettem hogy nem követ lelassítottam és megálltam.
Majd hirtelen kitört belőlem a röhögés. Ilyen faszfejt!Majd már csak hazafelé sétáltam de mikor beléptem az ajtón nagy meglepetés fogadott......
Na itt is lennék!!
Remélem tetszett!!!!!!
Ha igen küldj egy csillagot vagy komizz!!!!
Ja és aki ezt olvassa azt kérem hogy írjon egy kis véleménxt az eddigi részekről!!
Nagyon fontos lenne!
Előre is köszönöm;!!!Puszi Bia😘😘😘💕💕💕💕
YOU ARE READING
Love messages//h.s.// SZÜNETEL😢😢
FanfictionNézz hátra! -Ez ált a levélben. Nekem a könny is kicsordult a szememből. Annyira féltem. Remegve csukot szemmel megfordultam. De ami a szemem elé tárult arra nem találtam szavakat. ❕🔊 Figyelem!!!! Ez az én agyam szüleménye!!! Úgyhogy kérlek ne k...