Figyelem!!
Trágár szavak lesznek benne!!!Lassan lenyomtam a kilincset....
És beléptem a terembe.
Nem is olyan rossz ez a terem.
Tele van hangszerrel sőt még egy pici kis színpad is van mikrofonnal.
Tök pofás.Még jobban körűl néztem.
Ha jól számoltam velem együtt nyolcan vagyunk.
Vagyis van: egy kocka aki a könyve felett gernyed (hogy kapott ez büntetést?!)
:Egy izom agyú focista
:Egy fekete hajú rocker csaj
:Egy viszonylag normálisnak látszó csaj
:Egy pláza kurva
:Egy viszonylag normálisnak látszó fiú
:Egy nagyon félős kiscsaj
( ezt onnan tudom hogy a leghátsó padban ül és a fején egy bazi nagy kapucni van)
:Ja és egy rocker csávóEz így jó. Amúgy hogy a bánatba kerültek ezek büntetésbe.
Mindegy nem is érdekel.Elindultam az egyik leghátsó padba ahova leis űltem.
A táskám ledobtam a sarokba, felraktam a lábam a padra és elővettem a telóm.Felmentem a közösségikre.
Semmi.
Semmi.
Semmi.
Istenem én megfogok halni.Hirtelen valaki elém állt.
Mikor felnéztem az izom agyú focistával találtam szembe magam.-Szia cica, van gazdád?-
Kérdezte már szinte dorombolva miközben megnyalta a szája szélet.
Jó, akkor játszunk.Mutattam neki incselkedően hogy jöjjön közelebb mire ő egy kicsit meglepődött de tette amit kértem.
Oda hajoltam a füléhez és ezt súgtam bele:
-Képzeld, van! Egy pitbull! Úgy hogy ha nem húzod vissza a kis pincsi farkad akkor széttép!!-
Ezzel elhajoltam és rávigyorogtam mire ő köpni-nyelni nem tudott.
Gyorsan megfordult és elült tőlem jó messze. Ilyen faszkalapokat.
Bedugtam a füllhallgatót a fülembe és a telefonba majd elkezdtem zenét hallgatni.
Közbe körülnéztem a társaságon.
A kocka tanult, a rocker csaj és pasi telózott, az izom agyú egy gumi labdát dobált a falhoz, a pláza cica a körmét reszelte.
A két normális gyerek pedig beszélgetett.Ez a társaság!
Na majd csinálok én jó kedvet!
Azt mondják jó a hangom hát próbáljuk ki!!Felálltam majd a színpadhoz sétáltam. Megigazítottam a mikrofont ami kicsit besípolt erre pedig mindenki felkapta a fejét. Sebaj.
-Hát akkor rajta!-
Suttogtam magamban.Bekapcsoltam a telómon a kedvenc számom karaokeban és felvettem teljes hangerőre.
Standing in a crowded
Room and i can't see
Your face
Put your arms around
me, tell me
Everything's OK
In my mind i'm
Running round a cold
And empty space
Youst pu your arms
Around me tell me
Everythin's OKItt levettem a mikrofont az állványról, lejöttem a színpadról és elkezdtem sétálni a széksorok között miközben a többiek csodálkozva álltak fel és úgy énekeltem tovább.
أنت تقرأ
Love messages//h.s.// SZÜNETEL😢😢
أدب الهواةNézz hátra! -Ez ált a levélben. Nekem a könny is kicsordult a szememből. Annyira féltem. Remegve csukot szemmel megfordultam. De ami a szemem elé tárult arra nem találtam szavakat. ❕🔊 Figyelem!!!! Ez az én agyam szüleménye!!! Úgyhogy kérlek ne k...