Majd lassan elkezdett közeledni és..Én elhajoltam.
Ő értetlenűl nézett rám mire én lehajtottam a fejem szégyenemben.- Figyelj!
Lehet hogy ez most furcsa volt de nem akarok elsietni semmit.
Tudod...tudod én még sosem csókolóztam. -
Éreztem hogy a könnyek marják a szemem.Vártam hogy mikor kezd el kiabálni vagy mikor rak ki
de nem történt semmi ilyesmi.
Magához húzott és megölelt.Ez az egy ölelés olyan melegséggel töltött el ami nem fogható máshoz.
Az idő mintha megállt volna csak mi léteztünk.-Figyelj én várok rád ameddig szükséges!-
Mondta mikor elváltunk majd adott egy puszit a homlokomra.Felállt az ágyról és elment.
De mielőtt még kilépett volna a szobából vissza szólt.-Hozok reggelit!-
Mondta mosolyogva azzal magamra hagyott."Remek így legalább körül nézhetek"
Gondoltam magamban.Az óriási francia ággyal szemben volt egy hatalmas plazma TV.
Az ágy mellett volt egy író asztal mely tele volt kottákkal.Az asztal mellett, a falhoz volt támasztva egy gyönyörű gitár.
Az ágy másik oldalán a sarokban volt egy nagy, hófehér zongora.A falak barack színüek volt.
Fura. Én inkább kéket gondoltam volna.Lassan felálltam az ágyról és oda mentem a gitárhoz.
Felvettem az és leültem vele a szoba szőnyegére és elkezdtem játszani.
Igaz nem tudok rajta játszani de jó érzés volt úgy csinálni.Vissza raktam a helyére és kimentem a szobából.
Egy hosszú folyosóra értem.
A Harry ajtajával együtt 4 ajtó volt.Nagyon kíváncsi voltam így gondoltam benézek egybe.
Óvatosan lenyomtam a kilincset.
"Úgylátszik nincs zárva"
Gondoltam magamban.Kicsit megnyitottam éppen csak hogy a fejem beférjen.
Bedugtam a fejem.-ÁÁÁÁÁÁ!!!!!!-
Sikítottam fel és gyorsan a szemem elé tettem a kezem.Egy szőke hajú srác állt az ágy mellettem EGY SZÁL BOXERBAN!!!
Gyorsan elkezdtem futni a folyosón még mindig a szemem előtt tartva a kezem.
Hirtelen egy kemény melkasnak ütköztem.
Mikor felnéztem egy barna szemű és kissé borostás srácot láttam aki tágra nyílt szemmel nézett.Azt sem tudtam mit tegyek csak lefagyva álltam ott.
Majd gyorsan elfutottam mellette és vissza szaladtam Harry szobájába.
Szerencsére megjegyeztem mék az.
(Nem volt nehéz mert az utolsó.)Beszaladtam és bebújtam a takaró alá.
Ilyen szerencsétlen is csak én lehetek.
Majd hirtelen kopogást hallottam.Na??!!
Remélem tetszik😊😊
Tudom most ez kicsit rövid lett de szerintem így jött ki jól😁😁
Várom a komikat és a csillagokat😁😁😁😁😁Puszi Bia💕💕💕😘😘😘😘
YOU ARE READING
Love messages//h.s.// SZÜNETEL😢😢
FanfictionNézz hátra! -Ez ált a levélben. Nekem a könny is kicsordult a szememből. Annyira féltem. Remegve csukot szemmel megfordultam. De ami a szemem elé tárult arra nem találtam szavakat. ❕🔊 Figyelem!!!! Ez az én agyam szüleménye!!! Úgyhogy kérlek ne k...