Deel 1.

62 5 7
                                    

'Nee, niet alweer!' Roep ik huilend. Mijn wangen gloeide nog van de vorige keer 'Hou je mond Misha!' Roept mijn vader. Om zijn ogen was het helemaal rood. Met een harde klap slaat hij op mijn wang. Ik voelde weer mijn hartslag in mijn hals. Ik zit op mijn knieën te smeken dat hij stopt, maar dat maakt hem nog erger boos. 'Jij houd je mond dame!' Zegt hij weer en pakte mijn arm met een stevige grip. Hij trekt me omhoog en sleurt mij naar boven. Hij duwt mij mijn kamer in waardoor ik mijn hoofd tegen de punt van mijn tafel stoot. Het was fel in mijn kamer. Hij deed de deur op slot en liep weg. Ik barste uit in tranen. Ik haalde mijn trillende hand op en legde het voorzichtig op mijn hoofd. Ik voelde een beetje bloed. Ik pakte een doekje en legde het op mijn hoofd. Ik werd er helemaal zat van. Ik ging op mijn comfortabele bed liggen huilen en viel uiteindelijk inslaap.

'Wakker worden,' zegt mijn vader met een warme glimlach. Ik zweeg en ging uit bed. 'Dan niet' zei hij en zijn warme glimlach verdween. Hij liep de deur uit. Ik kleden me aan en keek naar de spiegel. Mijn wang was helemaal bond en blauw. Wat moet ik nu weer zeggen? Dat ik mezelf perongelijk heb geslagen? Dat ik ben gevallen? Niks gaat meer werken. Ik zeg wel gewoon helemaal niks. Ik liep naar beneden en zag mijn vader pannenkoeken bakken. 'Smakelijk eten',zegt hij met een zachte glimlach,'ik hoop dat je het lekker vind' Ik kijk hem aan en begon te eten. 'Dit is echt lekker, dank je wel pap.. Meneer van hoven,' zei ik snel. Mijn vader keek mij weer aan met zijn duivels ogen, hij had nog slaap onder zijn ogen en je kon zien dat hij een beetje zat te huilen. Had hij nou spijt? Ik propte het laatste stukje in mijn mond en stond op. 'Ik moet denk ik wel gaan' zei ik met een propvolle mond en liep weg. Ik pakte mijn fiets en ging naar school. Mijn fiets rammelde en mijn stuur wiebelde. Toen ik er eindelijk aan kwam zag ik Tim al staan, hij is gewoon een droom prins. Hij heeft prachtige ogen en stekeltjes haar. Zijn gezicht was altijd uitnodigend. Hij stond bij de oude fietsenstalling. 'Uhm.. H-hi T-tim..' Zei ik verlegen. Hij keek naar mij en keek weer weg. Hij stond met allemaal meiden te praten. Toen zag ik Kira aan lopen alsof zij alles kon maken met haar hakken en al. Ik word gewoon misselijk van haar. De zoemer ging en ik stond daar nog met de fiets aan de hand. Ik begon te rennen en gooide mijn fiets weg. Ik ging naar binnen en was mijn sleutels helemaal vergeten. Ik was net op tijd in de klas. Ik ging zitten en keek naar Tim. Tim keek terug, maar keek weer naar Kira.  Kira maakte een kus gebaar en Tim keek weer naar de docent. Ik leunde op mijn vuist en staarde uit het raam. Naar het prachtige groene veld. Toen de les voorbij was kwam Tim naar mijn tafel toe. 'H-Hey Tim..,' zei ik. Hij grijnsde naar mij en keek opzei. Toe zag ik Kira komen met een brede grijns op haar gezicht. Ze kwam naar Tim en zoende hem. 'Hey loser, waar staar je naar?' Vroeg ze mokkend. 'Uhm n-niks,' zei ik en stond op. Kira pakte me bij mijn schouder en duwde me weer op mijn stoel die steeds kraakte. 'Waar ga jij zo snel naar toe?' zei Kira. 'N-naar k-klas,' antwoordde ik. 'Kom op een klas missen kan toch geen kwaad?' zei ze weer met een gemene grijns. 'Kom op Misha, kom met ons hangen,' zei Tim. 'Ehm.. S-sorry maar i-ik kan echt niet, m-mijn vader ver-vermoord me als hij erachter komt,' zei ik bang. 'Het ziet eruit alsof hij jou toch al vermoord dus het kan toch geen kwaad?' zegt Kira. Ik stikte in mijn adem. 'N-nee hoor d-dat i-is niet z-zo hoor,' zei ik zenuwachtig. 'Het was gewoon een grapje, chill maat,' zei Tim. 'Ik zei toch dat ze een loser was,' zei Kira. 'Je hebt helemaal gelijk,' zei Tim terug. Kira en Tim liepen weer weg. Ik stond op en ging naar de volgende les. Ik ging de klas in en ging zitten. Ik keek naar Tim en zag hem zijn haar naar de zijkant aan het duwen. Wat vind ik toch van hem. Hij is arrogant, de kleine hulpje van Kira, gemeen, schatig, knap... URG daar ga ik weer. Ik ging weer opletten tijdens de les.

Eindelijk school is uit, dit duurde te lang. Ik liep naar de fietsenstalling. Ik zag mijn fiets daar op de grond liggen en raapte het op. Ik begon te lopen maar de fiets bewoog niet. Ik keek naar de slot en merkte dat mijn sleutel er niet meer in zat. 'Huh.. ik zweer dat ik mijn sleutel erin ben vergeten' fluisterde ik. Ik zag Tim daar tegen een muur staan en liep naar hem toe. 'T-tim... heb j-jij misschien m-mijn fietssleutel ge-gezien?' vroeg ik. Toen zag ik Kira naar mij toe lopen. Ze kuste hem weer en grijnsde naar mij toe. 'Wat een b...' werd ik onderbroken in mijn gedachte,' wat is dat in haar hand?' 'Waar kijk je naar loser? Ow dit lelijke ding?' Ze hield mijn fietssleutels op. Ik probeerde het uit haar handen te grijpen. Kira trok het weg en barste van het lachen. 'Denk je echt dat het zo makkelijk is? ha, jij probeert mijn vriendje te pikken hé. Denk niet dat ik dom ben loser!' zei ze boos. Tim keek Kira verbaasd aan en keek naar mij. 'Klopt dat Misha?' vraagt hij met een lief stem. 'Nee, nee, nee. Helemaal niet zelfs,' zei ik snel. 'Ik had het zien aankomen. Natuurlijk krijg ik alle losers achter mij aan, maar jou? Dat had ik gewoon nooit verwacht. De grootste nerd van de hele school. Ha rot toch op meid,' zei Tim. Hij keek mij kwaad aan en liep weg. Kira lachte, liep naar een vuilnisbak en gooide mijn fietssleutel daar in. Ik begon te huilen en liep naar de slijmerige vuilisbak. Ik greep in de bak voor mijn sleutels. Ik hoorde iets achter me en keek over mijn schouder. Ik zag Kira met een grote grijns op haar gezicht achter me staan. Ze duwde me naar voren waardoor ik hoofd eerst in de vuilnisbak viel. Ik schopte mijn voeten heen en weer en schopte per ongelijk in Kira's maag. 'Wat de hel, echt idiot!?' ze stompte me drie keer in mijn maag,'nu weet je hoe het voelt,' Ik kreunde van het pijn. 'Kira!' riep Tim. 'Ik kom schat,' riep ze terug. Ik begon heen en weer de wiebelen en de vuilnisbak viel om. Ik kroop eruit en pakte mijn fietssleutel. Ik zat op mijn knieën en zag een hand voor mij uit steken. 'Gaat het?'

{bedankt voor het lezen comment en vote als je hel leuk vind}

PijnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu