Ik kijk naar boven en zie een jongen met een warme glimlach. Ik stond op en keek naar de grond. 'Dus ik denk dat je niet echt wilt dat ik vraag waarom je in de vuilnisbak zat of wel?' giechelde de jongen. Ik keek weg en de jongen zweeg. 'Sorry... ik ben Dillen ik ben hier naar toe verhuisd,' zei hij,' Hoe heet jij?' Ik keek recht in zijn ogen en hij merkte dat ik niks wou zeggen. 'Moet ik je naar huis brengen?' Hij zweeg weer. 'hmm... kan je wel iets zeggen?' vroeg Dillen. Ik knikte. Dillen pakte mijn hand. 'Je kan mij vertrouwen?' zei Dillen. Ik keek naar mijn hand en begon de blozen. Zijn hand was zo zacht als baby's huid. Ik rukte mijn hand weg en pakte mijn fietssleutel. Ik liep naar de fietsenstalling en keek naar mijn sleutels. Er hing een hartje eraan. Ik maakte het open en keek naar een foto van mijn moeder. Ze had prachtige lange haar. Een traan wist te ontsnappen en ik veegde hem weg. Ik deed de hartje dicht en stopte de sleutel in mijn fiets. Ik zag Dillen bij de fietsenstalling staan. Ik liep naar de opening en deed alsof ik hem niet merkte. Hij pakte me met een stevige grip bij mijn arm zodat ik niet weg kon fietsen. 'Ik ken jou naam nog niet eens,' zei Dillen. Ik rukte mezelf los. 'Misha,' fluisterde ik. 'Misha...' herhaalde hij zacht. Ik raasde snel weg. Hij keek mij verbaast aan en sprong op zijn BMX. 'Hey Misha! Wacht!' riep hij. Dillen haalde me in. 'Waar komt die blauwe plek op je wang vandaan? Van dat meisje?' vroeg hij. Ik remde meteen af. 'hmm.. Gaat het? Heb ik iets verkeerds gezegd?' vroeg hij benieuwd. Ook hij remde af en keek naar mij. Ik keek opzij en zag Kira aan komen met Tim. Ik staarde naar Tim. 'Hey Misha!' riep Kira. Ik wouw weer gaan racen maar Dillen stond in de weg. Kira gaf Dillen een hand. 'Hey ik ben Kira,' zei ze. Dillen keek naar haar hand en sloeg hem weg. 'Uh..?' zei Kira verbaasd. 'Ik ben Dillen, en ik heb helemaal geen interesse in meiden die het leuk vinden om te pesten. Ga iets anders zoeken waar je plezier van krijgt,' zei Dillen streng. Kira keek hem boos maar dan ook verbaasd aan. 'Sorry volgens mij heb je het verkeerd begrepen. Ik ben Kira, Kira Oosterstam. Mijn vader betaald de school waar wij opzitten. Ik kan een ding tegen hem zeggen en hij geloofd mij meteen. Hij is toch te rijkste van dit dorp. Ik kan zeggen dat hij jou van school moet schoppen want jij ben een arrogant jongen tegen mij,' bedreigde Kira. 'Als dat zo is waarom heb je niks tegen hem gezegd over Misha dat zij van school moet?' zei Dillen en deed een stap naar voren. 'want zonder haar op school is het saai. Ze is toch gewoon een watje die word mishandeld,' zei Kira terwijl ze naar mij keek. 'N-niet waar!' riep ik en fiets razend snel weg. 'Wat zie je toch in haar Dillen? Anders ze is toch al verliefd dus je hebt geen kans,' zei Kira. Dillen zweeg en keek naar Tim. Tim keek naar de grond. Dillen pakte Tim bij zijn kraag. 'Jij!? Op jou!? Waarom zou ze iemand willen die haar mishandeld!?' zei Dillen boos en schudde hem heen en weer. 'Wow stop!' gilde Kira. Tim sloeg Dillen in zijn gezicht maar het leek niks de doen. 'Probeer maar niet!' zei Dillen nog boos. Hij stompte Tim in zijn maag. Waardoor Tim voorover leunt. Kira probeerde Dillen te trekken, maar Dillen duwde haar weg. Kira viel op de grond. Tim probeerde hem weer te slaan, maar Dillen pakte zijn vuist vast. Hij tilde zijn knie op en mikte het recht in zijn maag. 'Een, let op wat je tegenstander zal doen,' nog een stomp,' Twee, gebruik geen kracht,' nog een stomp,' En drie, nooit in aanval gaan maar juist verdedigen,' Dillen liet Tim los en ging terug naar zijn bmx.
JE LEEST
Pijn
RomanceMisha (16) is een meisje die bij haar vader woont. Maar haar vader is verslaafd aan drank. Hij komt altijd thuis in een humeur en slaat het leven uit Misha. Elke dag gaat ze naar haar rot school waar ze altijd gepest word. Maar daar is een jonge, T...