Jungkook .
Form 4 ? Bile aku nak habis sekolah
ni . Aku malas la nak kena bangun pagi . Heishhh . Kenapa la wujud nye sekolah ni ." Jungkook bangunn !! Sekolah . Matahari dah tegak nii !! " eomma aku tak sah kalau tak jerit . Everyday die jerit . Perit telinga aku .
" Bangun cepat ! Nanti lambatt ! "
Aku nak buat ape pepagi ni ? Aku bukan nye tumbuhan nak buat proses fotosintesis pepagi gini .
" Bangun sebelum eomma simbah air kat kau "
" Dah bangun la nii "
Haduhh . Pantang aku dengar perkataan AIR ni .
( DAMNNN . Aku tengah dengar lagu butterfly - BTS . Cayokk BTS !! )
Aku segera bersiap . Erghh . Malas nyeeeee . Haihh . Walaupun berbulan cuti , aku rase macam seminggu je .
°•°•°•
Aku segera mencapai kunci motor ku yang tergantung di belakang pintu .
Helmet ?
Umm nanti rambut aku hancur la . Halamakk susah la gini . Bawak je la . Mana tau ade road block . Boleh terus pakai .
Aku bawak selaju yang boleh . Alhamdulillah tiada road block . So rambut aku still ok . Yapp thats good . Seluar tak londeh . Baju fit . Muka dah hensem . Aku menyapu habuk yang ade di bahu aku . Entah ttbe ade . Takut pula habuk tu kacau kehenseman aku .
Aku kan budak femes sekolah . Mesti la kene jaga penampilan . Hahh tengok yeoja tu . Die fans aku tu . Budak belakang tu pulak ? Die peminat aku jugak . Hujung tu pulak penah buat2 terlanggar aku supaya die boleh cakap dengan aku . All of them la peminat aku . Tak terkira aku.
( Oppp lagu Save me - BTS . Cayokk )
Aku meneruskan langkah aku ke kelas . Aku lalu jalan kantin sebab itu jalan paling jauh . Aku tiba di kantin . Ee budak f1 . Noob je sume . Pendek . Eh sorang tu rongak . Hahahahagaga . Aku macam tu ke dulu . Mesti la tak . Aku hensem dulu . Tak macam ni .
( Blood , Sweat and Tears - BTS )
Gedebushhh !!
Uishhh . What is this .
" Ehhh miann mianhae. Saya tak sengaja "
Lamak minah ni . Dah la cakap sorry tak pandang muke orang . Hishh . Masalah betul . Dah la pendek . Ni mesti saja2 je nak langgar aku ni . Aku saman kau kang .
Pastu terus pergi gitu je ? Halamak . Sorry and just go ?
Aku membetul kan rambut ku . Ye la selepas minah tu langgar aku rambut aku terus tak tentu arah .
Baru dua langkh aku bergerak ,
SHITTTT !!!
Aku tergelincir . Nasib baik aku sempat cover . Aku cover dengan mengikat tali kasut . Kalau aku tak cover ni . Mau tercalar imej aku .
What the hell is that ? Batu ? Jembalang ? Balang ? Jem ? Kucing ? Manusia ? Family ?
Pen pink ?
Tak guna punye pen . Pen sape ni ? Sape yang biarkan pen die berkeliaran ni ? Tak reti jaga ke . Aku mengambil pen tersebut . Mungkin itu pen minah tadi .
" Hehh pinky pen ? Kebudak-
budakan " aku tersenyum sedikit . Aku tak tau motif aku senyum tu . But yaa . Senyum itu sedekah .So now , aku simpan dulu pen tu . Tak kan nak kejar die kot . Maybe dah jauh dah tu . Lagi pun tak cool la nanti .
YOU ARE READING
Pinky Pen | Likook
FanfictionSebenarnye aku tak pandai buat description ni . Tapi kejap kejap . Aku try . Kisah ini menceritakan tentang seorang yeoja yang bernama Lisa . Semasa hari pertamanya bersekolah di sekolah menengah , dia telah melakukan kesilapan kecil . Sangat lah...