Ikon : *jalan ke bilik hanbin*
Lisa : SAYANGGG !!! AKU KAU LUPAAAAA !!! BLEH BLEH PERGIII !!! BUAT SELAMANYAAAA !!! SAYAN--
Hanbin : woii woii . Senyap a . Dah la tak afal lirik .
Lisa : banggg !!! Lisa laparrr !!
Hanbin : tu eomma ada sediakan makanan bawah tudung saji tu . Gi makan . *intai bilik lisa*
Lisa : *bukak pintu* *terkena muka hanbin* ohhh my god !!! Bangg . Ok tak ? Sorry sorry .
Ikon : *pandang lisa*
Bobby : slurpp awek seluar pendek *cakap slow2*
Hanbin : huishh . Sakit sakit . *bangun* aku ok . Dah gi makan .
Lisa : ohh . Okyh . *lompat ke dapur*
Hanbin : hahh yang ni pahal tercegat je ni ?
Bobby : *ternganga*
Jinhwan : *ternganga*
Junhoe : *ternganga*
Donghyuk : *ternganga*
Chanwoo : *ternganga*
Yunhyeong : *ternganga*
Hanbin : woi woi !! Dah dah la tengok adik aku tu ! *tutupkan mulut diorang* dah dahh masuk bilik tuu . *tolak diorang masuk bilik*
°•°•°•
Jinhwan : hahh . Apa kau nak cakap tadi ?
Hanbin : senanye tadi aku pergi sekolah . Pastu aku terjumpa cikgu yang ketua koko tu . Pastu dia kata jumaat ni ada kem . Pastu dia minta tolong aku jadi fesi . So marilah bersama2 menjadi fesi .
Bobby : boek aa .
Donghyuk : mariii .
Hanbin : pastu dia ada kata . Yang semenjak aku keluar dari sekolah tu , koko sekolah tu teruk . So dia nak aku masuk f6 . Tapi aku malas a .
Chanwoo : mak aku pun suruh aku masuk f6 .
Junhoe : elehh . Nanti boleh la kau tengok Lisa enn .
Yunhyeong : HAHAHAHAHA .
Lisa : *masuk bilik hanbin* ada orang panggil aku ke tadi ?
Hanbin : tak ada . Woii cover kaki kau woiii . Wooi korang tutup mataa !! Auratt tu auratt !!!! Ya allah lisaa !! Keluar woii . Kau dah tau kan nafsu diorang kuat . Lagi2 si bobby tu . Keluar2 . Bahaya . *tolak lisa keluar*
Hanbin : *penat menjerit* *duduk balik* *abs sakit* hahh . Korang pergi tak kem nanti ?
Ikon : opcoss !!!!
Junhoe : hanbin . Lisa pergi tak nanti ?
Hanbin : pergi kottt .
Jinhwan : habis a kau chanwoo . Kene cover hensem sepanjang kem . Habis la crush nanti tengok kau selekeh . Habis aa Lisa pergii ~~~
°•°•°•
Lisa .
Di sekolah ...
Aku berjalan laju ke kelas ku . Ye la ada sekumpulan namja dekat belakang . Takut kalau2 dia nak kacau aku . Sebab tu la aku jalan lelaju .
Sedikit tips untuk pembaca yang aku sayangi ni . Kalau belakang korang ada sekumpulan namja , korang jalan lelaju tauu . Kalau diorang piwit2 atau kacau2 korang ke . Korang tak payah layan . Jalan selaju yang boleh !! Aku pun takut jugak . Selalu nye kalau ada laki lepak kat tangga , aku sanggup jalan jauh dari jalan depan diorang . Bahaya k girls !! Jangan sesekali dekat2 dengan lelaki . Even kau rapat gegila dengan dia , jangan rapat !! Kau tau ke dia nak buat apa dengan kau ? Bahaya k girls . Aku ulang . BAHAYAA !!!
Akhirnya aku tiba di kelas . Keadaan sunyi apabila aku berdiri di pintu kelas . Semua pandang aku .
Seungkwan : laa . Mati2 aku pikir cikgu . Apala kau ni lisaa .
Semua : Ishh lisa niii !!
Lisa : sorry sorry . Dah gi sambung bising .
Jenny : lisa !! Sinii !!
Lisa : *lari ke arah JeRoJi* *uishh unik betul nama*
Jenny : wei wei !! Jom hantar borangg !!
Lisa : ilek membe . Pahal excited sangat ni ?
Jenny : hanbin kan pergi . Mesti lah aku excited !!
Rose : hekelehh . Junhoe oppa pun pergi . Aku tak kesah pun .
Jisoo : ilek a . Bobby pun pergi . Aku tak ada la batak dia sangat . Contohi lah aku .
Lisa : acahh ~~ untung la ada crush . Membe sini tiada apa pun .
Seungkwan : *jalan diva* wei korang . Korang pergi kem tu nanti ?
Blackpink : pergi .
Seungkwan : Ouhh k . *jalan diva* *pergi kat meja belakang*
Jisoo : apa motif dia tanya ?
°•°•°•
Jimin .
Cikgu : *intai dalam kelas*
Ketua : pahal cikgu tu *cakap slow2*
Cikgu : psstt !! Ketua !! Sini2 !!
Ketua : *keluar kelas* *flip hair* hah . Asal ni ?
Cikgu : nak jumpa Jungkook , Jimin dan taehyung .
Ketua : boleh tak cikgu terus panggil diorang jeee . *kepala kusut*
Cikgu : apa guna kalau ada ketua kelas . Panggil la cepat !!
°•°•°•
Cikgu : hahh . Guysss !! Listen listen . *tepuk2 tangan macam bapok*
JungJiV : *tenung cikgu*
Cikgu : *muka merah* hahh . Kamu fesi kann . Ni hahh . Tolong cikgu ni . Pergi setiap kelas . Lepastu minta nama siapa yang pergi kem tu nanti . Nama2 fesi sekali ye . Lepas tu bagi cikgu balik . Okyh ?
JungJiV : Okyh2 .
Aku diarah kan untuk pergi ke kelas f1 dan f2 . Jungkook f3 dan f4 . Taehyung f5 .
So , lets go now .
Aku membawa pen serta kertas yang diberi oleh cikgu tadi .
Hmmm . Nak start dari mana ye ? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm . F1 laa .
Aku mengikut jalan yang terdekat . Kantin lah jalan nye . Aku tak suka sebenarnye jalan kat kantin ni .
Sebab ....
"WAGGG ITU JIMIN KAN ?!?! "
"HAHH JIMIN ???"
"ARGHHHGGGGG!!!!"
"OMG ! MANA ABS DIA!!! "Wuishh ilekkk . Apa cakap pasal abs ni . Malu la .
Jimin : *pegang abs* *senyum*
Yeoja : *menjerit2* bukakk !!!!
Jimin : *tak layan* *pergi*
Kau gila nak bukak situ ? Malu la aku . Abs je pun . Bapak kau pun ada . Haduhhh . Malu malu .
YOU ARE READING
Pinky Pen | Likook
FanfictionSebenarnye aku tak pandai buat description ni . Tapi kejap kejap . Aku try . Kisah ini menceritakan tentang seorang yeoja yang bernama Lisa . Semasa hari pertamanya bersekolah di sekolah menengah , dia telah melakukan kesilapan kecil . Sangat lah...