Bab 32 : I Love You

130 20 3
                                    

Lisa .

*dekat atas bangunan*

"But i love you . I cant live without you . Please dont leave me alone here . I need you . I need you now . Soon . Tomorrow . Everyday . Everytime . I just want you to stay with me "

"No . I know you . You never loved me . You cheated . How dare you ? " -lisa

"Noo . Im not cheating . Thats just a friend . Please .. Believe me . Trust me like you always do "

"I cant trust you now"

°•°•°•

Bangunn ~~
Bangunn ~~

Erhhh .

Aku menutup alarm di phone ku .

Kacau aa . Mimpi aku tu best laa . Macam drama bersiri duh . Fuhh . Tambah tambah lagi crush aku jadi hero dia . Aku heroin . Tapi dalam mimpi tu crush aku curang . Hmm . Nasib hensem .

Aku memandang phone aku .

5.00 am
Monday

Why !?!?! Asal cuti 2 hari je . Bagi la cuti seminggu . Dua minggu ke . Sebulan ke .

Seminggu sekolah
Sebulan cuti
Seminggu sekolah
Sebulan cuti
Seminggu sekolah
Sebulan cuti
Seminggu sekolah
Sebulan cuti

Baru best !! Ceggini 👍

°•°•°•

Selepas termenung 10 minit , aku melangkah ke pintu bilik aku .

Tekejut jugak la ttbe ada Hanbin selepas aku bukak pintu tu .

"Baru nak kejut solat subuh . Reti rupanya bangun sendiri" kata nya

Aku jeling dia dan terus serang omma yang dekat dapur .

"Ohh mak kau raverrr !!! "

"Makk aku ? Kau la mak aku !! AHHAHAHAHAHAHA" kata aku sambil peluk omma dari belakang .

Omma mengetuk kepala aku menggunakan bontot kuali .

°•°•°•

Aku bersiap siap lalu memilih pakaian yang paling gempakss . Hipster gituww .

Akhirnya aku decide untuk memakai baju yang tebal tu . Mak aku cakap itu sweater .

Hahh baju itu bersama seluar ketatzz aummm .

Aku membetulkan rambut ku di cermin yang tersedia ada di dalam bilik aku . Rambut aku tak buat hal harini . Firasat aku kata harini mesti bad day untuk aku . Hmmm .

°•°•°•

Aku ke sekolah .

JALAN KAKI KAU TAHUU ?!?! HANBIN LA ENTAH DIA KELUAR LEPAK DENGAN KAWAN DIA . HAISHHH !!

Aku melangkah melepasi pintu gate tersebut .

"WOI KAU PAHAL HAH ?!? KACAU LIFE KAU KE !??!! "

Uishhh . Ada orang gaduh . Sir Rasa mana ?? Kk joke .

Aku memandang ke arah pergaduhan tersebut . Kaki masih bergerak .

Pappppp !!!!

Tangan ku ditarik .

Aku menoleh ke arah orang yang selamat kan aku tadi .

" Awak ok ? "

Ommmmoooooooo !!!!! Oyemji !! Its been a long day . Without you my prend . And im tell you all about it when i see you again ...

Omg dah lama tak nampak diaa .

Aku memandang Taehyung lama .

If korang ingat yang Taehyung muncul dekat bab 12 . Takut pula korang lupa yang V pernah muncul dalam cite ni . Kk maaf mengganggu .

Taehyung membantu aku untuk berdiri dengan kukuh semula .

"Awak ok tak ni ? "

"Ehh ehh hahh yee . Saya ok"

"Lain kali jalan pandang depan . Kan dah tersadung" dia senyum ke arah ku .

Dia punya senyuman tu ...

SSUPPPP !!!! ☝☝

Terus ke hati

MAUHAHAHAHAHHAHA

"Ok la awak . Tak ada cedera apa2 kan ? Saya pergi dulu ek ??" Katanya lalu beredar pergi .

Aku masih termenung di situ .

Long time no see ...

Hmm

Makin hensam mamat tu

°•°•°•

Aku ke kelas aku .

Itu pun guna tangga yang jauh sebab ada namja taguna lepak dekat tangga tu .

Hurmm bad day for me ....

Maybe akan datang nanti ada something special untuk aku

Manalah tahu kann

°•°•°•

Blackpink decide untuk masuk teater . Amaklumlah semuanya suka berdrama .

Disebabkan itu , kitorang kena balik then pergi sekolah semula petang nanti untuk audition teater tu .

Petang itu .
3.00 pm .

Aku terpaksa ke sekolah awal disebabkan Hanbin nak hantar anak orang pergi hospital . Katanya orang tu pregnant . Tapi tak tahu la

Aku tuju ke arah kantin .

Baru je nak duduk , ada orang pegang tangan aku .

Aku memandang ke arah empunya tangan tersebut

"Hai awak . Sorang je ?" Kata Bambam yang masih lagi memegang tangan aku .

Aku cuba untuk melepaskan tangan ku . Semakin kuat genggaman nya

"Lepas laa " kata ku

"Kenapa nak lepas pulak ?"

" Sebab dia aku punya "

Aku menoleh kebelakang disebabkan ada seorang namja berkata sedemikian dari belakang aku

" Give my girl back "


☆BERSAMBUNG☆

Pinky Pen | LikookWhere stories live. Discover now