Jungkook .
" Wei kook !! " jerit Jimin dari jauh sambil berlari . Tahu la atlet sekolah . Ape la die ni nak ni . Haduhhaii .
" Wei wei wei " -jimin
" Pe "
" Ye .... ye ... Yer .. yerr...... " tu la lari lagi . Kan dah tercungap cungap .
" Hahaha . Pahal ni ? " -aku
" Yeri .. Yeri .. huhhh . Penat "
" Hah kenapa dengan minah tu ? "
" Tadi die marah sorang budak f1 ni " die menceritakan semuanye .
Okyh why did she do that ?
Aku kena jumpe die ni .
°•°•°•
Aku duduk di atas motor ku . Mana lah minah gemok tu . Lembab . Ni mesti pergi tandas pastu makeup tebal2 .
" Wehh weeh tu laa! Jungkook! "
" Wehh crush akuu !!! "
"OMGG JUNGKOOK !!!!!!!! "Itu sahaja yang aku dengar dari yeoja yang lalu lalang di situ . Aku main phone je . Malas nak layan .
Hahhh tu . Minah gemok tu !!
" Yeri !! "
" Ehh oppa . Buat ape sini ? "
" Aku nak cakap dengan ko "
" Uuu interesting . Pasal ape ? "
Die senyum lalu duduk di sebelah aku . Ee dah la senyum buruk .
" Siapa yang benarkan ko duduk atas motor aku ? "
" Umm . Apa salah nye ? Macam tak biasa pula "
" Itu dulu "
" Umm ok ok "
Die berdiri di hadapan aku semula .
" Hmm . Nak cakap pasal apa tadi ? "
" Kau tahu kan kite dah break ? "
" Hmm . Ye laa . Tapi aku susah nak move on laa . Hahahaha "
" Ape maksud ko , ko tak boleh move on ? Selepas ko curang ? Time tu ade ko fikir pasal aku ke ? Ade ? Lepas namja tu tak suka ko , ko tergilakan aku balik ? " aku meninggikan suara sedikit .
" Erghh . Aku justt .... "
" Ko pikir aku nak sangat ke jumpe ko ni ? " nyampah senanye .
" Abis tu kenapa ko panggil aku tadi ? "
" Asal ko tolak budak f1 ? "
" Hahh ? Mane tau ? Eh ehh . Mane ade laa "
" Ohh iyeke . ' Jangan kacau namchin aku ' . 'Aku Yeri' . ' YEOCHIN jungkook ' . Whats that ? Ko dah tau kite break tahun lepas . Pastu ttbe ko mengaku ko yeochin aku pulak ? Kejutan budaya jenis ape tu ? Ko tak berhak cakap ko tu yeochin aku . You don't deserve it . Ko cume jeles dengan yeoja2 lain . Sebab ko tak sama macam diorang "
" Mana ada aku jeles laa . Aku
cume .. Umm . Haishh "" Bagitahu je la . Aku tak nak bazirkan masa aku "
" Okyhh . Ye . Yee aku jeles . Selepas aku nampak budak f1 tu dengan ko aku jeles . Aku tak boleh laa . Aku tak boleh tinggal kan ko " yaa bitch ? After curang ? Pstu ttbe tak boleh tinggalkan ? BITCHHH !!
" Budak f1 mana yang ko tolak ni ? Aku mana ade lepak dengan budak f1"
" Abis yang kat kantin tu ape ? Bukan main lama lagi ko diri depan die . Ko pandang je die . Aku ni ko tak pandang dah kann ??! "
" Ehhh . Sape suruh curang ? Hahh siapa salah sekarang . Sedar la diri tu . Aku bukan milik ko lagi "
" Hahhh tu yeoja tu kann ??? " die menunjuk ke arah seseorang .
Where where ?? Maneeee ???
Whatt ? Die tolak budak yang langgar aku haritu ? Why ? Die langgar je pun . Tu pun nak jeles ke . Lamakk . Kecoh la minah gemok ni ." Hahahahaghaa . Die tak ade salah pun dengan ko . Pahal ko nak tolak pula ? Die terlanggar aku je haritu . Jeles ? Hahahahaggaa . Yeoja jenis ape ko ni ? Aku boleh je langgar ko . Setiap hari pun boleh . Nak aku langgar pakai motor pun boleh . Dah laa . Bla . Aku nak balik . Tak ade masa nak layan ko "
Aku start kan enjin moto lalu beredar dari situ . Muke minah tu merah gile . Malu la tu . Hahahaha . Berdiri tegak je . Dah malu gitu a .
Walaupun aku tak suke budak tu langgar aku plus aku tergelincir sebab pen pink die tu tapi aku tak ade la sampai nak tolak die . Tak baik duh . Lagi pun die tu terlanggar je bukan nye nak ngorat aku pun . Lagipun aku dengan Yeri dah break tahun lepas an . Tak kan tak boleh moveon lagi ? Hensem sangat ke aku ni sampai susah nak moveon ? Haishhh .
Yeoja2 .
Tiba2 aku rasa bersalah kat budak tu . Hmm . Esok aku nak jumpe die la . Mintakan maaf untuk Yeri . Takut juga kalau budak tu tercedera time die tolak tu . Salah aku juga .
YOU ARE READING
Pinky Pen | Likook
FanfictionSebenarnye aku tak pandai buat description ni . Tapi kejap kejap . Aku try . Kisah ini menceritakan tentang seorang yeoja yang bernama Lisa . Semasa hari pertamanya bersekolah di sekolah menengah , dia telah melakukan kesilapan kecil . Sangat lah...