Lisa .
Ayehh . Ayehh .
Kau tengok nii . Ya allah . Anak orang ke ni ??
Tak penat ke jadi comel ?
Siapa mak bapak diorang ni hahh ??
Grrrrr ....
Eomma : Lisa !! Pakai kasut cepat !! Jangan main phone jee .
Alaa . Baru nak tengok gamba baby kat google . Disebabkan sekolah lebih penting , aku save gamba baby2 tu untuk aku tengok time dekat sekolah nanti .
°•°•°•
(Di sekolah)
*selepas rehat*Jenny : Lichottt !!!!!!!!!! *terkeluar anak tekak* *masukkan balik*
Lisa : ye janett ? *tengok gamba baby yang save pagi tadi*
Jenny : Kau gi Kem tak nanti ?
Lisa : kem apa ?
Jenny : eth . Cikgu buat kem tak kira unit beruniform apa . Semua tingkatan boleh join .
Lisa : kau pegi ? Rose pegi ? Jisoo pegi ?
Jenny : kitorang bertiga pergi .
Lisa : nanti aku tanye eomma .
Jenny : umm . Baik kau amik borang dulu . Lepastu petang nanti cikgu panggil . Sebab nak bagi taklimat pasal kem tu . Pasti kan kau pergi tau .
Lisa : Erghh cute nye nii . *gigit2 gamba baby*
Jenny : layan la aku .
Lisa : hahh ye la ye laa .
°•°•°•
Petang tu .
"Perhatian kepada murid2 yang menyertai kem pelbagai unit . Sila berkumpul di dewan sekolah pada pukul 12 tengah hari nanti . Saya ulang --"
"Tak payah ulang laa . Aku dah dengar !!!! Aku nak belajar pun payahh !!! Bapak aku hantar aku pergi sekolah sebab nak belajar . Bukan sebab nak dengar kau ulang pengumuman berjuta kali . Bodohh !!!!!! "
Lisa : uishh rare nye budak tu .
Jenny : Lichott !!!!!! Sekarang dah pukul 11 . 58 . Jom la pergi !!!
Rose : ilek laa . 2 minit lagi .
Jisoo : tahh .
Jenny : alaa nanti kang ada yang nak pergi tandas la . Nak singgah kantin laa . Nak tengok gamba baby la . Aku kenal la korang ni .
Lisa : perghhh ni cutee !!!! *tunjuk phone*
Rose / Jisoo : OMGG !!!
Jenny : ishh korang !!!!
°•°•°•
Jungkook .
Haishh . Tak ada benda la nak buat .
Cikgu : umm . Ketua kelas mana ?
Ketua : *keluar kelas* *tangan masuk poket* *acah cool* *awek kelas sebelah tengok* ye cikgu ?
Cikgu : saya nak jumpa dengan Jungkook , V dan Jimin .
Ketua : laaa . Kenapa panggil saya kalau cikgu nak panggil diorang .
Cikgu : alaa . Cikgu segan .
Ketua : *masuk kelas* Wei ! KOOK , JIM , V ! CIKGU PANGGIL !!
KookJimV : *tetejut* *keluar kelas*
Cikgu : *malu2 anjeng*
KookJimV : *tenung cikgu*
Cikgu : umm . U alls ni . Jangan la pandang cikgu gitu . *tampa muka sendiri* *muka macam kambing* *bodo ada hati nak ngorat budak*
KookJimV : ...
Cikgu : kk disebabkan u alls ni sado2 . Boleh tak u alls tolong cikgu ?
Jimin : apa dia ?
Cikgu : nanti ada kem . Cikgu nak minta tolong kamu bertiga ni jadi Facilator . Boleh ?
V : boleh2 . Bila kem tu ?
Cikgu : petang ni pukul 12 nanti turun dewan . Cikgu bagi taklimat nanti .
KookJimV : Ok set !
°•°•°•
Cikgu Bedah : Okyh Okyh pelajar ! Duduk2 ! Jangan jadi kambing . *duduk terkangkang* *ttbe belakang cram* aduduhh .
Cikgu Botak : *pandang cikgu bedah*
Cikgu Bedah : *cover ayu*
Lisa : hehh cinta orang2 tua .
Cikgu Bedah : Okyh pelajar ! Amik borang ni . Borang ni untuk kem nanti tau ! Jangan hilangkan ! *bebel* *air liur tersembur2*
Pelajar : *air liur terkena muka* * lap* Eeee .
Cikgu Bedah : *terangkan tentang kem*
Lisa .
Hmmm . Balik ni kompem aku nak baring atas katil . Tido . Bile dah bangun aku nak tengok mv blackpink .
Cikgu bedah : ada apa2 nak tanya ?
Hekeleh . Tak ada gunanye cikgu tanya sebegitu rupa . Pelajar tak akan tanya laa . Diorang kan pemalu bagaikan anjeng .
Ehhh . Jimin pergi ? V pun ? Hahhh ? Jungkook oppa pun ? Harap aku tak terlanggar dia lagi . Hekelekeleh .
YOU ARE READING
Pinky Pen | Likook
FanfictionSebenarnye aku tak pandai buat description ni . Tapi kejap kejap . Aku try . Kisah ini menceritakan tentang seorang yeoja yang bernama Lisa . Semasa hari pertamanya bersekolah di sekolah menengah , dia telah melakukan kesilapan kecil . Sangat lah...