006 | Lucky

9.7K 590 149
                                    

" ...tapi,hari ni aku dapat dua! HAHAHAHA! "

Taehyung mengangkat pisau itu tinggi di atas.Dia sangat teruja untuk mangsa keduanya.Hyoreum yang masih berada di meja makan dilupanya.

" Tidak!!! " jerit Hyoreum mengjentatkan perbuatan Taehyung.

Air matanya deras mengalir lalu tubuh Jin didakapnya erat.Taehyung kejam! Dia sangat membenci lelaki itu!

" Jangan bunuh abang saya..tolong lah! " rayunya.

Hyoreum menangis dengan teresak.Dia tidak mampu kehilangan orang ketiga dalam hidup dia.Dia tak mampu hilang ahli keluarga kandungnya yang tersayang.Dia masih memerlukan kasih sayang dari seorang abang.Tidak bersedia lagi dia untuk hidup keseorangan.

" Tepi "

" Tak...tolong jangan bunuh dia! Kalau awak nak bunuh,bunuh saya saja! "

Taehyung kaget.Biar betul gadis ini.Buang tabiat? Gila? Taehyung tak mampu untuk menunjukkan sebarang reaksi.Dia sangat terkejut.

" Bunuh jelah...cepat! " desak Hyoreum.

Taehyung senyap.Sejujurnya, dia tak boleh! Dia terlalu cinta akan gadis itu.Dia tak nak kehilangan gadis itu.Muka Taehyung beku.Nafas di tarik dalam.

" Semua bersurai....termasuk kau,Jin.Kau bernasib baik sebab adik kau bela kau.Kalau tak aku cincang kau macam Jimin tadi. "

" Sekarang,pergi! " arahnya lagi.

Hyoreum membantu Jin bingkas bangun.Wajah mereka dipenuhi gugusan air mata.Dia mengusap lembut pipi Jin sebelum berlalu pergi sambil di awasi Jaehyung.

Taehyung masih statik di tempatnya.Nafasnya tinggi.Marah,kecewa,sedih...semuanya bermain di hatinya.Dia bengang! Jendela di kirinya ditoleh.Ditatap dengan amarah keluar jendela dengan segala carut-carutan di dalam jiwa.

" Bitter "

[ OG ] BACK + k.t.hWhere stories live. Discover now