" Hey " Yan menyapa Wu Gina yang kini sedang duduk di atas sofa empuk miliknya.Gadis itu membalas dengan senyuman dengan bibir disengetkan.Cukup menawan di mata Yan,hatinya tidak berhenti memuji kecantikan gadis itu.Yan kemudian melabuhkan punggungnya di sebelah Wu Gina.
" Whats up? " soalnya ingin mengetahui sebab atas kehadirannya secara mengejut sehingga membantutkan niatnya untuk bersama dengan Hyeoreum.Mujur Wu Gina cantik dan seksi,fikirnya.
Wu Gina merenung mata Yan dengan dalam sambil bibirnya digigit,menyerlahkan keseksian wajahnya.Yan mula teransang.Kemudian,tangannya di bawa ke butang baju Yan dengan perlahan.Satu demi satu butang baju lelaki itu dicabutnya.Wajahnya didekatkan dengan Yan,meminta lelaki itu memberikannya kucupan penuh ikhlas.
" Yannie... " ujarnya manja sambil meraba otot perut lelaki itu.
Yan lantas mengucup bibir merah itu dengan perasaan yang berahi.Pinggang Wu Gina dipeluk agar kucupan itu diperdalamkan.Wu Gina mendesah kuat.Tangannya erat memegang rambut Yan dengan kuat.
" Yan..Yannnn! "
Yan melepaskan kucupan sambil tersenyum puas.Kucupan yang berhenti secara tiba itu menyebabkan Wu Gina memuncung.Baru sahaja rasa sedap.
" Lets go babe, " bibir mungil gadis itu sekali lagi dicium dengan rakus lalu mengangkat tubuh Wu Gina.Mereka kemudian menuju ke bilik bawah yang terdekat.
Kucupan berahi itu masih tidak dilepaskan.Wu Gina dengan manja menolak Yan ke atas katil.Bibirnya digigit sekali lagi sambil merenung lelaki itu dengan manja.
" Ya--- " panggilan yang sepatutnya didengari manja bertukar menjadi jeritan.Wu Gina cuak tidak terhingga.
Tsukk!
Sekali lagi badan Yan ditusuk dari dalam katil secara tiba.Tubuh Yan kini diselubungi dengan darah.
Tsukk! tsukk!
Beberapa bilah pisau menusuk lagi dan lagi,menambahkan kengerian suasana pada masa itu.Wu Gina yang memerhati terlampau kaget.Tubuhnya menggeletar kuat,tidak sanggup untuk melihat pemandangan di hadapannya.
Tsukk!
Sebilah pisau menikam dari belakang sehingga tembus ke biji mata menyebabkan bebola mata Yan belah kanan terkeluar dan bergolek ke atas lantas.
" G-gin---- "
" ARGHHHHHH!!!!!! " Wu Gina menjerit dengan oktafnya lalu berlari ke arah pintu bilik.Tombol pintu itu dipulasnya untuk membuka pintu.Malangnya,dia gagal!
Pintu itu seakan telah disekat bagi tidak membenarkan pintu itu berfungsi.Wu Gina semakin cuak.
" W-wu...Gin-na... " Yan memanggil,meminta tolong.Dia cuba bangkit mendekati gadis itu.
Bbuk! Dia jatuh tergolek di atas lantai lantas mendesah kesakitan yang teramat.Namun,dia tidak mahu berputus asa.Dia menginginkan bantuan dari gadis itu juga!
" G-gin-naaa... " Yan merangkak ke arah Wu Gina dalam keadaan perit.
" ARGHHH!! TOLONG! TOLONG!!! " Wu Gina mengetuk pintu bilik itu dengan kuat dan cemas.Dia terlampau takut untuk melihat ke arah Yan yang kelihatan seperti hantu di dalam filem seram.
" T-TOLONG!! " jeritnya lagi.
" ARGHHH!! " Yan menjerit secara tiba-tiba,menyebabkan Wu Gina tanpa sengaja menolehkan kepalanya.
Apa yang dilihatnya amat mengejutkan,Yan ditarik dengan kuat ke bawah katil! Dirinya tidak mampu melawan tarikan yang menariknya.Tanpa disedari,kedengaran mesin pemotong rambut berbunyi.Dilihat kembali,ia dipasang dengan suis di bawah katil!!
Zzzzztttt!!
" ARGGGGH!!! " Yan menjerit kesakitan apabila wajahnya ditikam dengan alat tersebut lalu memasuki tekaknya.Suasana menjadi lebih menyeramkan.Wu Gina tidak mampu membuat apa-apa.
" Tuan Yan? Tuan Yan tak apa-apa?! " kedengaran suara cemas Jaemi dari luar bilik.
" TOLONG! TOLONG SAYA! Y-YAN..YAN! "
" Kenapa dengan Tuan Y-- " kata-kata itu terputus dengan sebuah lagi jeritan yang kuat.
Beberapa minit kemudian, rumah agam itu riuh dengan bunyi jeritan dan teriakan.Wu Gina tidak mampu berbuat apa-apa.Tubuhnya menggigil,berasa fobia untuk melakukan apa-apa.
Tok! Tok!
Pintu bilik itu diketuk,menghentikan tangisan milik gadis itu.Wu Gina lantas bangun dari duduknya.Mayat Yan di bawah katil itu langsung tidak ditolehnya.Malah,tombol pintu itu sekali lagi dicuba untuk dipulas.
Klik!
Pintu itu berjaya dibuka oleh Wu Gina.Tanpa membuang masa,dia lantas membuka pintu itu.Apa yang menjamah matanya hampir membuatkan dia menjerit dengan oktaf.Kelihatan mayat Jaemi terlantar di atas lantai dengan kepala yang terputus.
' A-apa yang terjadi?! ' bisiknya di dalam hati.
Langkahnya diteruskan,menuju ke pintu utama rumah agam itu.Sepanjang koridor dipenuhi dengan mayat pembantu rumah yang bergelempangan.Tubuh Wu Gina menggigil semakin kuat.Darah merecik di merata tempat.Tidak sanggup untuk dia melihat segala kemusnahan yang berlaku.Fikirnya,keadaan mayat ini lagi teruk dari mayat-mayat ketika peperangan!
♡♡♡
Sorry for late update!
School is suck
( ̄3 ̄)Random Tag :
_JungSunmi shsswffa misoap taekejut- arieysha_kim jiminieus- JeonKookie_Wife yoonfea kenism- taeceshnuts- CikHotChocholate -taeyongbae min_dyori zombae-
YOU ARE READING
[ OG ] BACK + k.t.h
Paranormal" Taehyung...lepaskan saya " → Hyoreum " No " → Taehyung " Taehyung...saya merayu " →Hyoreum " No " → Taehyung " Tae- " → Hyoreum " Kau faham bahasa atau tak?!Aku cakap tak!Kau hak milik aku! "→Taehyung + Kisah seorang gadis yang diseksa mental ole...