Taehyung tertawa besar lalu menikam lembut perut jejaka itu.
Baginya,tidak perlu terburu-buru untuk mencabut nyawa.Lebih baik si dia menikmatinya dahulu daripada tidak dapat.Rugi bukan?
Ligat jari-jemari Taehyung melakar lukisan ' peta ' demi hyungnya yang tersayang.Dari atas ke bawah,dari bawah kekanan dan dari kanan ke kiri.Darah melimpah keluar dengan banyak,terutama di bahagian perut.Bibirnya tersenyum ikhlas dan bahagia.Yoongi cuba menahan sakit.
" agmm..mhh!! "
Taehyung terhenti. " Apa hyung? Tae tak dengar. "
" lgmh mhh! " Yoongi sedaya upaya menjerit.
" Opps,lupa pula mulut hyung Tae ikat.Hihi. "
" Maaflah hyung.Tae tak boleh buka.Nanti hilang syok hyung bau racun tu. " tambahnya.
Dia tersengih mengingati setiap bahan yang diletaknya malam tadi.Serbuk potassium manganate dicampurkan bersama dengan lemon.Cukup membunuh! Taehyung bersorak gembira.Yoongi semakin lemah dan kepalanya bertambah pening.
" Hyung...jangan tidur lagi.Tae tak puas nak main ni... " cebiknya.
Tetapi Yoongi masih dengan kepalanya yang pening.Nafasnya menjadi singkat.Badannya sakit akibat ditoreh.Perutnya dipenuhi darah pekat yang tidak henti mengalir.
" Hyung...sakit ke? "
Yoongi mengangguk lemah.Dia tidak larat.Dia penat.Dia sakit.Dia seksa! Dia mahu lari dari sini tetapi itu tidak semudah yang difikirkan.Taehyung terlampau licik!
" Padan muka! HAHAHAHA! Kau tau,ni balasan kau untuk lari dari arahan kau! "
Taehyung memicit-micit hujung jari Yoongi dengan kasar.Yoongi sekali lagi meronta.Kukunya sakit! Semakin dia meronta,semakin kuat Taehyung memicit dan menarik sehingga kukunya tercabut! Yoongi mengerang kesakitan.
" Kalau kau dengar arahan aku...confirm kau takkan kena macam ni! "
Sebilah pisau bersaiz sederhana besar di ambil di atas meja.Jari Yoongi sekali lagi menjadi sasaran.Jari jemarinya kini menjadi mangsa torehan pisau.Ditambah sakit apabila kukunya tadi sudahpun tercabut!
" HAHAHAHA!! "
Yoongi cuba menendang Taehyung,menjentatkan tawa besar itu daripada berkumandang dengan oktafnya di dalam bilik luas itu.Taehyung mula kegeraman.
" Byo Iel! " teriak Taehyung sehingga khadam itu tiba dengan gopoh." Bawa aku air lilin.Cepat! "
Jejaka itu akur lalu mempercepatkan menunaikan arahan tuannya.Tidak sampai 5 minit,dia tiba dengan tangannya yang memegang dua baldi air lilin.Taehyung tersenyum puas.
" Kau boleh berhenti tak?! " Taehyung menikam pisau itu pada kaki Yoongi.
Ditoreh-toreh sehingga kaki itu berlubang.Dagingnya hancur teruk dikerjakan. Kemudian,Taehyung mengambil baldi berisi air lilin itu dan mencurahkan cecair itu ke dalam luka itu.
" Argmhhhhh!! "
Setitis demi setitis air mata yang ditahan Yoongi gugur.Hendak menjerit lebih-lebih,dadanya sudah sesak.Nafasnya singkat.
Shhrr~
Sebelah lagi kakinya dituang dengan cecair lilin itu di sebelah kirinya.Semakin deras air matanya mengalir.Pedih! Sakit! Tidak terkata yang mampu dia ungkapkan.Dia tak larat.
" HAHAHAHA!! " tawa Taehyung sehingga kepalanya dipandang ke atas manakala Yoongi,masih cuba menahan seksa.
" Last touch,hyung! "
Sebilah pedang yang besar dan panjang di ambilnya.Dengan perasaan megah pisau itu dituding ke arah batang hidung Yoongi.
" Ada kata-kata terakhir? " soalnya sinis.
Yoongi masih membisu dan menahan sakitnya yang seksa,membuatkan Taehyung melebarkan senyumannya.Pedang itu beralih di dada Yoongi.Sebatang garisan lurus dan halus yang telah dicoret dengan pisau halus tadi Taehyung tempatkan dengan pedang itu.Tanpa belas,dia membelah tubuh Yoongi mengikut garisan tersebut.
Yoongi mengerang kesakitan.Torehan yang di terimanya semakin dalam.Dapat dirasanya jantung yang terletak di dalan badannya sudahpun terbelah.Yoongi semakin lemah.Kepalanya semakin pening dan nafasnya tidak teratur.Penglihantannya juga kabur.
" Good night,hyung! "
Lalu,pedang itu dihayunkan dengan lajunya sehingga mengena pada leher Yoongi.Sejurus itu,kepala jejaka itu terpelanting tinggi.Darah memancut dengan liarnya tanpa henti.Taehyung bertambah galak.Pedang itu dihayunkan sekali lagi,memisahkan tangan kanan dari tubuh jejaka itu.Dia bertambah galak dan mengulanginya berkali-kali.Dia tersenyum puas!
" Three,zero....HAHAHAHA! "
YOU ARE READING
[ OG ] BACK + k.t.h
Мистика" Taehyung...lepaskan saya " → Hyoreum " No " → Taehyung " Taehyung...saya merayu " →Hyoreum " No " → Taehyung " Tae- " → Hyoreum " Kau faham bahasa atau tak?!Aku cakap tak!Kau hak milik aku! "→Taehyung + Kisah seorang gadis yang diseksa mental ole...