019 | Dare

4.1K 285 25
                                    

" Hello! Long time no see,Kim Taehyung. " ucapnya dengan ramah.

Taehyung mengetap rahangnya dengan kuat dek terlalu geram.Tanpa berbasi-basi lelaki itu menjerit.

" Wu Gina! MANA KAU LETAK HYEOREUM?! " oktaf suaranya.

Wu Gina tertawa kecil.Tawanya terselit nada kejahatan." Apa kata kau duduk dulu. "

Lantas,kedua-dua lelaki berbadan sasa itu mengheret Taehyung lalu mendudukkannya di atas kerusi yang bertentangan dengan gadis berkulit putih mulus itu.Matanya yang dipakaikan dengan kanta mata berwarna merah,sesuai dengan pakaiannya yang serba merah itu menjeling Taehyung dengan penuh makna.

" Lets have some hot coffees.Its cold today. " secawan kopi hitam dihidang di hadapan Taehyung.

" AKU TANYA,MANA HYEOREUM! " sekali lagi Taehyung mengoktafkan suaranya terhadap gadis itu.

Wu Gina menjeling lelaki itu.Kini,senyuman yang kekal terukir dibibirnya bersama sengihan yang jahat dan menawan itu hilang dalam sekelip mata apabila Taehyung tetap berkeras bertanyakan gadis yang dibencinya,Hyeoreum.Lengannya pula berpeluk tubuh.

" We shouldn't talk about her.I just want some private time with you,babe. "

" AKU TAK KIRA! AKU NAK TAHU KAT MANA KAU LETAK HYEOR— "

BAMMM!!

Meja dihentak kuat oleh Wu Gina.Nafasnya turun naik.Secara tiba,bibirnya terukir senyuman sinis.Lengannya kembali dilipat pada dadanya.Langkahnya mara pada Taehyung dengan megah.

" Listen Taehyung,you shouldn't think about her—you know what? Your destiny is me.You and me...a psychopath.No ones love us,including HER,that brat. " katanya sambil mengililingi Taehyung dan berhenti pada telinga kanan lelaki itu." You know that,right babe? " dagu Taehyung diangkat dan mata mereka bertatapan antara satu sama lain.

Taehyung mengalihkan pandangannya dari gadis itu." Aku takkan pernah sukakan kau,betina. " nadanya datar dan tegas walaupun rendah.

" Well,lets see.I'll make you mine,remember that~ " Wu Gina tertawa." Goodnight. "

BAMMM!!!!

—There are not only one evil,but two and more in which,more and more evil than us.

☆ TBC ☆

[ OG ] BACK + k.t.hWhere stories live. Discover now