Kaki...
Tangan...
Badan....
...dan kepalanya.
Satu persatu anggota tubuh Jung Ho Seok ditatap oleh JungKook dengan sebak yang menggunung.Air matanya masih tidak henti mengalir.Hatinya semakin sakit dan sakit.
" H-hyung...JungKook tak kuat... " luahnya bersama sedu-sedan.
Sampan kecil di hadapannya ditatap penuh kesedihan.
Kesemua bahan di letak di atas kaunter dapur.Jika selalunya Seok Jin yang menjadi tukang masak rumah agam itu,kini Kim Taehyung juga teringin menjadi sepertinya.Hati Taehyung teruja untuk memasak masakan yang diciptanya tadi.
" Hyung hyung,cuba teka...apa yang Tae nak cuba masak? " soal Taehyung dengan manja.
Matanya sesekali mengerling ke arah Ho Seok yang kini ralit bertarung nyawanya di atas.
Di atas?
Taehyung tersenyum sinis melihat Ho Seok yang kini tergantung di atas siling rumah dengan tali yang terjerut di lehernya dengan keadaannya kini yang nyawa-nyawa ikan.Tali itu tidaklah terlalu ketat dan tidak terlalu longgar.Cukup-cukup untuk menyekat salur pernafasan Jung Ho Seok.Namun ia masih menyukarkan dirinya untuk bernafas.Tambahan pula dengan tubuh yang sepenuhnya tergantung tanpa berpijak di atas lantai.
" Tak boleh teka? Uhmm,tak pe lah.Nanti hyung tahu juga. " ujar Taehyung dengan nada gembira.
Kedua tangan Taehyung laju memotong sayur sayuran untuk dimasaknya kelak.Tidak ketinggalan juga dengan rempah-ratus untuk menambahkan keenakan supnya.
" ARGGGHKK! " raung Ho Seok yang tidak berahang meminta simpati.
Dia kini mula berasa rimas dan sesak pada ketika ini.Dia cuba untuk melepaskan ikatan itu,namun gagal.Rasa tercekik di lehernya semakin terasa tambahan dengan rasa pedih-pedih dek geseran yang berlaku di antara tali itu dan lehernya.
" Nak apa hyung? Tae tengah busy masak ni.Anjing kat luar tunggu je nak makan masakan istimewa ni! "
Air mata Ho Seok mengalir.Taehyung benar-benar membuatkannya terseksa.
" Namjoon,air dah mendidih belum? "
" D-dah,tuan.. "
Taehyung memberhentikan aktivitinya lantas memandang ke arah Ho Seok.Wajahnya jelas tampak berpuas hati dan gembira.
" Hyung... "
Tiada sahutan.
" Masa hyung dah sampai...hahahaha. " tawanya.
Taehyung menarik kaki Ho Seok dengan sekuatnya untuk menurunkan lelaki itu.Tidak cukup dengan itu,tubuh Ho Seok direntap ke bawah dengan kuat.
" KHHAARGGG! " rintih Ho Seok apabila lehernya yang kini terjerat dengan tali itu direntap-rentap kuat oleh Taehyung.Rasa seksa yang tidak terhingga,kepalanya bagai hendak putus!
Air matanya semakin laju mengalir,cuba menahan kesakitan yang tidak terhingga.Tangannya memegang tali itu agar tidak terus menjerut lehernya yang jinjang.
" Cepat turun hyung! cepat! AHAHAHAHAHAHA! "
Taehyung merentap-rentap tubuh Ho Seok dengan kuat.
YOU ARE READING
[ OG ] BACK + k.t.h
Paranormal" Taehyung...lepaskan saya " → Hyoreum " No " → Taehyung " Taehyung...saya merayu " →Hyoreum " No " → Taehyung " Tae- " → Hyoreum " Kau faham bahasa atau tak?!Aku cakap tak!Kau hak milik aku! "→Taehyung + Kisah seorang gadis yang diseksa mental ole...