"Sorun da buydu işte. Asla güzel ve huzurlu bir yer bulamıyordunuz, çünkü böyle bir yer yoktu."
-Çavdar Tarlasında Çocuklar / J.D. Salinger
''Özgürlük ağır bir yüktür, ruhun yüklenmesi gereken büyük ve garip bir sorumluluk. Kolay değildir. Verilen bir armağan değil, yapılan bir seçimdir; bu seçim de zor bir seçim olabilir. Yol Yukarıya, ışığa doğru çıkar; ama yüklü yolcu oraya hiçbir zaman varamayabilir.''
-Ursula K. Le Guin / Atuan Mezarları
''İnsan olmak ne kadar zor bir şeydi. Sürekli hayallerini yıkmak zorunda kalıyordun.
- Garth Stein / Yağmurda Yarış Sanatı
"Göz...Savaşı başlatan haberci.
Bakış...Elde olmayan kader,ilahi kaza.
Ve aşk..Kalp ile göz arasında kutlu bir hadise."
-İskender Pala / Kitab-ı Aşk
''Biz insanlar böyleyizdir: Dünyada olup biten bütün kötülüklerden haberimiz vardır. Her sabah gazeteler yüzümüze savaşları, cinayetleri ve kötülükleri haykırır; politikanın çılgınlıkları beynimizi doldurur. Geri planda, sessiz ve huzur içinde olup biten şeylerden ise pek haberimiz olmaz.''
-Buluşmalar / Stefan Zweig
"Kimileri için bir hiçken... başkası için her şeysin... her şey olmayı umarken, bir bakıyorsun ki... hiçsin "
-Sartre / Varlık ve Hiçlik
''Akıl sağlığımı korumak için tek şansım anormal görünmekti.''
-Saydam Şeyler / Vladimir Nabokov
''İnsan ancak aşık olduğunda sonunu düşünmeden davranıyor, bunu da bu yaşımda öğrenmiş oldum. Sen çoktandır bildiğin için mi erken gittin ?
- Murat Gülsoy / Tanrı Beni Görüyor mu ?
"Kadın, belki de daha kesin bir deyişle; evlilik kozunu paylaşman gereken yaşamın bir temsilcisidir."
-Franz Kafka / Mavi Oktav Defterleri
"Aşk birine sizi mahvetme yetkisini vermek ve bunu kullanmayacağına güvenmektir..."
- Murat Menteş / Ruhi mücerret
Lütfen vote vermeyi unutmayınız ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitaplardan Seçmeler
PoetryBazen okuduğunuz bir alıntı o kitaba başlama sebebiniz olabilir. Bu paylaşımlar da işte bu sevebileceğiniz kitaplara başlamanız için.