10. fejezet

260 22 0
                                    

Harry
Louis ismét végighányta az éjszakát. Azt kérte, hogy feküdjek vissza pihenni, de nem voltam rá képes. Nem akartam, hogy ez történjen vele sosem, de biztos vagyok benne, hogy ő sem szerette volna, de kezdünk egyre jobban eltávolodni egymástól. Nem hagyja, hogy csak úgy átöleljem, nem csókolhatom meg és nem nevet velem együtt. Nem talál semmit sem viccesnek és egyre többet veszekszünk. Megígértem, hogy mellette maradok, de ez egyre nehezebb a számomra. Sokszor járok el csak inni a közeli kocsmába. Nem akar a kapcsolatunk javulni, egyre csak romlik. A veszekedések szinte már mindennaposak. 
- Louis, én most inkább elmegyek! - kiabáltam be a fürdőbe. Nem szeretném látni, ahogy okádik. 

- Persze, menj csak, idd le magad a kocsmában és csajozz be! Én itt leszek... csak az a kérdés, hogy élek-e majd még! - kiabálta Lou, mielőtt becsaptam volna magam után a bejárati ajtót.

Louis

Inkább elmegy... mostanság mindig csak elmegy. Szerintem van valakije, de nem tudom érte hibáztatni, úgy nézek ki, mint egy csontváz és már jó ideje le sem feküdtem vele, meg mindig is tudtam, hogy nem esz túl hosszútávú a kapcsolatunk. Tudom, hogy az álma, hogy családja legyen. Ez csak egy fellángolás volt a részéről. Már csak egyetlen hívás és végeztünk.
- Halló? - szólt bele nevetgélve Hazz a telefonba. 
- Szia... - motyogtam. - Beszélhetnénk? Haza tudsz jönni?

- Most nem megy, nem vagyok egyedül. - jelentette ki, majd halhattam egy csilingelő női kacajt.
- Értem. - suttogtam elhalón. - Hát jó szórakozást!

Felkaptam az éjjeliszekrényről a tárcámat és a telefonomat, majd írtam neki egy levelet... és kisétáltam az ajtót, amit a pótkulccsal zártam be, ami a lábtörlő alatt volt, mint mindig.

Harry
Reggel iszonyatosan fájt a fejem, de pucér voltam és egy kis gubó is volt mellettem az ágyban. Itthon vagyok, akkor ez csak is Lou lehet. Magamhoz öleltem hát, de amikor simogatni kezdtem, akkor kiderült, hogy egy csaj van mellettem, aki fel is kelt a simogatás hatására.
- Nekem mennem kell, köszi az éjszakát. - nyomott egy puszit a számra és távozott. Az éjjeliszekrényre pillantottam, ahol egy lap volt.

Köszönöm, hogy mindeddig elviseltél Harry, de mivel tegnap közölted, hogy mással vagy gondoltam nem fogok zavarni és örökre lelépek. Már nem érzem magam ebben a házban otthon magam Harry... hideg és csendes lett az egykor nevetéssel teli házunk. Minden emlék előjön, ahogy végigsétálok itt... nem bírom ezt elviselni. Láttam, ahogy fokozatosan tönkreteszlek, de nem tudtalak elengedni, mégis tegnap rájöttem, hogy jobb lesz neked nélkülem. Ne keress többet, éld az életedet boldogan és alapíts családot egy szép lánnyal, ja és a legfontosabb, hogy felejts el! Töröd ki az emlékeidet rólam... hidd el, hogy könnyebb lesz számodra az élet. Majd én emlékszem mindkettőnk helyett, míg meg nem halok... én úgy tervezem, hogy abbahagyom a kemot. A ruháimat pedig légyszíves dobd ki, nem lesz szükségem rájuk és neked sem. Légy boldog Hazz, puszi Lou!  

A könnyeim folyni kezdtek. NEM! Nem akarom elveszíteni őt. Elkezdtem hívni őt... és fel is vette valaki más.
-Halló? - szólt bele egy vénember. - Ha Louist keresed, akkor sajnálom, de késő, már nekem dolgozik.
- És mit fog dolgozni? - kérdeztem remegő hangon.
- Sztriptíz táncos lesz egy buzibárban, amíg meg nem hal. - morogta a férfi, majd meghallottam Lou hangját a háttérben.
- Nem hiszem, hogy pont nyuszinak lennék jó... - motyogta édesen.
- Ne ellenkezz, édes leszel Nyuszikám! - magyarázta a vénember. - Egyébként valami Harry hívott, a vonalban van, odaadom, de utána nyomás dolgozni.
- Megmondtam, hogy ne keress többet. Csak felejts el! - nyomta ki a telefont Lou és ezek után akárhányszor hívtam, nem volt kapcsolható. Nem lehet így vége! Egyszerűen nem. 

Zayn
Louis már lassan egy hónapja eltűnt és Harry alkoholista lett. Minden este őt keresi mindenki hátha megtaláljuk, de eltűnt, mint szürke szamár a ködben, azt sem tudjuk, hogy él-e még. Harry sok egy éjszakás kalandba megy bele és már nem egy nemi betegséget vészelt át emiatt, továbbá ha valami rosszat szólsz hozzád akar vágni egy üveget, vagy egy poharat és állandóan alkohol szaga van. Mind aggódunk érte és Eva, meg Matt nem jön a közelébe sem, pedig Harrynek nagy szüksége lenne most Evara. Hogy miért? Mert Lou csak vele volt hajlandó beszélni. Állítólag nem állt le a kemoval és ennek mindenki örül, de már jó ideje nem hallottunk felőle.

Why is he? (Niam Horayne) [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora