Máté
Sírtam... amint haza értem a szobámba rohantam. Becsaptam magam mögött az ajtót és az ágyra vetődtem. Miért vagyok ennyire vak?! Egy csaj miatt, aki még csak nem is szeretett bántottam Évát. Ő mindig kiállt mellettem, ha fájt neki akkor is izgatottan várta, hogy bemutassam a barátnőimnek... mindig kedves volt velük, annak ellenére hogy szerelmes belém. Neki mondtam el mindent... az első csókot, az első szexet... és ő végig hallgatott, majd valószínűleg hazaért és sírt... próbálja magát mindig erősnek mutatni és támogatni mindenkit. Ádámhoz menekült... előlem menekült... miattam kínozta magát... és ahogy így elgondolkozom mindig is voltak utalások, amit a barátnői tettek felém... sokkal jobban összeillünk, mint bármelyik volt csajommal.
-Máté, baj van?-kérdezte anyu.
-Éva elment... egy szó nélkül itt hagyott...-pillantott anyára, akin látni lehetett, hogy megvan a heti pletyka.
-Na mi van mókamester?-jött be apa is.
-Hagyjál szerelmi bánatom van...-fordítottam el a fejem.
-Ugyan... kinek kellenél!-nevetett apa. Miért ilyen szemét mindig?
-Képzeld el, hogy Éva szerelmes belém, de én megbántottam és itt hagyott... jobb hogy tudod?!-kiabáltam.
-Ó...-lepődött meg apu.-Majd megnyugszik és különben sem mehetett olyan messzire.
-Angliában van.-közöltem.-Annyira fájt neki, amit tettem, hogy kínozta magát... nem evett normálisan és minden boldogságot megvont magától...
-Biztos nem lehetett olyan rossz...-simogatta anya a hajamat.
-Anya a 165 centijéhez most 40 kiló... egy csontváz lett és én nem tettem semmit...-motyogtam.
-És Hannával mi van?-kérdezte hirtelen apa.
-Csak kihasznált... ma dobott, hogy BMWvel mehessen randizni...-motyogtam.
-Várj, ez az az Éva, akivel jártatok?-pillantott rám apa.
-Soha nem jártunk... csak mindenki azt hitte.-mondtam.
-Pedig akkor tűntél a legboldogabbnak egy lánnyal.-mondta apa.
-Ne aggódj nem lesz semmi baja.-mosolygott anyu.-Még mindig téged szeret. Egyébként ezt is apádtól örökölted...
-Mit?-kérdeztük egyszerre apuval.
-Hogy nem látjátok a fától az erdőt...-mosolygott anyu.Éva
Mikor végeztünk a vacsorával mosolyogva segítettem elmosogatni.
-Lisa... sajnálom hogy így rátoktörtem...-mondtam, de Lisa leintett. Mosolyogva magához ölelt és mikor elengedett aggódó tekintetével találtam szembe magam. Hirtelen szédültem meg, így meg kellett kapaszkodnom.
-Ádám, Éva rosszul van!-kiáltotta Lisa magyarul, hisz itt volt Z. Ádám nagyon gyorsan termett mögöttem.
-Mi a baj?-kérdezte miközben megtartott.
-Nagyon szédülök... de csak le kell feküdnöm egy kicsit és jobb lesz...-motyogtam. Felvett Ádám a hátára és felvitt a vendégszobába. Mikor lefektetett az ágyra még állt felettem egy darabig...-Menj vissza Zhez.
-De...-kezdett bele Ádám az ellenkezésbe.
-Csak menj...-mondtam, mire tette amit kértem. Amint becsukódott az ajtó a wcbe rohantam és épp hogy sikerült a vécékagyló felé hajolnom már adtam is ki a gyomrom tartalmát. Már egy hónapja ez van... azóta amikor egyszer Mátéval együtt ébredtünk, de nem emlékeztünk semmire. Az mellékesen még idegesebbé tesz, hogy késik... lehet, hogy terhes vagyok? Ugyan kitől lennék? Nevettem magamon már csak a feltételezés miatt is. 18 vagyok, de még nem is csókolóztam. Ugyan hogy lennék én terhes? De... azért nem árt az óvatosság... igaz? Még ma délután elmegyek és veszek egy tesztet...Zayn
Adam furcsán viselkedett... mindig aggódó tekintettel vizslatta a lépcsőt, ahonnan hirtelen Eva jött le.
-Jól vagy?-kérdezte Adam, miközben a lányhoz sietett.
-Persze csak elugrok valamiért...-mondta és el is indult gyalog, de megállítottam.
-Elviszlek titeket...-mosolyogtam, mire Eva a hasára simította a kezét és bólintott egyet. Egy bolt előtt álltunk meg és Eva besietett mi csak lassan követtük őt és láttuk mit vett... terhességi teszt... akkor lehet hogy ezért van rosszul sokszor? A mosdóba rohant minket maga után hagyva... lassan közelítettük meg mi is a mosdót a párommal.Éva
Remegett a kezem, ahogy vártam az eredményre... két idegtépő perc után megnéztem az eredményt és éreztem, ahogy kifut arcomból a vér... remegve sétáltam ki a fiúkhoz és mikor Ádám meglátott ledermedt.
-Kitől?-kérdezte.
-Nem tudom... nem feküdtem le senkivel csak egyszer Máté mellett ébredtem... de biztos hogy nem...-magyaráztam remegő hangon.
-Csak nem szállt meg a szentlélek...-motyogta Ádám.
-Maate?-próbálkozott Zayn.
-Matthew vagy Matt az angol megfelelője... valószínűleg ő a gyerek apja...-magyarázta a barátjának Ádám.
-Nem... attól hogy egyszer egy ágyban ébredtünk még nem ő az apja...-mondtam és a hangom még mindig remegett.
-Más lehetőség nincs, hisz tudtommal nem feküdtél össze mással...-nézett rám Ádám, majd magához szorított.
KAMU SEDANG MEMBACA
Why is he? (Niam Horayne) [BEFEJEZETT]
Fiksi PenggemarNiall egy csendes, de okos srác. Van pár barátja és velük nagyon jól kijön. Az apukája egy nyomozó, aki a gyakran történő hasonló gyilkosságokkal foglalkozik. Az édesanyja Niallnek már halott, de a nagyija velük él. Liam egy új diák az iskolában és...