"Liker du Komedie filmer?" Sa Martinus og smilte.
"Ja, men mest Skrekk" sa jeg og smilte.
"Skrekk?" Gjentok Martinus.
"Ja, jeg ELSKER skrekk liksom" sa jeg og så alvorlig på han.
"Åja" sa han rart og lo.
"Skal vi se en skrekkfilm?" Sa jeg og smilte lurt.
"Njæ" hvisket han og så på meg.
"Plis dah" sa jeg og så på han.
"Okey da" sa han.
Vi satte på en film og så på den på rommet mitt. Vi satt på sengen min, dobbeltsengen, lol.
-MIDT I FILMEN-
-Klokka 22:00-
"Du, jeg fikk en melding av morra mi, jeg må hjem" sa Martinus og gikk av sengen.
"Åja" sa jeg og følget han ut.
"Snakkes imorra, og foresten her i Trofors er det høstferie i 3 uker nå" lo han.
"Kult!" Sa jeg og smilte. Martinus tok på seg sko og jakke.
"Hade" sa jeg mens jeg stod i dørstokken.
"Hade" sa han og gikk hjem. Jeg låste døra og gikk inn på rommet mitt igjen. Jeg tror dette blir en bra start....?
-NESTE MORGEN-
Jeg stod opp helt tilfeldig og glante litt på taket. Det er så uvanlig å stå opp på sitt eget sted liksom. Jeg reiste meg opp og tok på meg en grå Adidas bukse, svart Adidas magetopp og noen vanlige hvite kortstokker. Jeg flettet håret mitt i to fletter og la dem på hver sin side (hvis du skjønner). Jeg sminket meg litt før jeg gikk ned til kjøkkenet. Jeg fant fram noen knekkebrød, avokado og appelsin saft. Jeg spiste opp og ryddet etter meg. Etter det satt jeg meg på sofaen og så litt på mobilen. Klokka var bare 09:37. Plutselig ringte det på. Jeg gikk og åpnet, det var Martinus.
"Heii!" Sa han og ga meg en klem med et smil. Jeg klemte tilbake og sa "Heii".
"Kom inn" sa jeg og åpnet hele døra. Han kom inn og tok av seg skoene sine og jakka si. Jeg gikk og satte meg på sofaen, det samme gjorde Martinus.
(MARTINUS PROV)
Jeg smelter nå, herregud! Maria er sykt deilig i den magetoppen! Hvor pen går det an å bli?! Maria er sååå pen, snill, søt, morsom og bare PERFEKT! Jeg har ALDRI vert SÅ forelska før.
"Hva vil du gjøre?" Sa Maria og smilte.
"Samme for meg" sa jeg og lo kort.
"Vi kan snakke om DEG, jeg skjenner deg jo egentlig ikke så mye?" Sa Maria og lo.
"Okey, jeg er en artist og har en tvillingbror" sa jeg og lo litt.
(MARIA PROV)
En artist? Hø?
"Hæ?" Sa jeg rart. Martinus lo litt og tok fram mobilen sin.
-10.MINUTTER SENERE-
Nå har jeg fått vite at Martinus er tydeligvis skikkelig populær blant jentene, og en artist med tvilling broren hans, Marcus? Ahahah, ikke rart jeg ikke kan dette, jeg har jo liksom vert i et fengsel uten elektroniske greier for å vite om ting som skjer i verden.
Plutselig ringte det på. Jeg reiste meg opp og det gjorde Martinus også. Jeg gikk og åpnet døra. Der stod Marcus?
"Hei?" Sa jeg og smilte rart.
(MARCUS PROV)
HOLY SHITT!
-
MERE? Vote og kommentere for mere<3
YOU ARE READING
Jeg gir IKKE opp!
RomanceMaria er en jente som elsker å vise seg foran andre og er alltid glad. Hun har lysebrunt hår og blåe øyne. Hun er også 14 år og er en jente som alltid bærer et smil. Hun finner på mange rampestreker og elsker å få andre til å le. Men langt inni seg...