(MARIA PROV)
Nå var det 4 mot 1...
Hehe... Alle stod og stirrer på hverandre. Men jeg ga ikke opp og tok tak i kniven og pisken som Oliver holdt.
"IKKE!" Ropte hans sint. Men jeg rakk akkurat å få tak i dem. Politiet kom løpende inn sånn plutselig. De tok med Oliver opp og ut. Medina løp bort til Marcus mens jeg bare stod der og så på Martinus. Martinus så på meg han også. Jeg ga han en stooor klem, han klemte tilbake.
"Jeg elsker deg Martinus❤" sa jeg med et lite smil.
"Jeg elsker deg også<33" sa han og kysset meg lenge på munn.
"Skal vi gå hjem nå eller?" Sa Marcus nesten redd. Jeg lo litt.
"Jada" sa jeg og smilte til han. Han smilte tilbake til meg. Han Marcus er jo litt sånn søt da...
"Kom" sa jeg og løp ut. De andre løp etter.
Da vi var oppe og ute så jeg på den stakkars Martinus... Au..?
"Blir du med til meg?" Sa jeg og smilte.
"Jaaa" sa han og smilte.
"Kom da❤" sa jeg og holdt hånden hans, så gikk vi sammen til meg. Da vi var framme gikk vi begge inn og jeg lukket døra etter oss. Vi tok av oss jakke og sko.
Jeg gikk til stua og stod der litt. Martinus kom han også.
"Burde du ikke gå og dusje?" Sa jeg og lo litt.
"Ja... men det kommer til å svi! Jeg mener jeg har jo kutt på hele meg.." sa han trist og så ned. Jeg tok en tommel under haka hans og lizm dro den opp sånn at vi fikk øye kontakt. Så kysset jeg han lenge.
"Det går nok bra❤" sa jeg og kysset han enda engang.
"Okey da" sa han og sukket.
"Forresten, klærne dine ligger inne på badet. Du fikk dem fra morra di, hun visste sikkert at du skulle komme hit" sa jeg og lo litt. Martinus lo litt han også.
"Jaja, jeg går og dusjer nå jeg" sa han og kysset meg kjapt før han gikk inn på badet. Jeg gikk til kjøkkenet og satte meg på benken. Hmmm... Kanskje jeg burde lage Taco? Ja! Jeg tok frem alle ingredienser og begynte.
-15.minutter senere-
Jeg stekte kjøttet da jeg kjente noen holdt rundt meg bakfra. Jeg snudde bare hodet mitt og fikk se Martinus. Så kysset han meg på munn.
"Tacooo" sa Martinus glad. Jeg smilte litt før jeg snudde meg til det jeg holdt på med igjen. Kjøttet ble ferdig og jeg la alt i forskjellige tallerkner før jeg dekket på bordet.
Så hentet jeg litt brus.
"Kom da" sa jeg og satte meg ned på stolen min. Martinus satte seg på en stol han også. Så begynte vi å spise imens vi snakket om litt forskjellig.
(MEDINA PROV)
Marcus hadde nettopp dusja og spist med meg<3. Nå er vi begge skittene så vi skal egentlig bare slappe av litt og kose oss.
Marcus satte seg ved siden av meg på sofaen min jeg hadde på rommet. Også så vi på TV'en min jeg også hadde i rommet. Marcus holdt godt inntil meg. Jeg bare ELSKER han! Vi skal ALDRI slå opp, no no nohhhh.
"Jeg elsker deg, gutten miiin" sa jeg og kysset han på kinnet.
"Jeg elsker deg ikke...
-
Mere?
YOU ARE READING
Jeg gir IKKE opp!
RomanceMaria er en jente som elsker å vise seg foran andre og er alltid glad. Hun har lysebrunt hår og blåe øyne. Hun er også 14 år og er en jente som alltid bærer et smil. Hun finner på mange rampestreker og elsker å få andre til å le. Men langt inni seg...