Del.14 // NORMALT!

66 7 1
                                    

(MARIA PROV)
Jeg løp i full fart mot huset til Martinus da jeg traff på Medina.
"Medina!" Sa jeg og tok hardt tak i armen hennes.
"J-ja?" Sa henne mens skjelvende stemme.
"DU SKAL FAEN MEG IKKE HØRE PÅ DET OLIVER SIER! OKEY!?" Nærmest ropte jeg.
"Men, men hva om det skjer noe med Marcus?!" Sa henne redd.
"Det tar jeg meg av, bare ikke bry deg, jeg fikser opp i det" sa jeg og begynte å løpe mot kjelleren igjen.
Jeg gikk ned og laste opp døra.
Der så jeg Martinus som ble pisket av Oliver. Jeg stoppet Oliver og hvisket han at jeg skulle gjøre det! Han gikk ut og jeg låste døra igjen.
(MARTINUS PROV)
AUUU!!! KAN JEG IKKE BARE DØ!
"M...Maria! Hjelp..." hvisket jeg mens jeg gråt.
"Unnskyld Martinus, det rette for meg er å gjøre det her...." sa henne og tok opp kniven.
"Jeg skjærer ved pulsen din, en gang for alle!" Sa henne og tok kniven ved pulsen min. Jeg lukket øynene og pustet ut og inn. Etter 2 minutter hadde det enda ikke skjedd noe? Plutselig skjente jeg at jeg ble kysset på munn, av Maria.
(MARIA PROV)
Jeg kysset Martinus! Jeg skal ALDRI drepe den jeg elsker!
"Martinus jeg skal hjelpe deg, fra Oliver og Sebastian. Bare bli med meg" sa jeg etter at jeg trakk meg unna. Martinus fikk fram et lite smil.
"Bare husk at jeg elsker deg" sa jeg og strøk tommelen min over kinnet hans.
"Elsker deg også" sa han og smilte.
"Kom" sa jeg og hjalp han opp. Vi gikk lengre inn i kjelleren, mens jeg og Martinus holdt hender.
"Maria?!" Sa plutselig Sebastian.
Jeg gikk noen skritt fra Martinus og begynte å snakke med Sebastian. I flere minutter. Han nikket ja.
"Flott!" Sa jeg og smilte. Jeg holdt hånden til Martinus igjen og vi gikk mot døra der Oliver var, med Sebastian også da.
Jeg sparket hardt i døra, der fikk jeg se Marcus....
"MARCUS?!" Sa jeg nesten forskrekka. Han hadde teip rundt hele munnen og masse arr og blod på seg. OLIVER HAR FAEN MEG BRUKT DEN KNIVEN SIN! Plutselig løp Medina inn i rommet. Nå var det 4 mot 1....
-
Mere?

Jeg gir IKKE opp! Where stories live. Discover now