"Du må lære deg å drepe deg selv, ellers lider du når deg skjer!" Sa Maria og så alvorlig på meg. Kødder du nå? Vil alle at jeg skal dø?!
"V-vil du at j-jeg skal d...dø?" Hvisket jeg med skjelvende stemme.
"Ja" sa henne og reiste seg opp igjen.
"Vær så snill!!! Ikke slå meg med den der igjen!" Sa jeg og fikk flere tårer.
"Jeg er lei for deg men det må jeg" sa henne frekt og smilte. Hun tok opp den blodige pisken igjen og slang den på skulderen sin.
"Få hånden din" sa henne og rakte frem hånda si. Jeg ga hånden min til henne og hun
slo pisken på den JÆVLIG hardt!
"Fyf..." sa jeg og begynte å grine så mye! Nå er begge henda mine helt døde! Hånda mi begynte å blø! Auch!
Maria slang ned pisken og tok opp den kniven igjen. Hun satte seg på huk og tok hardt tak i armen min. Hun tok opp genseren min på høyre hånd og tok opp kniven.
"Jeg skal gjøre det mindre vondt på deg, jeg kjærer deg ved blodårene, Okey?" Sa henne og så på meg. Jeg nikket sakte og svakt. Hun skulle til å kjære armen min men hun stoppa da kniven var bare 1 millimeter fra armen min.
Jeg så rart på henne. Hun kastet kniven på bakken igjen og tok genseren min over armen min igjen.
"Kom, jeg skal få deg ut, men det er siste gang!" Sa henne og hjalp meg opp. Hun låste opp døra og vi listet oss ut og opp trappa. Da vi var ute stod Maria der og så litt på meg.
"Du har skadet deg ser jeg" sa henne og så bekymret på meg.
"Ja..." hvisket jeg og så henne i øynene. Hun klemte meg plutselig? Jeg klemte tilbake.
"Unnskyld" sa henne og trakk seg unna.
"D...det går bra tror jeg? Takk?" Sa jeg rart.
"Hade da, pass på deg selv" sa henne før hun løp i full fart mot et tak og hoppa på den og bare forsvant?
Ehh.... Hva skjedde nå? Unnskyld sa henne? Dette må bare kødd! Men først må jeg hjem og se på disse sårene, det gjør drit vondt!
(MARCUS PROV)
Jeg satt inntil veggen i sengen til Medina mens jeg holdt godt rundt henne.
Hun var litt på mobilen mens jeg bare stod der og så på henne. Hun er bare så søt! Og kjempe snill! Jeg er så glad for at jeg fikk møte henne, det beste er jo at vi bor sammen!
Plutselig ringte mobilen til Medina? Jeg så at det var ukjent nummer. Hun så litt rart på meg før hun tok den.
"Hallo?" Sa henne rart i mobilen.
(MEDINA PROV)
"Hallo?" Sa jeg rart i mobilen.
"DU skal møte i Tog Kjelleren ALENE, ellers har du problemer! Hvis du sier dette til noen, er du død!" Sa en mørk stemme og la på. Jeg kjente jeg ble ganske redd nå! Eh...
"Hvem var det?" Sa Marcus nysgjerrig men rart samtidig.
"D.....
-
Mere?
YOU ARE READING
Jeg gir IKKE opp!
RomanceMaria er en jente som elsker å vise seg foran andre og er alltid glad. Hun har lysebrunt hår og blåe øyne. Hun er også 14 år og er en jente som alltid bærer et smil. Hun finner på mange rampestreker og elsker å få andre til å le. Men langt inni seg...