Hľadel som na spisy, ktoré som dostal pred dvomi dňami. Túto noc som moc nenaspal, čoho dôkazom boli výrazné kruhy pod očami. Hľadal som niečo podozrivé u každého zo štyroch sledovaných. Keby ma len malilinká chyba posunula o krok dopredu.
Z myšlienok ma vytrhli dvere, ktoré sa rozleteli. Stál v ních Rester. Vždy takto vtrhol do miestnosti, keď sa dialo niečo zvláštne alebo dôležité.
„Čo sa deje?" spýtal som sa unavene.
„A-Kira útočí! Ďalší piati za včerajšiu noc!" skôr kričal, ako hovoril Rester. Reagoval až prehnane vystrašene. Akoby sa bál, že čoskoro dojde rad na nich.
„Ďalší? Myslel som, že sa trochu stiahol." odpovedal som mu s kľudom. Vedel som, že ich môj prehnaný kľud štval, no to mi bolo tak trochu fuk.
„Nia, ako môžeš reagovať tak prehnane kľudne? Nebojíš sa, že nás zabijú? Teba nemá ako! Tvoje meno ani tvár nikto nepozná! No čo my? Naše mená sú známe!" začal znovu kričať. Pripomínal mi trochu Reedovú. Tiež reagovala na všetko rovnako.
„Neboj. Nezabije ani jedného. Nemôže to riskovať. Naše vyšetrovanie je tajné a vy štyria ich sledujete tajne. Keby niekoho z vás niekto zabil, vedel by som, že to je jeden z tých štyroch. Nikto vás nezabije." uistil som ho. Prečo by bol A taký blbý? Nezabil by snaď mojich agentov. Bolo by to až moc podozrivé.
Dvere sa znovu otvorili. Podľa klopkania podpätkov som usúdil, že to bude Reedová. Vošla do izby s úsmevom na perách.
„Nia? Počul si o tých vraždách? Melody spolu s Nealom sú nevinní. Celý deň aj noc som ich mala na očiach a v noci šli spať obaja vtedy, kedy aj ja. Naviac, bolo zhasnuté a nepočula som nikoho odchádzať z izby." tušil som, že vytiahne práve toto. Bolo to tak očividné.
„Rester. Zisti mi o tých vraždách viac." úplne ignorujúc Reedovej argumenty som vzal kocky a začal znovu skladať. Stali sa v noci. Teraz len zistiť, či neskoro v noci. Päť obetí naraz. Nie je to na A trochu moc?
Dvere sa znovu otvorili. Tentokrát vošiel Gevanni. Reedová medzičasom odišla.
„Hádaj, do koho som vrazil, keď som šiel chodbou." očividne si z tých vrážd nič nerobil.
„Niekoho dôležitého?" spýtal som sa monotónne. Ak je to nejaká ďalšia baba, ktorú len tak zbadal, nezaujíma ma to.
„Do Neala. Môžeš si ho prešetriť na vlastnú päsť. Je v tomto hoteli. To ti očividne Reedová nepovedala." Neal je v tomto hoteli spolu s Melody?
„Oni sú na tomto hoteli? Akoto, že mi Lidner nič nevravel?" spýtal som sa trochu rozčúlene. Pokiaľ viem, on má na starosti Neala.
Dvere sa znovu rozleteli. Stál v nich Lidner.
„Neal... Melody... V tomto hoteli..." vravel trochu zadýchane.
„Fajn, najskôr sa vydýchaj a potom uveď podrobnosti." prikázal som mu a zatiaľ prikladal k veži ďalšie kocky. Keď je v tomto hoteli, je šanca, že sa s ním stretnem. Je síce malá, ale nejaká predsalen je.
„Videl som Neala a Melody na recepcií. Melody sa tam o niečom hádala s recepčnou a Neal pozoroval okolie. Snažil som sa pôsobiť nenápadne, no mám nepríjemný pocit, že o nás vie." informoval ma po asi piatich minútach.
„Nevieš prečo sú tu?" spýtal som sa s nádejou. Ak idú niekam, mohol by som sa votreť do davu a nikto by si nič nevšimol.
„Neviem, ale jednoducho zistím. Je tu s nimi aj Reedová." čakal som, že ju spomenie. No, bol by som radšej, keby ona o tom nevie.
„Reedovej nič nehovorte. Skús to zistiť sám bez jej pomoci. Akékoľvek informácie mi okamžite oznám." prikázal som mu a podal slúchatko, cez ktoré sa môžme dorozumievať.
„Fajn. Idem na to." odvetil s odhodlaním a odišiel. Teraz sa už len dozvedieť dobré správy a Neala budem mať v hrsti. No, nebudem môcť spraviť rovnakú chybu, akú spravil L. Nechystám sa mu do očí povedať, že som N.
„Nia, raz by som chcel nazrieť do tvojej hlavy. Zaujíma ma, čo zamýšľaš." zasmial sa Rester, ktorý sa zatiaľ ukľudnil.
„Moja hlava nie je ničím zaujímavá. Mám ju plnú myšlienok a obáv z Kiry rovnako ako aj vy." odpovedal som mu s nezáujmom.
Premýšľal som, ako sa Nealovi prihovoriť, ak sa stretneme. To, že som N mu určite nepoviem. Tvár N nikto nepozná, takže bude ľahké ho oklamať. Mojú pravú identitu nemá odkiaľ zistiť. Pod pravým menom sa mu rovnako nebudem predstavovať. Nechcem riskovať. Ak je Kira, nezaváhal by ani na chvíľku.
Všetky nádeje som vkladal do Lidnera a Gevanniho. Keďže oni ako jediní, ak nerátam Reedovú, videli Neala, dúfam, že zistia, prečo je tu spolu s Melody. Potom bude ľahké prihovoriť sa mu. A zostáva mi len dúfať, že spraví malilinkú chybičku a dostanem sa o krok bližšie ku Kirovi.
Lidner s Gevannim sa vyparili na pol dňa. Zistiť na čo tu Neal s Melody sú a ešte aj v tajnosti je určite ťažké.
Vzal som moje obľúbené kocky a začal stavať. Dalo by sa to nazvať mojím zlozvykom, alebo tradíciou.
Avšak, ako zvyčajne som bol prerušený dverami, ktoré sa otvorili. Dnu vošli Lidner s Gevannim. S očakávaním som na nich pozeral.
„Zajtra večer sa koná v tomto meste aký si festival. Melody a Neal sem prišli na tento hotel presne kvôli tejto akcií. Čiže ak sa budeš chcieť k nemu priblížiť, určite to pôjde ľahko na festivale, kde bude veľa ľudí." povedal Gevanni.
Takže festival. Bude tam veľa ľudí, takže sa môžem zahrať na náhodného človeka, ktorý sa chce len tak prihovoriť a on nebude ani zďaleka tušiť, kto som a čo zamýšľam.
V hlave sa mi začali rodiť miliardy nápadov. Avšak, iba jeden z nich bol dokonalý. Neal, teš sa.
YOU ARE READING
Death note - Another Kira
FanfictionPríbeh o novom Bohovi sveta pozná každý anime fanúšik. Vie o osude Yagamiho Lighta, ktorý sa pokúšal zbaviť ľudstvo od vrahov a kriminálnikov. Prípad Kiry sledoval a vyšetroval L, ktorý počas vyšetrovania zomrel. Na jeho miesto nastúpil Near - geniá...