OSEM

391 41 9
                                    

Kierra pov

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Kierra pov

Cítim sa úžasne, tak ako dlho už nie. Zobúdzam sa, aj keď sa nechcem budiť. Tak dobre sa mi spí... No počujem hlasy, ktoré ma nútia otvoriť oči. Vidím pred sebou spiaceho Kookieho, ktorý mi je síce otočený chrbtom, no musí byť sladký. Usmejem sa nad ním a pomaly vyleziem z postele a nasledujem, ten hluk.

Keď otvorím dvere od izby, počuje, že ten hluk ide zdola a tak tam idem, - nahľadím na to, že to môžu byť lupiči. Mala som skôr zobudiť Kookieho, no určite to nie sú lupiči.

Zídem dole a kráčam do kuchyne, odkiaľ ide hluk. Pred sebou vidím chalana, so zelenými vlasmi, v mikine a teplákoch, no očiach ma okuliare a pozerá na mňa ako keby ma už videl, - na čo som sa zamračila.

„Mala by si už odísť." Povedal a otočil sa mi.

„Ale-"

„Pozri sa, Jin si ťa pamätať nebude." Otvorila som ústa a vypúlila oči. „Dievča, ty si si myslela, že medzi vami je niečo viac?" Zasmial sa. „Iba tak akurát jedna noc." Pokrútil hlavou.

„Ahoj-te!" Ozvalo sa na chodbe a ja som sa otočila. Stalo tam dievča, ktoré bolo veľmi pekné. Sivé vlasy jej lemovali okrúhlu tvár a keď sa na mňa usmiala, tak sa jej objavili jamky.

Prešla k tomu chalanovi, dala mu bozk na líce a oprelo sa o linku.

„Zlatko, vyprevadíš ju?" Ozval sa chalan.

„A prečo jej nedáš raňajky? Nevidíš, aká je vydesená?" Chalan ma prešiel pohľadom a zamračil sa.

„Nie." Povedal hnusne a otočil sa.

„Ale ja žiadneho Jina nepoznám." Ozvala som sa a obidvaja sa ku mne otočili s otvorenými ústami.

„Tak potom-"

„Junkook?"

Chalan sa otočil na dievča a potom sa pozreli na mňa. Premerali si ma pohľadom a skúmali ma, ako keby som bola nejaká bábka. Tá baba pristúpila ku mne a usmiala sa.

„Som Carsey." Objala ma. „Ty si?"

„Som Kierra." Nechápala som, - popravde bola som totálne zmätená.

„Toto je Min Yoongi, ale voláme ho Suga, je to môj priateľ." Kývol mi a jemne sa usmial.

„Ja smiem vedieť, že kto je J-"

„Toto dievča s tebou včera neprišlo?" Odrazu vyletelo z úst toho chalana, - Suga?

„Nie." Ozval sa za mnou akýsi hlas, no Kookieho nebol.

Otočila som sa a tam videla chalana, ktorý bol vysoký asi ako Kookie. Taktiež mal hnedé vlasy a hľadel na mňa na zjavenie.

„Žeby ju on priviedol?" Opýtala sa Carsey, no otázka nebola smerovaná mne.

„Prišla som s Kookiem." Povedala som a v miestnosti nastalo ticho.

„Dobré ráno." Započuli sme za sebou, kde stal Kookie a hľadel na celú situáciu pred sebou, iba sa nevinne usmial. „Takže sa už poznáte."

„Jeon Jung Kook!" Ozval sa ten chalan, čo prišiel – myslím, že to je Jin a Suga ho prepálil pohľadom.

„Myslím, že je čas na vysvetľovanie." Ozvala sa Carsey. 

_______________

Nová časť :D dosť skoro na môj vkus, však ? :D Prepáčte, ale Suga je tam takyyyy OMG :D nemohla som, musela som pridať tú fotku :D dúfam, že sa vám časť ľúbila a zanecháte komenty a vote ♥ 

Ballerina (J.JK) ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя