Carsey pov
„Sú úplne kjúúúút!" Usmievala som sa ako slniečko na hnoji, keď som hľadel na parket, kde boli tie dve holubičky.
„Mne sa nepáči." Ozval sa vedľa mňa Suga a ja som len pretočila očami.
„Prinesie nám problémy." Ozval sa vedľa neho Jin.
„Vieš čo? Choď si hľadať nejakú kurvu na noc a ty," ukázala som na môjho milovaného priateľa, „si tiež môžeš hľadať novú priateľku." Prižmúrila som oči.
„Tak sleduj." Suga mi otočil hlavu a videla na parkete ako sa Kookie a Kierra bozkávajú.
„Idú na to dosť rýchlo." Zamyslela som sa.
„Už vieš, prečo sa mi nepáči?" Vedela som, že teraz dvihol obočie.
„Ona je iná, podľa mňa sú do seba."
„Pobozkala ho!" Zhúkol po mne.
„Noa?" Zhúkla som po ňom aj ja a otočila sa k nemu. „Raz musel dostať prvý bozk."
„Nemyslím si, že je to jeho prvý."
„Nikdy nikoho nemal, myslíš, že to nie jeho prvý?" Dvihla som obočie. „Podľa mňa aj jej."
„Jungkook má už dvadsaťdva, myslíš si, že len teraz to bol jeho prvý?" Dvihol obočie.
„Hej."
„Nie je, mal veľa dievčat doma." Posledné slovo vypľul zo seba.
„Jasné." Pretočila som očami.
„Vieš, čo? Poďme tancovať! Lebo si neznesiteľná." Schytil ma za ruku a tiahol na parket, uškrnula som sa a zavesila sa mu na krk.
Keď sme došli na parket, tak sa Kookie a Kierra rozhodli si ísť sadnúť a my dvaja sme sa k ním o chvíľu pridali. Popíjali sme alkohol a bavili sa. Keď sme mali s Kierrou v krvi alkohol vydali sme sa na parket, kde sme to poriadne roztočili. Samozrejme, že sa to nepáčilo naším mužom, ktorí si prišli pre nás. Alebo skôr Suga pre mňa a doviedol ma k boxu, kde sme sedeli. Kookie a Kierra to tam roztočili, všetky pohľady boli venované im.
„Mali by sme už ísť." Povedal odrazu Suga a ja som sa zamračila.
„Teraz? Keď je tu úžasná zábava?"
„Hej, seď tu idem pre nich."
„NIE!" Skríkla som, ale Suga už išiel pre nich.
Tento večer bude ešte zaujímavý...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ballerina (J.JK) ✔
Фанфик[Jeon Jung Kook A.U.] Tak toto je ten pocit, byť zlomení? Keď stratím teba a nik ťa už nenahradí, pretože navždy ostaneš v mojom srdci? Navždy budem spomínať len na tvoj krásny úsmev, ktorým si ma vždy obdaroval. Milujem ťa. _____________________...