#23

12.7K 1.4K 1.2K
                                    


''Bölgede arama başlatılmış ve siz oturmuş birbirinizle uğraşıyorsunuz.''

Çocuk tepsiyi masaya bıraktıktan sonra eğilip Jungkook'un dudaklarına ufak bir öpücük kondurdu.

''Sizin için pek bir şeyimiz yok ama içecek bir şeyler buldum.'' dedi bardakları bize doğru iterken.

''T-Teşekkürler.''

İçinde ne olduğunu bilmediğim bardağı kavradım. Beni endişelendirse de nezaketen de olsa içmeliydim bunu.

''Yoongi-''

''Ah, evet. O nasıl?'' dedi Yugyeom.

Normalde olsa sözümün kesilmesine sinirlenebilirdim ama Yugyeom fazla sevimliydi ve iyi niyetli birine benziyordu.

''Daha önce bu tarz tepki gösteren çok insan gördüm ama biliyorsunuz... Yoongi farklı.''

Elbette öyleydi.

''Belki de onunla kalmalıydım.''

''Tabi. Seni öldürmesine izin vermeliydin.''

Taehyung'un söylediğine alınmayan tek insan Hoseok'u sanırım.

''Yoongi'de uzak durman taraftarıyım.''

Hoseok'un Taehyung'dan neden uzak durmasını istediğini anlayabilirdim ama neden ben Yoongi'den uzak duracaktım ki?

''Yoongi'yle eskiden birlikteydik.''

Jungkook'un ani itirafıyla donup kalmıştım.

Yoongi'yle kaldığım geceden sonra Jungkook bana yardım etmişti ve görüşmelerimizin çoğunda da bizi izlemişti. Tanrım!

''Bunu neden daha-''

''Yoongi istemedi.''

Bunu neden saklama gereği duymuştu?

''Ama bana yar-''

''Bunu da Yoongi istedi. Emin ol, kendi isteğimle parmağımı bile kıpırdatmadım senin için. Flört etmenizi izlemek pek de eğlenceli değildi, üzgünüm.''

Tepkisinden onun hala Yoongi'yi seviyor olduğunu çıkartabilir miydim? Peki Yugyeom? Onunla birlikte olduğunu düşünmüştüm.

''Yugyeom'la sadece-''

''Oturup burda geçmişte yaşanmış şeyler-''

''Neden Yoongi bilmemi istemedi?''

Hoseok'un sözünü kestiğim için gerçekten üzgündüm ama bunu bilmeliydim.

''Kıskandın mı yoksa?''

Jungkook'un ses tonunda rahatsız edici bir şeyler vardı. Ya da gerçekten de kıskanmıştım.

''Yoongi'yi uzun zamandır tanıyorum, Jimin. Söylediklerim fazla klişe gelebilir ama Yoongi sadece sıkıldığı için seninle uğraşıyor. Ve-''

''Sadece nedenini söyle.''

''Onu ilkokuldan beri tanıyorum. Birbirimizi seviyorduk. Anlarsın ya...''

Contagion - YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin