Author pergi buat spot check di rumah RM,Exo dan Bts duduk.
All except author:Kurang ajar Author.
Author:Suka hati ai okay.Ai yang buat suka hati ai lah.
Jungkook:(Baling bola besbol di muka author).
Author:Sakitlah!.Kau dah lama hidup ker(tarik kolar Jungkook).
Jungkook:Chup(cium dahi author).
Author:Kau dah kenapa?!.
Jungkook:Ya aq menang.Author milik aq ya(goncang badan author).
Suga:Mulakan sekarang sebelum aq kahwinkan korang.Back To Story...
Author masuk bilik Sehun,maknae Exo yang berkarisma.Kemas gila bilik dia.Maklumlah maknae kan?.Next author serang bilik Chanyeol,si happy virus.Biliknya penuh dengan gambar Exo.Tapi ada satu gambar yang menarik perhatian author.Author terkejut kerana ia gambar cik ace kita,Ji hyo.
Apa lagi author terus serang Chanyeol.Chanyeol yang sedang berbual dengan Sehun di hempap author.
Author:Kau suka Ji hyo kan?.
Chanyeol:M...a...n...a....ada....Author pecah masuk bilik aq?!(sumbat spatula D.O dalam mulut author).
Author:(Sumbat baozi Xiumin di mulut Chanyeol)Kan aq wat spot check.Jadi kau♡Ji hyo?.
Sehun:Betul ker Channie?.
Chanyeol:Yup aq suka dia.Tapi masalahnya....
Author dan Sehun:Masalahnya?.
Chanyeol:Aq..ma...lu...
Author:(Sepak kepala Chanyeol dan baling beg Tao)Kau ni Hyo sini jap.
Ji hyo:Ya author a.k.a twin gila aq nak apa?.
Author:Hyo ada orang suka kau.
Ji hyo:Siapa?.
Author:Ch....(tersedak biskut yang di suap Chanyeol).
Chanyeol:Kesian author ni.Lapar hehehhe.
Author:(Tumbuk Chanyeol)DIA SUKA JI HYO!..Semua terkedu.Ji hyo ketawa sekuat hatinya.Semua pandang pelik dengan Ji hyo.Tahu tak dia tengah dengar luahan hati Chanyeol.Tiba-tiba seorang yang menyerupai Ji hyo keluar.
Author:Eh dua Ji hyo apa ni?.
Ji hyo:Nah tengoklah.Gambar ni aq ngan Luhan lah.Author:Serupalah.
Ji hyo:Kan ramai kata aq ngan dia adik beradik tapi bukan.Oh ya apa kau nak tadi?.Aq gi ambil barang pos.Nah barang kau kan?.Author:Yelah buku ni lah author tungggu.Lawak gila doh.Ni dia jangan lupa korang semua baca memang terbaik tau.Memang best gila #7Bangtans.
Chanyeol:Sebenarnya aq...
Ji hyo:Suka aq kan?.Aq dengarlah tadi.Erm....Mianhae.
Chanyeol:Tahulah aq ni kan tak handsome,tak kacak macam Sehun.
Ji hyo:Bukanlah sebenarnya aq dah ada namjachingu.
Chanyeol:Lah siapa ya?.
Ji hyo:Erm S.E.C.R.E.T.Nanti korang tahu juga.Author,oi cik author ni aq nak tanya pasal oi yah author!.
Author telah terbang mengikut hatinya bersama buah hatinya.Siapa hehhehe rahsia.
Ji hyo:Yah author!.Haah yah author Tao kat sini!.
Author:Mana?!.
All except Ji hyo:Huh?.AUTHOR SUKA TAO?..
Author:Er...hihihi..
Ahli Exo selain Chanyeol dan Sehun datang.Semua memandang Sehun.Sehun membisik sesuatu pada Tao.
Sehun:Tao,author kata dia suka kau.
Tao:Aq pun suka dia.Dia tu kan comel,sewel,gila tapi bila dia start ambil berat,dia memang baik hati.Author ya aq sayang kau sorang jer(peluk author).
Author:(Mati dalam pelukan hangat Tao).
Tao:Kekekekeke cutelah author kita ni.
Jungkook menghempas pintu biliknya dan kunci.Semua memandang author.Author di paksa pujuk oleh 6 mamat gila + sewel dan bodoh jugak.Author masuk dan lihat Jungkook duduk di katil.Author duduk sebelahnya.
Author:Yah Kookie,kau asal?.
Jungkook:Tao atau aq mana kau pilih?.
Author:Hah er....dua-dua.
Jungkook:Sorang jer.Bagitahu jujur please.
Author:(Lari ke bumbung.Bersedia untuk terjun)Bye aq mati dulu.Pilihanku ialah MATI!..
Author terjun.Semua ternganga.Tiba-tiba seseorang tangkapnya.Hensem,berkarisma dan kacak.
Jackson:Gwenchana?.
Author:Dae kamsahamnida...
Jackson:Wǒ hěn gāoxìng jiàn dào jiékèxùn wáng(Saya Jackson Wang selamat berkenalan).
Author:Wǒ zhù zài gébì àh rà hé chuányuán(Saya Ah Ra dan tinggal bersebelahan rumah awak).
Jackson:yugmyeong-e meomul malhae ij-eu namja(Lupa nak bagitahu saya tinggal bersama 6 orang namja).
Author:Wah awak boleh cakap macam-macam.Mianhae sebab tak pasal-pasal awak kena angkat si berat macam saya.
Jackson:Anni jom saya hantar awak balik.
TING TONG.........
Jungkook sedang makan biskut merenung namja yang mendukung author.
Jackson:Bye Ah Ra oh ya Notre amour est comme la terre et les cieux parce que le corps a été couvert par un bel homme, mais je vais vous faire tomber en amour avec moi, tenez ma promesse Ah Ra(Cinta kita bagaikan bumi dan langit kerana awak telah dilindungi oleh lelaki yang kacak tetapi saya akan pastikan awak jatuh cinta dengan saya,pegang janji saya Ah Ra).
Author:Ah sweetnya.
Jungkook menghempas pintu dan tarik author ke sofa.Dia membuka tv.
Jungkook:Best ker dapat jumpa Got7?.
Author:Best kot oklah aq nak tidur.Bye(cubit pipi Jungkook dan tidur).
TBC
Sorry author dah start mengarut.Hahahaha.Bosan apa kata dengar lagu Wolf Exo Malay sub kat atas.
YOU ARE READING
Lawak Running Man,Bts Dan Exo.
Hayran KurguBayangkan apabila kumpulan idol iaitu Exo dan Bts berjumpa kumpulan pelakon rancangan terkenal iaitu Running Man.Lebih-lebih lagi Exo dan Bts pernah muncul dalam Rancangan Running Man tapi ini tinggal bersama. Chanyeol:Boboiboy Galaxy!. Ji hyo:Yah Y...