Welkom in deel twee van de zombie serie! Allereerst wil ik jou, beste lezer, bedanken dat je op mijn boek geklikt hebt en nu de moeite doet om mijn woorden en zinnen te lezen. Ik mag je nu al!
Voor je dit boek gaat lezen is het misschien handig om te weten dat dit deel 2 is. Mijn eerste boek was ‹‹ Zombie ziel ››, maar dit boek kun je ook los lezen van het eerste. Als je toch interesse hebt in het andere deel, lees dat dan eerst voor je dit boek begint te lezen.
Ik waarschuw je wel (zowel nieuwe als oude lezers): mijn schrijfstijl is in dit boek anders dan in deel 1. Deel 1 was uit een ik-persoon en in de tegenwoordige tijd (vtt). Dit boek zal niet uit een ik-persoon geschreven worden en in de verleden tijd (vvt).
Voor de rest heb ik maar 1 regel;
Niets uit dit boek mag overgenomen worden op welke manier dan ook, zoals opslaan via een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt worden in enige vorm of wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnames of op welke andere manier ook, zonder schriftelijke toestemming van de uitgever - ik dus.Ik wil verstopper ook nog bedanken voor het maken van de cover. Ook een bedankje voor princessnikataa DianneRedeman riri414 dat jullie de moeite hebben genomen zo een mooie covers te maken, maar om de een of andere reden overtrof deze cover mij toch het meest. Er waren nog een paar andere mensen die me een mailtje gestuurd hadden maar waarvan ik geen cover doorgestuurd gekregen heb.
Ik heb er ook over nagedacht hoeveel keer en wanneer ik nieuwe hoofdstukken zal uploaden en ik denk dat ik ga proberen elke zondag een hoofdstuk te uploaden. Nu kan ik dat nog niet beloven, maar ik zal het wel zo veel mogelijk proberen. Als er eens op zondag geen hoofdstuk online komt, betekent dat dat ik geen tijd had en dat hij later in de week hier op Wattpad online zal komen.
Voor de rest wens ik jullie veel leesplezier!
JE LEEST
Zombie Ziel #2: Sterfelijk gezield
FantasyIn dit boek zul je de avonturen meebeleven van de de zombie Neff en het vluchtende meisje Leyla. Elk hebben ze hun eigen verhaal, hun eigen perspectief op de dingen. Tot ze tegen elkaar oplopen en hun hele wereld voor een tweede keer op zijn kop kom...