Her zaman ki sıradan bir sabaha uyandım ve yataktan kalktım. Lavabo ihtiyaçlarımı karşıladıktan sonra sarı kazağımı, kot pantalonumu giydim ve mutfağa,annemin yanına indim."Annem! Günaydın! "
"Canım..." dedi ve yanağımdan öptü.
"Babam nerde?"dedim ve annemin hazırladığı Kaşarlı tosttan bir ısırık aldım.
"Arabayı ısıtmaya gitti. Eksi bilmem ne dereceymiş." Bilmem ne... Annemi seviyorum!
"Ay evet! Çok soğuk! Zaten sabaha karşı yorganım düşmüş. "
"Kıyamam. " Annem... Neyse geç kalmamalıydım!
"Neyse canım! Ben çıkıyorum!"
"Bay bay!" Dışarı çıktığımda her her Bembeyazdı. Kar vr kar... Şimdi Jennie kesin çıldırmıştır. Tam bir kar hastası! Ben bunları düşünürken arabaya binmiştim.
"Babacığım..."
"Söyle prenses."
"Şey, biliyorsun. Jennie'nin yarın doğum günü."
"Gidebilirsin. Saat yarım da evde olmazsan dünyayı ayağa kaldırırım."dedi ve gulustuk. Ailemi seviyordum...
***
Daha ikinci dersin teneffüsü olmasına rağmen çok sıkılmıştım!
"Ponçiğim!! Neyin var!!?"diye yanağımı öptü Jennie.
"Hiiç! Can sıkıntısı! "
"Hiiimm! Ee partime geliyorsun!! Yani dimi??"
"Tabii geliyorum şapşik!"
"Ayy! Olley! O zaman..."dedi ve durdu. Durmasının nedeni kafamızda dikilen Jackson'ın olmasıydı. Jackson ile çok takılmadığım için onu çokta takmıyordum.
"Ne var?"dedim tek kaşımı kaldırarak.
"Lisa Winston sen misin?"
"Evet...Ne vardı?"
"Hiç. Sordum sadece."dedi ve grubunun yanına geri döndü. Jennie ile birbirimize 'deli bu' bakışları attık bir süre. Sonra ise grubu ile sınıfa girdiler. Daha sonrasında da hoca girdi...
***
Eve gelir gelmez hazır makarnamla odama geçtim. Annemler daha işten gelmediğine göre biraz dizi izleyebilirdim. Yatağıma geçtim ve leptontan "l hear your voice" yu açtım. On üçüncü bölüme geldiğimde biri gizli numaradan aradı. İlk başta kapatmak için hazırlansam da delilik yapıp açtım.
"Alo?"
"Lisa? Ben Jackson..."
"Jackson? Haa... Ne vardı?"
"Kapının önündeğim. Kapıyı açar mısın? " dedi ve kapattı. Bende söylene söylene kapıya gittim ve sertçe açtım.
"Ne vardı acaba?"
"Belki beni sapık falan sanacaksın ama bana sırtını açar mısın? "
Herkese Merhaba!!! Acemilik dolu hikayem ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz! Sizi seviyorum! ! Vote ve yorumlarınızı bekliyorum!!!♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtlar Çetesi
WerewolfNormal hayatı olan Lisa'nın, Jackson ile tanışmasıyla hayatındaki değişiklik...