5.Bölüm

10 0 0
                                    


        O olaydan sonra Jackson'ın evinde kalmaya başladım. Aslında Jennie'de kalacaktım ama Jackson beni korumak için onda kalmamı uygun gördü. Ve şu an salonda TAM TAKIM oturuyoruz.

"Off!"dedi Kyristal ve Jackson'ın yanına oturdu. Aramızda tek kurt olmayan Jennie masum masum bana bakıyordu.

"Jack! Hadi motorla uçalım biraz!" Motor?

"Kyristal. Şu an ciddi bir durumdayız ve sen motorla gezmek istiyorsun! " diye bağırdı Jackson.

"Kusura bakma ama sevgili güçlü yeni kurt için yas tutamam!"dedi ve hızla odayı terk etti.

"Jackson. Kyristal haklı. Zaten beni sevmiyor. Yani ona yüklenme. "

"Şu an umrumda olan sadece sensin. Hatta gel biraz normal insanlar gibi lunaparka gidelim."dedi. O an öyle mutlu oldum ki!

"Ciddi misin?"
"Evet!"dedi ve elimden tuttu. Jennie'ye baktığımda en az o da benim kadar şaşkındı...

                      ***

"Aaaaaaaaa"diye avazım çıkana kadar bağırdım! Neden mi? Önünüze testereli bir adam çıkıyor ve içinize kadar eğiliyor!

"Jackson! Ölcem! Ay ölcem!"dedim ve sımsıkı sarıldım Jackson'a. Bindigimiz tren sallaninca daha da yakinlastik ve benim kalbim depar attı! Hayır niye heyecanlandım ki şimdi?

    Gün böyle geçti ve şu anda sakin bir ortamda,evin bahçesinde yıldızları seyrediyoruz.

"Hayat ne güzel değil mi?"dedim.

"Güzel ama... tamamlanirsa daha da güzel! "

"Nasıl yani?"

"Mesela ben şu an eksiğim. Hayat arkadaşım yok." Sevgili mi istiyor acaba?

"Ama istersen olur. Hatta bu dibinde."

"Kimmiş? " diye heyecanla sordu.

"Kyristal! Sana nasıl bakıyor görmedin mi? Kız sana yanık! "Bir anda yüzü düştü.

"Ama ben istemiyorum. Belkide kalbimde başka biri var. Olamaz mı? " dedi. Artık yüzlerimiz çok yakındı. O bana,ben ina bakıyordum. Birden dudaklarıma bakınca kızarmış yüzümle ayağa kalktım.

"Vay be! O gizemli kızı çok merak ettim doğrusu! " dedim ve hızla içeri girdim. Jennie ve Wendy"ye kaş göz işareti yaptım ve son hızla kaldığım odaya girdim. Onlar da girdi ardından ve yatağa dolustuk. Wendy ile de yakın olmuştuk zaten.

"Noldu kız? " dedi Wendy.

"Bilmiyorum! İnanın bilmiyorum! Bugün çok güzel geçti. Ben çok mutluydum bugün! Bazen yakinlastik. Korktugumda sarıldım falan... kalbim... sanki uçtu o zamanlarda... utandım. Ama çok ta mutlu oldum. Sonra... Demin bahcedeyken. Aşk konusu açıldı. Kyristal var dedim. Aşık sana onla sevgili ol falan dedim. Kalbimde başka biri var dedi. Sonra dudaklarıma baktı..."dediğim anda çığlığı bastı benim deliler!

"Kız durun! Sonra dayanamadım kalktım gittim yanından. Gitmesem kalpten giderdim!"

"Ayyy! Bizim Jackson sana aşıııık!" dedi Jennie.

"Off! Saçmalamayın!"

"O değilde! Siz bahcedeyken konuştuk biz. Yarın parti var!"dedi Wendy.

"Ne partisi!?"

"Kurtlar partisi!" dediği anda gözüm Jennie'ye kaydı. Yavaşça elini tuttum.

"Eğer sen gelirsen... sana aç gibi bakarlar."

"Olsun be canım. Yanında olayım yeter ki!"dedi canım. Daha sonra ne mi oldu? Biz üç deli birbirimizi gidiklayarak öldürmeye başladık...

                  Parti Gecesi


        Partiye gelir gelmez gözler Jennie'ye çevrildi. Birde bana. Artık nedenini biliyordum. Zaten mavi gozluydum.

"Kris sanırım korkuyorum. "Dedi Jennie. Ben güçlü görünmek için bir içki söyledim kendime. Bugün eglenecektim! Zaten içkiyi ictikce sarhoş oluyordum... oluyordum...

"Jack... ben bir hava alayım."dedim ve çıkışa yöneldim. Arkamdan geliyordu. Dışarıya çıkınca derin nefes aldım... belimdeki elini hissedince aniden ona sarıldım.

"Sakın beni bırakma..."diyordum.

"Asla... seni hep koruyacağım meleğim..."

"Jackson... Kalbin neden bu kadar hızlı atıyor? "

"Çünkü... Sana-"konuşmasını içeriden gelen çığlık sesi ve ulama kesti. Bu ses... Jennie'nin di. Ona biri dokunmuştu! Aniden gözlerim mavilesti ve kurta dönüştüm. Heryerim beyazdi. Rengimi seviyorum... Jennie'yi yerde hareketsizce yatarken görünce sinirlendim ve suçlu olan sariya doğru koştum... koştum... ve üstüne atladım! Her yerini ısırıyor,parçalara koparıyordum...

Umarım beğenirsiniz! Sizi seviyorum! Vote ve yorumlarınızı bekliyorum! !!♥ ♥ ♥

Kurtlar ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin