Jackson o gün lanet okumuş bir daha da benle konuşmamıştı.Ve ben bugun Mark ile konusmaliydim!"Canım. O gün olanlar... Hem sırtında ne var ki senin? "
"Bilmiyorum. Bu zamana kadar bilmiyordum yani... o gün eve gelince de baktım sırtıma. Garip bir şekildi..."dediğim anda masada beyaz olan iki el frk ettim. Bu Kyristal'di.
"Ne var?"
"Jackson'ı merak ettiğini sanmıştım. "dedi ve güldü. Aynı anda gözleri sarardi ve eski rengini aldı.
"Ah! Çok da değil! "Yalan! Çok merak ediyordum!
"Hımm. O zaman bunj söylemem de sakınca yoktur... Jackson dört gün önce gece,yanıma geldi. Çok kötüydü ve göğsümde ağladı." Dört gün önce... o gündü. Hızla ayağa kalktım.
"O nerde?"
"Hey! Sakin-"demesine kalmadan yumruk attım. Mark "Çok güçlü"degince hirslandim ve tekme attım. Tamam katil olamam! Hızla yanından giderken Mark peşime takıldı.
"Hadi gel! Nerde olduğunu biliyorum. "
***
Mark'ın beni getirdiği yer ormanlık alandı. Biraz ilerlegince bir kurt gördüm ve sıçradım.
"Mark..."
"Ee! Yaa bunlar hep var. Yabani gibiler de..."dige bağırdı ve kurt durdu. Yavaşça bir yere gizlendi. Sonra ise arkamizda duran Jackson'ı fatk ettim. Arkamı döner donmez ona sarıldım.
"Jackson..."
"Lisa..."
"Ne olduğunu anlat bana nolur!"
"Bak... herşeyi anlatacağım. Ama zamanı gelince. Şimdi. Mark. Takımı topla. Eğitim için kurtta getir."dedi Jackson. Mark az sonra gözden çıktı ve hemen ulama sesleri duyuldu. Korkudan Jackson'a sarıldım. Korkakça elini belime doladi. Daha sonra ise Mark,Kyristal,Kris ve Wendy geldi. Hepsinin gözleri sariydi. Ve ben mal olarak bunu asla anlayamayacagim.
"Lisa... Şimdi buraya bir kurt gelecek. O kurta gücünü göster. O kurta bak ve ona yapmak istediğin şeyi düşün. Otomatikman yaparsın zaten. Hadi kızım..."dedi ve uzunca alnimi öptü. Daha sonra ise kurt belirdi. Onunda gözleri sariydi. Bana sertce baktı ve koşmaya başladı. Hiçbir şey yapamadım. Üstüme atladı ve beni parcalamaya başladı. En sonunda nerden geldiğini bilmediğim güçle kurt ittirdim ve kurt uçtu.
"Ayağa kalk! Kalk ve savaş benle!"diğe bağırmaya başladım. Kurt hızla kalktı ve koşmaya başladı. Önünde durdum ve ellerim otomatik bir şekilde havaya kalktı. Yatay biçimde dimdik durdu. Avuclarimdan mavi ışınlar çıktı. Kurt saniyesinde yok oldu. Nefes nefese arkamı döndüğümde Kyristal bana çatık kaslarla bakıyordu. Jackson yanıma geldi ve:
"Sen dünyada gördüğüm en güçlü kurtsun..."dedi.
Umarım beğenirsiniz! Sizi seviyorum! Vote ve yorumlarınızı bekliyorum! !!♥ ♥ ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtlar Çetesi
WerewolfNormal hayatı olan Lisa'nın, Jackson ile tanışmasıyla hayatındaki değişiklik...