Dediği şey ile donmuştum. Sırt açmak mı?"Salak!"diğerek kapıyı kapatıyordum ki birden içeri girdi. Şu anda duvara yaslı bir şekilde, dibimde duran Jackson'a bakıyordum.
"Önemli bir konu. Bak..."
"Üzgünüm! Senin için böyle bir şeyi yapamam! Hem! Birazdan annemler..."dememe kalmadan arabanın sesi duyuldu. Yavaşça pencereden baktığımda annemlerin geldiğini gördüm.
"Bak geldiler!! Ayy!! Ne yapacağız??"diğerek maloş maloş etrafta dolaşıyordum.
"Sakin ol." Cidden mi?
"Gel!"dedim ve odama çıkardım onu. Tamam. Odamdaki banyoya saklayabilirdim. Yada... yatak altı. Yok hayvan gibi uzun bu!
"Gir banyoya!"
"Sen de gel!" Çocuk deli!
"Ya saçma-"dememe kalmadan beni banyoya çekti ve içerden kilitledi. Kahretsin dolabım açık kalmıştı ve içinde kızsal şeyler vardı. Ben daha domates olmadan Jackson onları görmüştü ve güldü.
"Gülme! İnşallah kız çocuğun olur!"dedim ve dolabın kapağını kapattım. O sırada annemin sesi duyuldu.
"Kızım!! Nerdesin? "
"Annem! Lavabodayım." O sırada Jackson halıya takıldı ve poposunun üstüne düştü. Gülmeden edemedim.
"Kızım? Iyi misin?" diye sordu annem telaşla.
"İyiyim annr çöp kovası düştü."
"Hii. Peki o zaman."
"Anne ben uyuyacağım. Siz şey edersiniz. Iyi geceler! " annem de öpücük sesi çıkardı ve kapı sesi duyuldu. Yavaşça çıktık. Çıkar çıkmaz kapıyı kilitledim ve yüz üstü yatağa uzandım. Jackson'ın yavaşça sırtımı açmaya çalıştığını fark edince hemen geri çekildim.
"Yapma!"
"Lisa... Önemli."
"Senin için önemli! Benim için değil! "Güldü ve bana iyice yaklaştı.
"Tam tersine, aslında senin için daha önemli. Eğer sırtında gerçekten de o iz varsa... hayatın değişecek..."
***
Sabah uyandığımda Jackson yanımda yoktu. Evet. Gece birlikte uyuduk. Hemen kalktım ve siyah kotumu,üstümede beyaz gömleğimi giydim. Saçımı da örüp aşağıya indim. Annemler izinli olduğu için daha kalkmadılar tabii! Ayakkabılarımı giyip evden çıktım.
***
Okula geldiğimde Jackson yoktu. Aynı sınıftaydık ama çantası falan da yoktu.
"Jennie! Surdaki Jackson'ın yakın arkadaşı olandı dimi?"diğe telaşla sordum.
"Evette-"demesine kalmadan çocuğun yanına uçtum.
"Şey..."diğerek kendimi belli ettim. Beni görünce gözleri biran koyu sarı oldu. Yada ben şizofrenlik yaptım...
"Sen... ne vardı? "
"Ben Jackson'ı merak ettim." Hemen ayağa kalktı.
"Onu... merak etme! O..."
"O?"
"Bir parti ayarlıyor. Böyle bizimkilerle aramızda. Ee... isterseniz sizde gelin. Jennie ile?"
"Ee... olur! Saat?"
"20.00 'da. Jackson alır seni zaten."
"Süper. Sağol Mark!"dedim. Adının Mark olduğunu Jennie'den öğrenmiştim.
"Jennie! Bugün parti var 20.00'da! Geliyorsun! Okuldan sonra bize gel Jackson bizi alsın. "
"Ayy! Mark ile parti!"
"Jennie? Yoksa sen..."dedim ve kahkahayı bastım. Benim Jennie"m ilk defa birine tutulmuştu!
-Jackson-
"Ne diyon lan sen!? Mark!""Abi kız birden soruları sorunca heyecan ettim şey oldum ne yapayım? "
"Kurtuz lan biz! Kurt partisine davet etmişsin lan! Orda o jadar yavsak aç kurtlar varki..." evet bizim salak Mark kurtlar partisine davet etmiş!
"Abi kızın gözleri mavi gözüküyor." Evet normalde kahverengi olan Lisa aslında maviler grubundaydi. Soyleki; sarı ve mavi kurtlar olarak düşman gruplar var. Ne yazikki biz sariyiz. Ama Lisa'nin sirtindaki izi görmeden emin olamam...
"Neyse! Ben kızları almaya gidiyorum!"
***
-Lisa-Beyaz dantelli elbisemi(multi) gitmiştim. Tamam guzeldim. Kapı sesi duyuldu ve sanırım babam ile Jackson tanışmıştı. Jennie ile aşağı indigimizde gulusuyorlardi. Annemlerlede vedalastik ve arabaya bindik. Jackson bana hayran kalmıştı ve oda... neyse...
"Jackson. Çok gerginsin?"dedim soru sorarcasına.
"Yoo."dedi ve hızlı bir şekilde arabayı park etti. Bara girince birden herkesin gözleri sarı şekilde bana cevrildi. Bazıları bana sinirle bakıyordu... hele bir tane kız... Kız bana bildiginiz uçtu! Jackson ani bir şekilde onu havada tek koluyla tuttu.
"Tera! Sakin ol! O... o işte! "
"Jackson! Bu o olamaz! Iki kandan-"
"Sus!"dedi Jackson ve benim kolumdan tutup sahneye çıkardı. Tamam. Titriyordum.
"Hey! Wolf!"diğe bağırınca herkes ona sarı gözlerle baktı. Niye herkes sariydi ve Jackson Wolf demişti?
"Bu Lisa..."birden herkes bana sinirle baktı.
"O lanet gözlerinizi ondan uzak tutun! Bu o olabilir! Daha emin değilim ama onun suçu yok..."dedi ve aniden oda sarardi. Daha sonrasında beni aldı ve kızlar tuvaletine soktu.
"Jackson burasi-"
"Sst!"dedi ve arkama geçti. Yavaşça fermuari açtı. Sonra ise:
"Lanet olsun! Niye sen?!"
Umarım beğenmissinizdir ponçikler! !! Vote ve yorumlarınızı bekliyorum! !!♥ ♥ ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtlar Çetesi
WerewolfNormal hayatı olan Lisa'nın, Jackson ile tanışmasıyla hayatındaki değişiklik...