Allahım niye kaldırmıyolar acaba beni . Saat kaç oldu ki..
Lan sus bak simdi biri gelecek uyandırmaya çalışacak sonra dır dır edicen haa...
Tamam haklısın iç ses.
İç sesime hak verip tekrar uykuya daldım. Annem ya da Gözde gelmeden uyuyayim.
Odamın kapısı açıldı.
Ya sesimimi duydular yaaa. Uffff ne güzel uyucaktim ama ben
Ben sana demedim mi gerizekalı Derin.
Yaaaağggggg sus sende hemen kendini haklı çıkarmaya çalışıyon zaten.
Biri bana dogru yaklasıyor. Hissediyom lan. Allahım bu parfüm ... Gözde geldi bittim beğğğğğğ
- Deriiiiinnnnnnnnn kalk lannn
Diyerek üzerime atladı hayvan.
Kalk lan üstü.....mden . La....n konu.....şamı....yommm.
Ohhhh sonunda helva yiyecem yaaa. Hadi bi ölde helylva yiyem artikkk. Uzun zamandır yemiyomm....
Lan iç ses senin ebeni varya.....
Gözde kalksana lağğğğ.
Gözde üzerimden kalkıp yanima yattı.
- Kızım kal hadi yaa saat 12 oldu . Sen zaten işinden geç kaldığın içın kovulmadin mı?
Heee. Neymiş çok uyuyomuşum, hep geç geliyomusum, toplantilarda uyuya kalıp sunumları kaçırıyomuşum, patrona kahve götürürken ayağım takıldı kahveyi üzerine döktüm adam yine uyuya kaldın. §imdide uyur gezer oldun diyo.
Adam haklı Derin . Bi gece uymadın iş yerine gidince de hep uyuyup hemde geziyodun hatta merdivenlerden yuvarlandın nasıl hatırlamıyon mal.
Sus lan . Ben uyur gezer deilim . Sadece azıcıcık uyumüş olup merdivenlerden yuvarlanmış olabilirim .
-Derin adamlar haklı hem sakar hemde her dakka uyuyorsun be kızım. Adamlar uyuyan sekreteri ne yapsınlar.
Sus be Gözzde nasıl arkadaşsın sende.
- Uff tamam be susutum. Hadi kalkta öğle yemeğini yee.
Ne öğle yemegi lan daha kahvaltı yapmadim
- Yuhhh Derin . Bende diyorum Ada teyzem niye beni aradı diye.
Hee cidden annem seni niye aradı?
- Işi varmış . Derini uyandır da birz dışarı cıkında uykusu açılsın diyodu
Haa tamama . Kahvaltıyı dışarda yapsak?
- Hayır tatlım sen kahvaltı yapacaksın ben öğle yemeğimi yiyicem ... zuhahahhah
Bu ne bicim gülme şekli yaaaa...
Kız en azında 24 saat uyumuyor.
Lan birinizdr beni anlasanız şaşarım zaten.
Hadi o zaman kalkalım da hazırlanalım.
-Hadi kuzum kalk .
******
Gözde kot şort üzerine beyaz bol t-shört ve siyah spor ayyakbılarını giydi. Aşık oldugum renklı kızıl saçlarınıda dalgalı yapti.Ben siyah yüksek bel pantolan göbegim açık kalacak şekilde beyaz t-shört ve beyaz spor ayakkabılarımı giyip uzun saçlarımı düzleştirdim.
Gözde ve ikimizde az makyaj yapmıştık. Maskara ve parlatıcı sürdük.
MERHABALAR. YENİ HİKAYEM UMARIM BEĞENİRSİNIZ ....
DESTEKLERINIZI BEKLIYORUM...
FİKİR ÖNERISİ YAPABILIRSINIZ YORUMA AÇİĞİM.:********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİNLE UYUMAK
ChickLitBiriyle uyumak bu kadar mı güzel ve huzur verici olabilir. Tabii birde uyuduğun kişi sevdigin kisiyse. Tamam uykuya aşık bir kızım ama benim ona yaklaşmamı sağlayan şey uyku olunca daha da cok sevmeye başladım herhalde.