-6-HALİSÜLASYON

18 10 12
                                    

Merhaba mantıcıklarımmmm.
Sizleri çok özledim. Hemen bölüme başlayalım.

HATIRLATMA

"Benim kocam tam bir hayvan
Yapmışım yanlış seçim
Maç izler hemen uyur
Horlar osurur eşim

Hem söyleyip hende camı silmeye devam ediyordum. Hem de yoldan geçenler bakıyordum.

Bin defa küfrettim beni ona verene
Gerçekten pişman.....

Şarkım yarıda kesilmişti. Çünkü onu gördüm.

Onun burada ne işi vardı? Beni nasıl buldu? Neden peşimi bırakmıyor artık? Ben ondan kaçmak için herşeyi yaparken o nasıl olur , beni nasıl buldu?

Aklımda bin bir soru vardı. Bana çok dikkatli bakıyordu. Gözlerimden yaşlar süzülmeye başlamıştı bile. Eve çok fazla yakındı. Alt katta olduğumuz için rahatlıkla görebiliyordum. Salonun camları yerden tavana kadar olduğu için önünde belime gelen camdan bir korkuluk vardı ve bende ordaydım. Suratını tam net görebiliyordum. Göz yaşlarımı silerek gözlerimi sımsıkı kapattım belki halisülasyon görüyorumdur diye. Açtığında o yoktu. Emin olmak için gözlerimi etrafta gezindirdim ama yoktu. Ne yani ben halisülasyon mu gördüm şimdi?

Off Derin tabi halisülasyon gördün o buraya nasıl gelsin ki? Hem seni nasıl bulacaktı ki ?

1 HAFTA SONRA

" Gözde annem aradı 1hafta sonra gelecekmiş. İşi onaylanmış. Yani 1 hafta yine yalnızız."dedim. Gözde "niye söylemedim Ada teyzemi aradığını bende konuşurdum."dedi.
" Diyecektim ama işi olduğu için hemen kapattı. Hem benim canım sıkıldı hadi plaja
gidelim."diyince Gözde oturduğu koltuktan kalkarak ellerini birbirine vurarak çocuk gibi zıpladı. Gözde" Hadi o zaman hazırlanalım." dedi ve odasına çıkmaya başladı bende Gözdenin arkasından.
Hâla aklım onda . Ya halisülasyon görmediysem? Ya o gerçekten burdaysa? Gözdeye hiç birşey analatmadım. Anlatırsam hemen polisi arar. En iyisi hiç söylememek ti. Belki de halisülasyon gördüm.
Odama çıktım ve üzerimi değiştirmek için dolabımı açtığımda Rüzgar'ın ceketi ne gitti elim. Onu görmedim o olaydan sonra. Belki de buralarda oturmuyor. Ama onu görmek istiyorum. Tekrar yeşillerine bakmak istiyorum. Tekrar kokusunu içime çekmek istiyorum. Siz şimdi diyeceksiniz ki ne zaman kokusunu içine çektin ki özledin kokusunu? Beni kucağında eve getirken ben arabanın içinde kendime geldim ama belli etmedim.
Rüzgar'ın kucağından inmek istemedim. Tabi ben durur muyum? Kafam onun boynuna yakındı. Kokusunu içime çektiğimde o kokuyla boğulmak istedim.
Allahım ben ne diyorum yaaaa. Onu bir daha görme şansım yok ken ben ne saçmalıyorum. Hemen ellerimi cekketten çekip siyah bikinimi ,güneş kremimi ,gözlüğümü,havlumu vs. Eşyalarını plaj çantamın içine yerleştirdim.
Üzerime beyaz sıfır kol t-shirt altıma ise buz mavisi şort giydim.saçlarımı doğal bıraktım.
Derin'in kıyafeti

Derin'in kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SENİNLE UYUMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin