Medya: Mert GÜVEN
Merhaba mantıcıklarım.
Bölüm eğlenceli olacak. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.İyi okumalar.💋
****
Yine gördüm işte. Kesin o. Ben halisülasyon felan görmedim işte o benim karşımdaydı. Bana ,gözlerimin içine baktı eskisi gibi.
Ben ondan kurtulamayacak mıyım?Ben bunları düşünürken
Egemen ,Alper ve Gözde aralarında konuşup gülüyorlar. Ama Egemen ve Gözde yaklaştıklarında Alper sinirleniyordu. Kimin arkadaşı. Rüzgar'da öyle . Rüzgar demişken yarım saattir telefonla biriyle konuşuyordu.
Telefonu kapattıktan sonra bana baktı. Ben gözlerimi kuma çevirdim. Rüzgar sandalyesinden kalkmadan "Alper hadi kalkalım. Kızlar bizi çağırıyor." demesiyle gözlerimi kumdan kaldırarak şaşkınca Rüzgara baktım. Ama hâla Alper'e bakıyordu. Kafamı olumsuz anlamda salladım ve tekrar kuma bakmaya başladım. Sonra eğilerek çenemi dizime koydum ve elimi kumda gezdiyorudum.Rüzgar öyle kızlar çağrıyor diyince şey oldum. Kesin kızlar güzeldir. Kızlar çağırıyorsa kutu kutu pense oynamazlar yani.
Kutu kutu pense oynarken başka şeylerde oynarlar kızlar. Buldular yakışıklı erkekleri sadece kutu kutu pense oynamazlar.
Uffff bu kutu kutu pense nerden aklıma geldiyse .Aha valla da buldum .
Oyun oynayacağız.
Rüzgar hâla Alper'e kalkmasını söylüyordu.
Alper" Hangi kızlar ?" diye sordu.
Rüzgar gülerek "Jale ve Gülşen kim olacak başka." dedi.
Hemen lafa ben girdim "Onlar gelsin buraya." diyince Gözde ne saçmalıyon kızım sen bakışı attı.Rüzgar şaşkın bir şekilde" Emin misin? " diye sordu . O soruya Emin değil Derin'im diyesim geliyor ama dersem kesin gider.
Emin de demiyecektim.
"Evet gelsinler." dedim.******
Egemen ve Gözde ile bizim eve gidiyoruz. Rüzgar ve Alper'de Jale ve Gülşen denen kaşar peynirleri almaya gittiler.
Plajdan gelmeden önce kıyafetlerimiz giymiştik. Tekrar değiştirmeye gerek yoktu. Gözde bir ton laf etti.
Niye çagırıyosun. Tamam hadi anladım Rüzgarın kıskandında niye bizim eve çağırıyosun. Diyip durdu. Egemen de gülüp duruyordu zaten.Zil çaldı beklediğim kaşar peynirler geldi.
Oturduğum yerden kalktım kapıyı açtığımda ağzım biraz açık kaldı.
Önde Rüzgar ve sarışın bir kız vardı. Sarışın kesin Jale. Sort giymiş ama giymeseydi daha iyiydi. Pembenin en iğreç renginde bir t-shirt giymişti. Ama içinde giydiği südyeni rahatlıkla görebiliyordum. İçeri geçtiler arkadan Alper ve Gülşen girdi. Gülşen ise kumraldı. Ultra mini siyah bir elbise vardı.İçeri girdiler oturma şeklimiz üçlü koltukların birine Jale ve Rüzgar diğerine Gülşen ve Alper oturmuştu.
Tekli koltukların birinde Egemen çoktan oturuyordu. Ayakta Gözde ve ben vardık ama tek koltuk kalmıştı. Gözde koşarak oturdu ayakta ben kalmıştım. Mal mal koltuklara bakıyordum tam da ortadaydım.Egemen güldü ve kolunu koltuğun kenarından çekti ve eliyle oraya vurarak " Gel gel sen ayakta kalma sana kıyamam ben cadım. " dedi gülerek.Bende ayaka uçlarında sekerek gittim Egemen'in yanına .
Egemen kolunu çekti bende yan oturdum.
Egemen tikimle oynayınca yerimden hareket ettim kıçım kaydı düşecekken belimden tuttu.
Güldüm ve gözümü salonda gezdirdim.
Rüzgar'ın gözlerinin en koyu yeşilerle karşılaştım. Sinirlenmiş miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİNLE UYUMAK
Chick-LitBiriyle uyumak bu kadar mı güzel ve huzur verici olabilir. Tabii birde uyuduğun kişi sevdigin kisiyse. Tamam uykuya aşık bir kızım ama benim ona yaklaşmamı sağlayan şey uyku olunca daha da cok sevmeye başladım herhalde.