-8- BU İSTEĞİM SANA AĞIR GELEBİLİR

22 9 0
                                    

Fazla uzatmıcam mantıcıklarım. Bu bölüm için güzel planlarım var haydi hayırlısı...

Evet sonunda Jale'nin dediği bara gelmiştik. İzmir'de böyle bir barın olduğundan bile haberim yoktu. Ara sokaklardan girmişti Rüzgar buraya gelebilmek için.

Kapıyı açıp indim. Alper'de arabasını Rüzgar'ın arabasının arkasına park etti. Gözde arabadan indiğinde sinirliydi kesin Gülşene sinirlendi...

Gözde yanıma geldi. O sırda Jale konuştu."Hazırmısın tatlım?"dedi o iğrenç sesiyle.
"O tatlım diyen dilini bir yerine montalıcam senin de şu dediğin şeyi bi yapıyım." dedim sinirli bir şekilde.

Girişe geldiğimizde iğrenç içki kokuları ve müzik sesleri geliyordu. Önden Jale ve Gülşen indi merdivenlerden. Alper ,Gözde'de indi. Kendimi bir tuhaf hissettim şimdiden. Egemen eline omzuma koydu " Pandam istemiyorsan yapamak zorunda değilsin."dedi. Bu çocuk iyi ki vardı iyi ki kardeşim diye bildiğim biriydi. Bi dakika bu bana pandam mı dedi? Pandam ne ya.
"Pandam nedir ya uyuz ." diyerek karnına vurdum. Kahkaha atarak aşağı indi.
Rüzgar yanıma gelip " Hadi ufaklık gidelim."dedi.

Bu ne ya . Biri pandam der biri ufaklık .
Ayrı ayrı şey diyorlar ama ikisi de boyumun kısa olduğunu bana fazlasıyla belli ediyorlar.
Oflayarak aşağı indim.

Ağır içki kokuları etrafı sarmış ve daha akşam olmadan çok doluydu bura saatte 6'ydı.

Dans eden kızların etek boyu kalçalarını zor kapatıyordu.
Büyük bir masaya geçtik.

Rüzgar yayılarak koltuğa oturdu. Jale hemen Rüzgar'ın yanına gidip kolunu kaldırıp kolunun altına yerleşti ve elini Rüzgar'ın karnına koydu.

Bu kızı yolarım ben. Bende sandalyelerin birine oturdum ve etrafa bakıyordum.

Jale etrafa bakınıp duruyordu sonra elini Rüzgarın karnından çekip bir masayı göstererek konuştu
"İşte kızların prensi ,yakışıklı playboy'umuz orda oturuyor. Sende bu akşam playboy'umuzun yanında takılacaksın tamı tamına 2 saat." dedi.

2 saat mi uffff yaaa. Kaşar başka verecek görev bulamadı.
Ama ben bu kızın derdini anladım benide kendisi gibi adımı lekeletmekti ama olmayacak izin vermicem buna.

Yüzümdeki korku ve endişeyi silerek Jale'ye döndüm.
"Eğer tam 2 saat Ayberk'in yanında durursan sen napıcaksın?" dedim

"Sen hele bir 2 saat durda ama sanmıyorum. Yapsanda ben birşey yapmıcam tatlım." dedi lan senin tatlım diyen dilini eşşek arıları soksun.

Biraz büyük konuşacağım ama istediğimi Jale'ye yaptırmam gerekiyordu.

"Bir anlaşma yapalım oyuna biraz renk katalım. Ben Ayberk'in yanında 3 saat duracağım sende benim istediğimi yapacaksın. Anlaştık mı?" dedim

Alayla"Tamam ama kaybeden taraf sen olacaksın."dedi.

*****

Makyajımı tazelemek için lavobaya gelmiştik Gözde de  geldi benimle.

"Kızım cidden 3 saatmi bekleyeceksin  o çocuğun yanında?" dedi.

Malzemeleri çantaya koyup Gözde'ye döndüm.

"Jale'ye istediğimi yaptırmak için buna mecburum." dedim.

"Ama daha çocuğu tanımıyosun ya sana birşey yapmaya kalkışırsa Allah korusun." dedi.
Koca kadınların yaptıkları hareketi yaparak.

"Sen merak etme senin yanımda olduğunu bilmek bana yetiyor kardeşim. Hem sen varken bana kim ne yapabilir?" dedim ve birlikte güldük.

"Deli kız yaa."

SENİNLE UYUMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin