-4-UFAKLIK

25 13 4
                                    

Medya: Derin GÜÇLÜ

Merhaba arkadaşlar . Yeni bölümleri hemen yayınlamak istiyorum ama lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz.
İyi okumalar...

Tam zamanında yetişmişti . Sonradan içeri giren çocuk o da bir güzel dövdü. Kasayerin suratı tanınmaz hale gelmişti. Ben kanı gördükçe başım dönmeye başladı . Birden dengemi kaybettim ve tam yere düşecekken iki kol beni tuttu ama sonrasını hatırlamıyorum.

ALPER'DEN
Arabanın üzerinde oturmuş Rüzgarın gelmesini bekliyordum. Bi sigara alamadı . Yarım saattir Rüzgarın gelmesini bekliyordum. Arabanın üzerinden indim ve gezmeye başladım içeriden  sesler gelmeye başladı. İlk olarak cam kırılma sesleri geldi. Rüzgarın yine birşeyler kırdığını düşünerek yavaş adımlarla markete doğru yürüdüm. Sonra bir çığlık sesi gelince panikledim ve koşmaya başladım. Bu kız sesiydi. Rüzgar birşey yapmış olamazdı dimi.

Tamam öküzdür ama karşı cinsine el bile kaldırmaz. Ne olduğunu anlamak için daha da hızlı koştum ve sesin geldi yöne doğru ilerlemeye başladım. Ama bir türlü nerde olduğunu bulamadım.

Sinirden küfür edip. Koşmaya başladım ses arka taraftan geliyordu . Hemen arkaya gittim ve gördüğüm manzara ile gözlerim  kocaman açıldı.

Yerde ağzı burnu kan içinde kalmış bir erkek tabi yerlerde camlar vardı.  Diğer tarafta ise Rüzgar ve bir kız vardı.

Kız ağlıyordu Rüzgar onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
Yanlarına giderken yerde yatan erkeğin kaktığını ve elinde cam ile Rüzgara doğru gittiğini gördüm. Rüzgar onu farketmedi çünkü arkası dönüktü.

Tam Rüzgara yaklaşmıştı ki
"Rüzgar dikkat et !"
Diye bağırmam ile kenarı çekildiler. Ben ise çocugun üstüne atlayıp dövmeye başladım. Suratı tamamen kan içinde kalmıştı.

Rüzgar beni durdurdu.

********
GÖZDE'DEN

Nerede kaldı bu kız yaaa. Acaba başına birşey mi geldi?

Off be kızım nerdesin.
Sehbanın üzerinde duran telefonumu elime  alarak bahçeye doğru ilerledim. Rehberden ESMER'İM i bulup aradım.

Tabiki esmer'im Derin başka kim olacak.
Telefonu çalıyordu ama açmıyordu. Korkmuştum ve bahçede hızlı hızlı gezmeye  başladım.

Sinirden saçlarımı yolmaya başladım. Keşke tek başına dışarıya göndermeseydim. Gözlerimden damlalar akmaya başladı.

Yanaklarımda ki ıslaklıkları silerek tekrar aradım. Çok korkuyorum. Derin olmazsa ben ne yaparım. O benim çocukluğumdu  ,ilk onun omuzunda ağlamıştım, ilk rezil olmam , ilk kavgam , otobüsten ,AVM'den ,sinemadan hep birlikte kovulmuştuk. Bütün ilklerim onunla olmuştu ve benim hayatımı acısıyla ve tatlısıyla tamamlayan en önemli parçaydı. Bunları düşünürken tekrar ağlamaya başladım.

Telefonu açmıştı.. Evet evet  telefon açmıştı.

Ağlayarak konuşmaya başladım
"Derin'im nerdesin seni çok merak ediyorum " hıçkırdım ve devam ettim " Özür dilerim Derin'im. Seni tek başına  dışarı göndermemem gerekiyordu" tekrar hıckırdım " Derin ne olursun hemen eve gel ben sana sarılmak istiyorum " kendimi serbest bıraktım ve hıçkırarak ağladım.

Ayakların beni taşıyamaz hale geldi ve dizlerimin üzerine düştüm. Canım acımıştı ama umursamadım. Dizimden yukarıya doğru acı hissediyordum .

SENİNLE UYUMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin