Artık her başlamada merhaba mantıcıklarım dediğim için her seferinde canım mantı çekiyo.
Lafı uzatmadan yeni bölümüze başlayalım. Iyi okumalar.3 GÜN SONRA
DERİN'DEN
Yine en güzel şeyi yapıyordum. Evet uyuyordum. Uyuku kadar güzel birşey yok benim için. Hem uyuduğunda hicbir şey düşünmüyorsun.
Dert yok tasa yok.
Saat kaç olmuştur acaba yaa.
Dün çok yorulmuştuk . Yorucu bir geceydi.
Fesat anlamayın hemen. Su savaşı yapmıştık. Egemen, Gözde ve ben.
Çok eğelenceliydi ama.Gözlerimi zar zor açtım.
Tavanla bir güzel bakıştık.
Gözlerimi tekrar kapattım.
Hafifçe araladım ve kendimi yataktan aşağı attım.Ayyyyy canım acıdı ah anamm.
Yerde sürünmeye başladım. Kapının önüne gelince kolumu kaldırıp kapıyı açtım. Mutfaktan çok güzel kokular gelmeye basladı.Yerde sürünmeyi bırakıp duvardan destek alarak ayağı kalktım.
Bu koku Allhım...
Hızla aşağıya indim. Kokular artmaya başladı.
Adımlarımı bızlandırdım. Mutfağa girdiğimde annem kahvaltı hazırlıyor, Gözde ise masayı kuruyordu.Annemin yanına gidip yanağina kocaman bir öpücük bıraktım.
"Hoşgeldim valide sultan." dedim. Valide sultan denilmesini çok seviyor.
Yemeği bırakıp bana döndü. Sıkıca sarıldı bende ellerimi belime doladım.
"Oyyyy benim uyuyan prensesim uyanmışmı. Hiç uyanmıcaksın sandım kızım. Gözde'nin uykusu senin ki kadar ağır değil en azından. Bir tıkırdı duyunca uyanıyo Gözde kızım." dedi annem .
Gözde hemen araya girerek konuştu"iltifatların için teşekkürler Ada teyzeşum. Sende olmasan kimse bana iltifaf etmiyor."diyerek imayla bana baktı.
"Niye öyle diyosun Kızılım. Ben her zaman iltifat ediyorum. Hem herşeyi benden bekleme kendine sevgili yapta iltifatlarınıda sevgilin yapsın." diyerek sandalyeye oturdum.
Gözde sevgili konusunu annemin yaninda açınca çok utanıyor şuan ki olduğu gibi kızarıyor. Annem anlamış olmalıki gülmeye başladı.
"Ada teyze yaaa sen yapma bali zaten utanıyorum senin yaninda sevgili konusunu açınca. Bu da yetmezmiş gibi birde gülüyorsun ama ." diyerek sandalyeye oturdu.
Annemde gülmemek için kendini sıkıyordu her halinden belli oluyordu. Omleti masaya koyup sandelyeye oturdu .
******
"Yardım etseydin keşke Derin. Hani sende yedin ya ." dedi Gözde .
Umursamazlıktan geldim "Sen topladın ya kızılım ne gerek var elimi sürmeye. Hadi odaya çıkalım." dedim.
Annem ise mutfağı topladıktan sonra salonda oturmuş dergilere bakıyordu.
"Anne biz odadayız." diyerek yukarı çıkacakken annem durdu.
"Kızlar hazırlanında sizinle
alış-verişe çıkalım canım sıkılmıştı zaten. Sizinle de
alış-veriş yapmayı özledim." dedi annem.Gözde'yle birbirimize bakıp sinsice gülüşlerimizi birbirimize yolladık. Alış-verişi hangi kız sevmezki? Uzun zamandırda
alış-verişe çıkmıyoduk iyi olurdu aslında ."Olur valla Ada teyze. Biz o zaman hazırlanalım çıkarız." dedi Gözde.
Annem "Hadi hazırlanın bende hazırlanıyım." dedi .
Annemi onayladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİNLE UYUMAK
ChickLitBiriyle uyumak bu kadar mı güzel ve huzur verici olabilir. Tabii birde uyuduğun kişi sevdigin kisiyse. Tamam uykuya aşık bir kızım ama benim ona yaklaşmamı sağlayan şey uyku olunca daha da cok sevmeye başladım herhalde.