-9-Ateşle Oynuyor Ufaklık

40 9 15
                                    

Medya:Rüzgar SOYLU

Merhabalar mantıcıklarım.
Nasılsınız?
Okullar olduğu için pek fazla yeni bölümler yazamıyorum. Kusura bakmayın. Sizleri çok seviyorum...

DERİN'DEN
Jale ne kadar oflayıp yapmak istemese de yapmıştı.
Sabaha kadar Ayberk'in yanında durup istediklerini yapmak zorundaydı.

Ayberk'in benden istediği şey buydu zaten.

Eve sadece ben ,Gözde,Rüzgar ,Egemen ve Alper gidicektik. Gülşen'de Jale'yi yalnız bırakmamak için barda kalmak istemişti.

Sanki çok umrumuzdaydı. Kalabalıklıktan kurtulduk en azından. Tabi giderken ben ne kadarda Alper'in arabasına binmek istesemde Rüzgar beyefendi izin vermedi.

Alper şoför koltuğuna Egemen yanına Gözde ise arkaya oturmuştu. Ne var yani arkada benim için yer vardı ama binemedim işte.

Alper'in arabasına doğru ilerleyip arka kapıyı açmıştım ki kapı kapandı. Arkadan biri kapatmıştı arkamı dönüp kim olduğuna baktım.

Bu Rüzgardı .
Beni arabayla kendi arasında sıkıştırdı . Ellerini arabanın camına koyup beni kollarının arasına aldı.
Suratıma yaklaşmaya başladı.

Kalbim ağzımdan çıkacak gibi oldu. Kalbim ağzımda atıyodu sanki.
Ayberk yaklaştığında da kalbim hızla atmıştı ama o korktuğumdan olmuştu. Ama Rüzgar böyle durunca hiç korkmuyordum.

Suratını bana daha çok yaklaştı ve
"Nereye gittiğini sanıyosun ufaklık. Benim arabamla geldin benim arabamla gidiceksin." dedi .
Gözlerim kocaman olmuştu nefesinin sıcaklığını dudağımda hissediyordum.

Burası çok mu sıcak oldu ne? Birde akşamın bu saatinde.

İç sesime hak verdim. Hâlâ geri çekilmemişti. Biraz daha böyle durursam dudaklarım kendiliğinden Rüzgarın dolgun dudaklarına yapışacaktı. Niye bilmiyorum ama öyle hissediyordum.

Ellerimi kaldırıp Rüzgar'ın karnına koyup ittirdim. Çok az geri gitmişti. Ellerim hâlâ Rüzgar'ın karnındaydı. Kaslarını hissede biliyordum.

Rüzgar sırıtarak bana ve ellerime baktı. Ellerimi aniden üzerinden çektiğimde camdan Egemen kafasını sarkmış bir şekilde
"Gençler hayırlı işler. Bölmek istemem ama arabaya böyle yaslandığınız sürece gidemeyeceğiz. Siz gidin başka bir arabanın camında kaldığınız yerden devam edin ama şimdi çekilinde gidelim artık." dedi.

Rüzgar'ın kollarının arasından çıkmak için eğilip geçtim. Giderken de Egemen'in kafasına bir tane patlattım.

Rüzgar'ın arabasına yaklaştım arka kapıyı açtım binecekken yine aynısını yapıp kapıyı kapattı.
Arkamı döndüğümde gözlerimi devirerek konuştum."yine ne var Rüzgar ?" dedim
"İki kişiyiz ve senin arkaya binmeni gerektiren bir durum yok ufaklık. Hadi geç öne ." diyerek ön kapıyı açtı aslında haklıydı yani ama yanında kalbimin durmasını istemiyordum.

İnat etmeyip bindim. Kapımı kapattı. O da şoför koltuğuna oturdu ve arbayı çalıştırıp sürmeye başladı.

             ***
Hâla yoldaydık trafik vardı. Gözde'ye mesaj atmıştım gecikeceğime dair Gözde oynayladı ve evde oturduklarını söyledi Alper'de bizdeymiş ,Egemen bırakmamış.
Gözde Rüzgar'ın da bize gelmesini söyledi. Ben şimdi Rüzgara nasıl söyleyecektim.
Onun yanındayken çok utanıyorum. Tuhaf olan da utangaç bir kız değilim. Ama Rüzgar'ın yanındayken utanıyorum işte.

SENİNLE UYUMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin