dodatki

463 41 44
                                    


Czego brakuje w świecie Bangtanów? Kobiety

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Czego brakuje w świecie Bangtanów? Kobiety. I spokojnie, nie po to, by mieli z kim chodzić do łóżka, bo z tym sami sobie radzą. Raczej chodzi o to, że nikt tak nie ogarnie sytuacji jak płeć piękna. Nawet jeśli w tym gronie uchodził za takową Seokjin, to w końcu ta rola go przerosła. Dlatego Namjoon postanowił ułatwić życie swojemu ukochanemu i zatrudnił nowego pracownika. Oficjalnie - managera klubu. Nieoficjalnie - nianię. Te duże dzieci stanowczo jej potrzebowały.

Chłopcy siedzieli zniecierpliwieni na kanapie, chcąc już wrócić do swoich zajęć, jednak nie mogli, dopóki spóźniona pół godziny kobieta się nie zjawi. Takie było polecenie szefa, a jego mimo wszystko każdy się słuchał.

Już mieli zacząć marudzić, gdy nagle drzwi otworzyły się z hukiem i do pomieszczenia wpadło mierzące metr sześćdziesiąt pięć tornado. Kobieta, a raczej dziewczyna, o oczach, w których można było zobaczyć bezkresny ocean, zatrzymała się przed nimi i zmierzyła wzrokiem. Pod wpływem tego spojrzenia Bangtani przełknęli ślinę czując powiew zimna. Po samej atmosferze każdy z nich stwierdził, że niepozorna nieznajoma jest ucieleśnieniem ich koszmarów.

- Rozumiem, że nie doczekam się przedstawienia. W takim razie jestem Avangeee, ale macie mi mówić KO.

Przez kilka sekund panowała cisza, na co przybyła uniosła brew pytająco.

- Nie macie zamiaru się przedstawić? - zapytała, posyłając im karcące spojrzenie.

- A tak, tak. - Seokjin kompletnie zbity z tropu, zerwał się na równe nogi i zerknął groźnie na Namjoon'a, który również skamieniał. Szef nie miał jeszcze okazji zobaczyć osoby, którą zatrudnił, gdyż rozmawiał z nią telefonicznie. Zaufał jej kwalifikacjom i musiał przyznać sam przed sobą, że skusił go również jej poziom języka angielskiego. W ich rozmowie podpytał ją trochę i dowiedział się, że KO wychowała się w Europie, gdzie studiowała filologię angielską. A umiejętność posługiwania się tym językiem bardzo się przyda Bangtanom, którzy w ostatnim czasie zauważyli, iż ich klientki zaczęły przyprowadzać swoje zagraniczne partnerki biznesowe w ramach chwili odpoczynku. Prestiż klubu nie może opaść przez taki brak z ich strony!

- Przepraszamy. Po prostu nas oczarowałaś i my... - zaczął Jin, ale dziewczyna uciszyła go podniesieniem ręki.

- Bez słodzenia. Nie jestem waszą klientką.

- Ja... Jasne. Oczywiście. Jestem Seokjin.

Chłopak przedstawił resztę, a po ogólnym zaprezentowaniu informacji personalnych oraz ustaleniu zakresu zadań KO, Namjoon stwierdził, iż czas wracać do pracy. Jimin i Taehyung natychmiast uciekli do klubu pod pretekstem posprzątania swoich sal, najstarszy Kim poszedł do kuchni szykować obiad, a Namjoon, Yoongi i Hoseok ruszyli do biura w celu omówienia najbliższych występów specjalnych. Tylko Jeongguk został na kanapie, rozwalając się na niej i sięgnął po leżący na stoliku pad do PlayStation. Dziewczyna widząc to uniosła brew.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 09, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Bangtan ClubOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz